AndroidHealthClinic

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
jawadde,en zomaar effens 25kg bij de pr gelapt:eek:
peis dat we hier met een vd favorieten van de ncc te maken hebben:p
die t-shirt,er speciaal voor gekocht?:D

Zonder wraps gok ik op 180kg.

Basiclove: Gewoon de laatste weken 3x5 zitten doen en elke week er 5kg bijgedaan. Sinds ik even gestopt ben met events trainen, lijkt het wel alsof de gains die ik het afgelopen jaar had moeten maken ineens allemaal tegelijk komen :p

Is goed, tijdens je strongman seizoen ga je daarop vooruit en daarna ga je ook goed op je gym lifts :)

Nice ;)

Goe bezig Woopy :)
Tot zaterdag.

Wanneer haal je me terug in? :D

Zal wel eventjes duren, laatste tijd niet zo goed gesquat, deadlift viel nog redelijk mee. Vooral aan men bench enzo gewerkt (aangezien die belachelijk laag was).

Deze zaterdag is het BK deadlift van GPC en daarna is het powergaining time :D in de vakantie eens een deftig squat en benchschema samenstellen!

*begint zich nu wat zorgen te maken na het zien van zijn dikke squat*

Damn man nette squatzors.

Is "Til" niet met twee l'etjes. :o

–conjunction 1.up to the time that or when; till:

oeps! ;p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.010
K'zal er snel een L bijschrijven :p

until is wel met 1 l, daar is het van afgeleid :) Maar die squats zijn wel heel erg sterk man :o

• #1.012
Bench press training

Bench press (no arch)
10x20kg + doubled kleinste bands
5x40kg + idem
5x60kg + idem
5x60kg + idem
5x60kg + idem (zwaarder dan verwacht, maar ging wel)

Pin press (5cm boven borst)
5x60kg
5x90kg
5x90kg
4x90kg (laatste rep was er teveel aan :))

Triceps extension (1 arm per keer)
14x blauwe band
14x blauwe band
14x blauwe band (dikke pomp)

Had niet zoveel zin om te trainen eigenlijk.
Nu wel dikke pomp in mijn triceps. Voor de fun even opgemeten, 39,5cm. Niet slecht voor een ventje van 1m65 al zeg ik het zelf :D

• #1.013
Deadlift PR dag

Deadlift
5x60kg
4x100kg
3x140kg
2x180kg (ging erg easy, ik kon vol vertrouwen voor een PR gaan)
1x200kg (PR!!!)

Woohoo! Mijn deadlift doel gehaald, en daardoor ook mijn powerlifting totaal van 500kg behaald! Langs een kant toch een klein beetje teleurgesteld, omdat ik gedacht had dat 200kg nog vrij vlot ging gaan en dat ik daarna nog voor 205 of 210kg zou kunnen gaan. Dit was echter al meer dan zwaar genoeg. Ik dacht heel even dat ik het niet zou halen. Maar goed, toch tevreden, want het was mijn doel :)
Door de techniekverbeteringen is mijn dode punt blijkbaar een pak naar boven opgeschoven. Vroeger was de eerste cm voor mij het moeilijkste. Nu ging dat nog vlot, maar iets onder de knie viel ik bijna stil. Speed deadlifts zal hier goed voor zijn denk ik?

Anyway, het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=ZXecjOtVI7c

Nou is het niet leuk meer woopy... de ene dikke pr na de ander.

Goed bezig en de 500 voor het einde van dit jaar!

• #1.015
Haha :D
Overmorgen nog een lichte press training, en dan zitten mijn trainingen er op voor dit jaar. Volgend jaar dan even teruggaan in gewicht en langzaam opbouwen naar nieuwe PR's. De komende maanden zullen er niet veel PR's komen :)

Haha :D
Overmorgen nog een lichte press training, en dan zitten mijn trainingen er op voor dit jaar. Volgend jaar dan even teruggaan in gewicht en langzaam opbouwen naar nieuwe PR's. De komende maanden zullen er niet veel PR's komen :)
amai,de ene pr na de andere!
ga je volgende week niet meer trainen dan?

• #1.017
Nee, dan is het de week tussen kerst en nieuwjaar. De dagen van kerst en nieuwjaar (telkens 2 dagen) moet ik de hele dag familie bezoeken, dus dat zijn al verloren dagen. Daartussen ga ik ook met mijn verhuis bezig zijn, dus wordt trainen ook lastig. Gewoon een rustweekje dus :)

• #1.018
Even een eindbalans:

Squat: 150kg -> 190kg (40kg vooruitgang! nu wel met knee wraps en dat was bij die 150kg niet het geval)
Bench: 100kg -> 110kg (10kg vooruitgang, niet zo spectaculair..)
Deadlift: 175kg -> 200kg (25kg, wel ok)
Push press: 85kg -> 95kg (10kg, ook niet spectaculair)

Over de vooruitgang in mijn lower body mag ik denk ik niet klagen. Mijn presses moeten duidelijk wel veel beter kunnen. Hopelijk kan ik dat in het nieuwe jaar goedmaken :)

Congratz met je DL en 500 totaal, it was a good year :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven