Fitness Seller

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dat doe je goed met die stone!

Als ik dat binnenkort met een 90kg stone kan, zit ik goed :) Op wat voor wedstrijden moet je nu hoger dan 1m70 tillen :p (en ik denk niet dat ik ooit zal meedoen aan de sterkste man van Nederland :D)

Hee woopy hoorde van wauter dat we binnenkort weer eens tegen elkaar gaan strijden. Zie er al naar uit. ;)

Ah, doe je ook mee in Zevenkamp? Nice :)

Linkje?!

Ziet er leuk uit :)

Alvast succes!

Morgen nog een training. Dan rust voor Merchtem (komt goed uit want ik kan wat rust wel weer gebruiken), dan volgende week woensdag ofzo nog een training, en dan zaterdag weer wedstrijd :p Maar dan ben ik wel klaar voor dit jaar (of het moest zijn dat er nog iemand uitvalt voor België en ze willen persé dat ik mijn taak als reserve opneem :p)

Las dat farmers op afstand is. Wat loop jij maximaal met 80kg?
Alvast wat info winnen van mijn tegenstanders. :p

dunno, het zal voor mij ook een verrassing zijn :p Hangt er ook vanaf hoe ze draaien. Met de mijne (die moeilijk draaien) heb ik al eens zonder veel moeite 30m gelopen. Vorig weekend heb ik nog eens getest maar ging het stappen ineens moeilijk, en dan heb ik 4 setjes van 15m gestapt.
Ik hoop dat ik aan 40m geraak.

mc.chick, het is niet belangrijk hoeveel meters woopy loopt met 80kg timbers, ik reken tegenwoordig in zeemijlen.

:roflol:
Was jij niet in Spanje ofzo :p

mc.chick, het is niet belangrijk hoeveel meters woopy loopt met 80kg timbers, ik reken tegenwoordig in zeemijlen.
Shit zeg, je houdt me ook overal in de gaten. :D

Ik onderschat niemand, dus het is voor mij als indicatie. Vrijdag ga ik eens kijken hoe ver ik kom. Gebruiken jullie kniebanden, zijn die toegestaan?

Sleeves zijn normaal wel toegestaan, zelf heb ik er geen, moet ik misschien maar eens kopen :p Kneewraps lijken me niet handig als je moet stappen.

30wp2mu.jpg

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

30wp2mu.jpg

Succes met trainen.

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

30wp2mu.jpg

Succes met trainen.

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

epic failpost

Damn, mooie locatie Sander :D

Ja, post hem maar meteen 3 keer :p

Wrijf het er maar in :D

Ik hoop dat ik de log kan pressen maar ik vrees ervoor. misschien kan ik wel voor een verrassing zorgen op het accutillen. Alles wat enigszins pijn verbijten is daar ben ik goed in:cool:

Ziet er een beetje leeg uit Sander... waar zijn de dames?
Hoe vaak heb je die bloempot al boven je hoofd gelift? :D

hoho,

Er liggen hier zwerkeien op het strand, die zijn wel mooi om OH te pressen.

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Mooi dat we nu wat man hebben voor Zevenkamp iig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven