XXL Nutrition

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Alvast smakelijk dan Woopy! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Haha dankje :p
Nee het komt vooral op snelheid en uithouding aan, dus ik vermoed dat er genoeg mensen zullen zijn om het me moeilijk te maken. Maar uiteraard ga ik winnen :cool:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik voor de farmers walk loopschoenen zou dragen of niet :p

Ikzelf doe altijd werkschoenen aan en ik glij nog soms uit... Lijkt me dat je met loopschoenen nog minder grip hebt... :dunno:

Vooral kwestie van goed te kunnen joggen he :p
Maarja het is op gras dus ik zal het maar bij mijn combats houden ;)

Haha dankje :p
Nee het komt vooral op snelheid en uithouding aan, dus ik vermoed dat er genoeg mensen zullen zijn om het me moeilijk te maken. Maar uiteraard ga ik winnen :cool:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik voor de farmers walk loopschoenen zou dragen of niet :p

Ik hoop dat mijn conditie/HIIT trainingen hun vruchten afwerpen op de wedstrijd :p

Net een beetje geknutseld, resultaat, een fat hex bar:

fat%20hex%20bar.groot.jpg

Daarnet een pvc buis gekocht van 50mm. 2 stukken afgezaagd (en ik heb nu nog een mooi stuk over voor een fat dumbbell ofzo). Vervolgens aan 1 kant opengezaagd zodat ik die buizen over de handvaten van mijn hex bar kon krijgen. Opgevuld met stof (een oude tshirt die ik voor de gelegenheid in stukken getrokken heb), en ducktape errond. Voelt stevig aan. Ik kan me weer amuseren.
Buis (1m) + zaag + schuurpapier = 12 euro :p

OL dag

Clean
5x45kg
5x45kg
3x65kg
2x75kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg (volume PR)

Push press
3x60kg
2x70kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg (volume PR)

Speed deadlift (blauwe band, gemiddeld 30sec rust tussen de sets)
2x105kg
2x105kg
2x105kg
2x105kg
2x105kg
2x105kg
2x105kg
2x105kg
2x105kg
2x105kg

Hex bar deadlift hold
stuk of 10 keer gesukkeld met die dikke handvaten
daarna een mooie tijd met de gewone handvaten

Pfjew!
Aan het begin van de training voelde ik me niet zo heel sterk, de techniek van de power clean wou aanvankelijk dan ook niet helemaal goed lukken. Naarmate ik naar de zwaardere sets ging, kwam de techniek echter goed terug. De 2de set met 80kg werd erg zwaar, tot ik bij de laatste rep ineens instinctief een full squat clean deed, MET second pull! Bij de volgende set probeerde ik dat weer, en dat lukte. Bijgevolg was de laatste set nog vrij easy. Squat clean kon ik al, second pull kon ik ook al, maar nog niet gecombineerd. Bij deze heb ik dat dus geleerd.
Daarna de push press. Beetje een gelijkaardig verhaal. De tweede set werd zwaar, en ineens zat ik voor ik het goed besefte te split jerken. Nog zo'n beweging die ik eigenlijk nog niet kon. Bij de derde set begon er echter een goed agressief liedje, en toen had ik ineens weer de kracht om gewoon te push pressen.
Speed deadlift was moordend.
Die hex bar.. Tja.. Die handvaten zijn leuk, maar het feit dat ze enorm draaien, niet :p Het is niet te doen om dat langer dan 2-3 seconden vast te houden. Het linkse handvat is scheef afgezaagd, waardoor dat geblokkeerd zit en niet kan draaien. Het rechtse is niet scheef, en dat draait dus gewoon. Een van de komende dagen ga ik dat handvat dus eens opnieuw (scheef) maken, dan kan ik ze wel gebruiken. Dan heb ik de hex bar dus maar omgedraaid en zo verder gedaan met de gewone handvaten. Niet getimed, maar best een goeie tijd denk ik. Nu niet dat het gewicht zo zwaar was (103kg).

Normaal donderdag nog deadliften, maar ik weet nog niet of dat een goed idee is. We zien wel hoe hersteld ik tegen dan ben.

Jep :p Vanaf volgend jaar niet meer hoor. Heb hier voor het eerst sterksteman gedaan, ik doe mee een beetje uit nostalgie en een beetje om mijn lage positie van vorig jaar goed te maken :) Ik zie het vooral als training op snelheid en uithouding, mag ook wel es.
Er doet ook 4 man mee die bij mij zich op de onderdelen heeft voorbereid, dus ook om hen te steunen.
(En bovendien was de hoofdprijs vorig jaar een weekendje naar een europese stad naar keuze ter waarde van 2000 euro :p)

Schaamteloos.

haha, zo kan je't ook zien :p

Kakken op de markt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dieper! :roflol: ;)

De foto is wsl niet op het diepste punt gemaakt :p

Normaal vandaag deadliften, maar de squat training en de clean+speed deadlift training zitten er nog goed in. Had dan gedacht om beetje HIIT te doen, maar daar heb ik simpelweg geen zin in.
Overmorgen wedstrijdje winnen dus. Heb er al zin in :p (maar kzal toch mijn best moeten doen als ik niet wil dat mijn maatjes me verslaan :p)

Af en toe wat conditiewerk kan nochtans geen kwaad hoor ;)

I know. Kheb daarnet speciaal de banden van mijn fiets nog opgepompt en verse olie aan de ketting gedaan, en dan ben ik te tam om hem te gebruiken :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven