MuscleMeat

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als het goed is neem ik 2 man extra mee. Ik kreeg van de week een mail en toen stonden ze op 9 man, dus dan komen we op 12 man uit.
Neonak ging waarschijnlijk Sneek doen vertelde hij anders zou dat ook een extra zijn.

Sorry voor de hijack woopy. Pak me maar tijdens de wedstrijd terug. ;)

Ok, wie neem je mee? Ik had vorige week al een mail gestuurd naar William, maar heb nog steeds niks terug. Heb je namen van die andere gasten die meedoen?

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Als Neonak wilt verliezen van Hieke, moet 'ie idd in Sneek meedoen!!!1111

• Topic Starter Topic Starter
Doen er in Zevenkamp eigenlijk ook vrouwen mee? Ik heb begrepen dat dat de bedoeling is, maar zijn er ook kandidaten :p

2 afgelopen week, dus misschien zijn het er meer geworden.
Je gaat nou toch niet de switch maken?

Chicks playe, jwz!!1!

Die band van 100kg is wel uitnodigend voor een snelheidsrecord op de one handed tire flip :p

Whoopy,MC Chick,

Ik zie dat jullie het hebben over een lichte wedstrijd, het gaat om de tegenstand.
Er zal minimaal 80 meter timbers gelopen moeten worden om een beetje mee te doen.
Er zullen er ook zijn die met 90 log beginnen.

Succes dames

Whoopy,MC Chick,

Ik zie dat jullie het hebben over een lichte wedstrijd, het gaat om de tegenstand.
Er zal minimaal 80 meter timbers gelopen moeten worden om een beetje mee te doen.
Er zullen er ook zijn die met 90 log beginnen.

Succes dames

Het gaat idd om de tegenstand.
Eerlijk gezegd vind ik openen met 90 log niet zo heel bijzonder.
Ben wel benieuwd wie er 80m met de timbers gaat lopen dan, tot nu toe hebben er nog geen gasten ingeschreven die dit al gedaan hebben, althans van de jongens die ik ken. Weet niet wie er buiten van dit forum meedoen, ben wel benieuwd.

Maar ik gok dus dat jij meedoet en het bovenstaande wil gaan doen? ;)

De onderdelen zijn vrij licht. Over de tegenstanders heb ik niets gezegd, ik weet dan ook niet wie meedoet.

Het is mijn eerste echte strongmenwedstrijd dus voor de overwinning moet ik niet echt gaan. Ik wil gewoon zoveel mogelijk ervaring opdoen.

Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat hier de echte sterke mannen aan deel gaan nemen. Het is imo een lichte c-klasse. Maar volgens mij hadden wij het ook over de tegenstand, in elk geval ik wel... weet niet wat watcher hier bijdehand loopt te doen.

SanderG,

Heb even op realdutchpower gekeken en je prestaties zijn niet slecht voor je leeftijd,
het zal dus om jou en mij gaan op deze wedstrijd.

Schat Woopy op nummer 3. sterk baasje en zeer gemotiveerd met de sport,
reserve voor Belgie is sterk

Verder voor mc.chick ik wil zeker niet bijdehand doen en wens je zeker veel succes
op de wedstrijd.

Big brother

Bedankt voor de hoge inschatting. Ik heb geen idee van de andere deelnemers dus ik zou het zo niet kunnen zeggen.
Wie ben jij eigenlijk? Een bekende?

SanderG,

Heb even op realdutchpower gekeken en je prestaties zijn niet slecht voor je leeftijd,
het zal dus om jou en mij gaan op deze wedstrijd.

Schat Woopy op nummer 3. sterk baasje en zeer gemotiveerd met de sport,
reserve voor Belgie is sterk

Verder voor mc.chick ik wil zeker niet bijdehand doen en wens je zeker veel succes
op de wedstrijd.

Big brother
Weet jij dan hoe het volledige deelnemersveld eruit zal zien?

Tis de eerste wedstrijd die ik ga doen dus van mij hoef je idd niet veel tegenstand te verwachten. Ben wel benieuwd naar jou ervaring in de stm wereld en je stats.

Training van gisterenavond. Fokking warm!

Press dag

Press
10x20kg
5x40kg
3x50kg
5x55kg
5x55kg
5x55kg

Bench press
5x55kg
5x70kg
5x80kg
5x85kg
5x90kg (volume PR)

Pendlay row
5x60kg
5x80kg
5x100kg
4x110kg (PR en volume PR) (4de rep begon ik te cheaten, dus gestopt)

Deadlift
10x110kg
10x110kg
10x110kg (DOOD!!!)

Elastische band kuiten gedoe (groene band)
Elke kant 3 setjes van 20 reps zonder pauze

Wat een warmte... Press ben ik teruggegaan in gewicht om nu op te bouwen met deadstop bij elke rep. 55kg was licht, alhoewel ik het tegen het einde toch goed begon te voelen met die deadstop.
Bench press blijft ook beter gaan. Bij de eerste rep van elke set gaat het zakken nog altijd wat stroef, maar daarna gaat het beter. Na mijn wedstrijden (binnen 2 weken dus) ga ik mijn schema nog eens wat aanpassen en weer meer aandacht aan die bench press geven. Mijn PR van 100kg gaat er dan in no time aangaan.
Pendlay row was weer maanden geleden, maar ging verrassend goed. Ik had verwacht dat 80kg al behoorlijk zwaar zou zijn, maar het vloog omhoog alsof er nog geen gewicht op de bar zat. 100kg was al zwaarder, 110kg teveel om 5 reps te halen. Volgende keer beginnen met 3x5 90kg en van daaruit opbouwen.
Daarna nog wat benen erbij gedaan. Stond niet op de planning, maar kwestie van die benen ook nog even wat werk te geven zodat ze tegen zondag niet "lui" geworden zijn. 3x10 met 110kg (wat toevallig nog op de bar zat van de pendlay row) leek mij een goed idee. Niet te zwaar en niet te licht. Het gewicht was inderdaad geen probleem, maar 3x10 deadlift met deze warmte was echt wel moordend! Ik denk dat ik bij deze oefening alleen een liter vocht heb uitgezweet.

Van de press en bench press heb ik wat filmpjes gemaakt om de techniek te checken. Zit wel goed denk ik, maar ik upload ze wel eens van zodra mijn computer thuis weer normaal werkt (valt elke 5 minuten gewoon uit).

Nu rust tot zondag (Merchtem).

Conditiewerk

5 minuutjes op het gemak van mijn werk naar huis fietsen.
Goed gezweet!

De komedie heeft lang genoeg geduurd, tijd om de waarheid aan het licht te brengen

Ik ben Woopy!

Shit man, we hadden toch afgesproken om dat aan niemand te vertellen?
Maarja nu de kogel door de kerk is... Ik ben Sanca.

Vroeg of laat ging het toch uitkomen, ik speel liever open kaart

Maar wie is Milky(zo heette die andere langharige gast toch?) dan?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven