Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
woopy zal aan feesten zijnGoed bezig man. Bij de snatch was de 1e rep duidelijk de beste. Rustiger van de grond af als bij de laatste 2 en een explosievere 2 fase.
Log gaat heel netjes zo, Soms duik je er nog niet helemaal onder en dan zit ie teveel voor en kun je niet locken. Als ie je voorhoofd passeert meteen naar voren gaan kijken ipv omhoog. Is dit trouwens niet de oude log van Jimmy?
Ook al aardig bezig met materiaal verzamelen! En ps. De banden zeker op 2 bar zetten ik heb het ook al 1x meegemaakt dat er 1 kapot ging, komt omdat er dan te weinig lucht inzit.

kzal kik antwoorden,die log komt idd van jimmy,en zn yoke komt ook van ginder
zal er rekening mee houden. Met die log weet ik het allemaal wel, maar het in de praktijk brengen is niet altijd even makkelijk. Is inderdaad de log van Jimmy.
Bij mijn ouders staat nog wat strongman materiaal zoals yoke en biervat enzo. Maar zoals jij beter zult weten dan wie dan ook, je kan nooit genoeg materiaal hebben 
T'is alleen ****ing koud en vollebak aan het sneeuwen, dus ik vrees dat mijn 2 topjes en minirokje niet voldoende zullen zijn 
haha,lolGmen: thankszal er rekening mee houden. Met die log weet ik het allemaal wel, maar het in de praktijk brengen is niet altijd even makkelijk. Is inderdaad de log van Jimmy.
Ik heb ondertussen wel al een en ander jaBij mijn ouders staat nog wat strongman materiaal zoals yoke en biervat enzo. Maar zoals jij beter zult weten dan wie dan ook, je kan nooit genoeg materiaal hebben
Ik heb nu 4 nieuwe banden die er goed in orde uitzien. Bandenspanning moet ik nog eens checken, nog niet veel tijd gehad.
Gerre: je hebt het over het bankje? Is toch een vrij standaard maat dacht ik?
Strong: ik ben net terug van de stoet een deel te zien. Nu ff eten en omkleden en dan begint het echte feest pasT'is alleen ****ing koud en vollebak aan het sneeuwen, dus ik vrees dat mijn 2 topjes en minirokje niet voldoende zullen zijn
![]()

).

komt gegarandeerd terug losHad kunnen werken, jammer. Misschien een paar houten spieën zagen en die er tussen kloppen?
)