Trainingsdag @ SB Barbell Lummen
Log
schouders beetje opwarmen met lichte dumbbells
1x80kg (lege log) en moeilijk
0x85kg
1x85kg (met hulp)
0x80kg
Dwaze log

ik vond hem enorm lastig om te cleanen, en push pressen wou ook niet goed lukken. Die eerste rep was bijna een strict press. Misschien was ik nog niet goed wakker (om 6u moeten opstaan), maar toch, weak.
Deadlift
5x60kg
4x100kg
3x140kg (voelde allemaal enorm licht aan)
1x180kg (viel ook goed mee, 2 of 3 reps was wsl wel mogelijk)
0x200kg (had ik ook niet verwacht)
1x190kg (PR!) (heel misschien had 195kg ook nog gelukt als ik niet eerst die 200kg geprobeerd had)
Doel was om vandaag 190kg te halen en alles daarboven was mooi meegenomen. Ben dus tevreden. 200kg is coming soon!
Clean & press
5x60kg (enkel eerste rep clean)
1x70kg
1x80kg
1x90kg (squatclean) (PR)
1x95kg (PR!!!)
Die laatste failde eerste (zat teveel naar voor dus de barbell viel van mijn schouders), meteen daarna opnieuw geprobeerd. Ik moest hem van heel diep halen (ellebogen raakten even mijn knieën), maar het lukte. Mijn push press techniek ging als vanzelf heel vlot en die 95kg presste ik dan ook vrij gemakkelijk. Clean pr met 5kg omhoog en push press pr met 10kg omhoog, nice! 100kg komt in de buurt
Barbeque
Tire flip (300-350kg)
5 reps
6 reps (5 op 45-46 sec, 6 op 1 minuut en een beetje)
(nonkel Eddy vond dat ik goed bezig was, dus bedroog hij een beetje met het tellen om mij een rep meer te laten doen

)
Atlas stones
80kg op 1m40 (ging niet geweldig)
90kg op 1m40 (ging vrij goed)
100kg op 1m30 fail (kreeg em niet los)
90kg op 1m30 fail
80kg op 1m30 en weer afnemen
Atlas stones op gras is toch niet alles... Na een paar keren hangen je armen (en de stenen) vol gras en dan heb je niet veel meer aan die hars. Ook lastig dat de paletten los lagen, dus als je die stenen er tegen ramde, verschoven die.
Farmers walk
40m met 2x60kg (vlotjes)
20m met 2x100kg (met 3 drops die allemaal op de laatste meters vielen) (PR, en lichtjes bergop ook)
Pull ups
10xBW
Tof dagje, weer wat nieuwe mensen leren kennen

Ik ga proberen om er nog wel es terug te gaan, alhoewel het voor mij wel lastig te bereiken is met OV. We zien wel.