- Waardering
- 32
Yup. Denk niet dat er iemand meedoet die 'm aankan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup. Denk niet dat er iemand meedoet die 'm aankan.

Haha dankje
Nee het komt vooral op snelheid en uithouding aan, dus ik vermoed dat er genoeg mensen zullen zijn om het me moeilijk te maken. Maar uiteraard ga ik winnen
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik voor de farmers walk loopschoenen zou dragen of niet![]()

Het is niet te doen om dat langer dan 2-3 seconden vast te houden. Het linkse handvat is scheef afgezaagd, waardoor dat geblokkeerd zit en niet kan draaien. Het rechtse is niet scheef, en dat draait dus gewoon. Een van de komende dagen ga ik dat handvat dus eens opnieuw (scheef) maken, dan kan ik ze wel gebruiken. Dan heb ik de hex bar dus maar omgedraaid en zo verder gedaan met de gewone handvaten. Niet getimed, maar best een goeie tijd denk ik. Nu niet dat het gewicht zo zwaar was (103kg).JepVanaf volgend jaar niet meer hoor. Heb hier voor het eerst sterksteman gedaan, ik doe mee een beetje uit nostalgie en een beetje om mijn lage positie van vorig jaar goed te maken
Ik zie het vooral als training op snelheid en uithouding, mag ook wel es.
Er doet ook 4 man mee die bij mij zich op de onderdelen heeft voorbereid, dus ook om hen te steunen.
(En bovendien was de hoofdprijs vorig jaar een weekendje naar een europese stad naar keuze ter waarde van 2000 euro)
(maar kzal toch mijn best moeten doen als ik niet wil dat mijn maatjes me verslaan
)