Fitness Seller

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goeie training wederom:thumbs:leuk dat je het telkens filmt.:)
die savickas is om core te versterken zeker?kheb wel geen chains maar kga dat ook eens moeten proberen:p(slappe core)

Goed bezig man. Bij de snatch was de 1e rep duidelijk de beste. Rustiger van de grond af als bij de laatste 2 en een explosievere 2 fase.

Log gaat heel netjes zo, Soms duik je er nog niet helemaal onder en dan zit ie teveel voor en kun je niet locken. Als ie je voorhoofd passeert meteen naar voren gaan kijken ipv omhoog. Is dit trouwens niet de oude log van Jimmy?

Ook al aardig bezig met materiaal verzamelen! En ps. De banden zeker op 2 bar zetten ik heb het ook al 1x meegemaakt dat er 1 kapot ging, komt omdat er dan te weinig lucht inzit.

25cm is wel heel smal :)

Goed bezig man. Bij de snatch was de 1e rep duidelijk de beste. Rustiger van de grond af als bij de laatste 2 en een explosievere 2 fase.

Log gaat heel netjes zo, Soms duik je er nog niet helemaal onder en dan zit ie teveel voor en kun je niet locken. Als ie je voorhoofd passeert meteen naar voren gaan kijken ipv omhoog. Is dit trouwens niet de oude log van Jimmy?

Ook al aardig bezig met materiaal verzamelen! En ps. De banden zeker op 2 bar zetten ik heb het ook al 1x meegemaakt dat er 1 kapot ging, komt omdat er dan te weinig lucht inzit.
woopy zal aan feesten zijn :bierbang::D kzal kik antwoorden,die log komt idd van jimmy,en zn yoke komt ook van ginder:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.265
Gmen: thanks :) zal er rekening mee houden. Met die log weet ik het allemaal wel, maar het in de praktijk brengen is niet altijd even makkelijk. Is inderdaad de log van Jimmy.
Ik heb ondertussen wel al een en ander ja :p Bij mijn ouders staat nog wat strongman materiaal zoals yoke en biervat enzo. Maar zoals jij beter zult weten dan wie dan ook, je kan nooit genoeg materiaal hebben :D
Ik heb nu 4 nieuwe banden die er goed in orde uitzien. Bandenspanning moet ik nog eens checken, nog niet veel tijd gehad.

Gerre: je hebt het over het bankje? Is toch een vrij standaard maat dacht ik?

Strong: ik ben net terug van de stoet een deel te zien. Nu ff eten en omkleden en dan begint het echte feest pas :) T'is alleen ****ing koud en vollebak aan het sneeuwen, dus ik vrees dat mijn 2 topjes en minirokje niet voldoende zullen zijn :p

Gmen: thanks :) zal er rekening mee houden. Met die log weet ik het allemaal wel, maar het in de praktijk brengen is niet altijd even makkelijk. Is inderdaad de log van Jimmy.
Ik heb ondertussen wel al een en ander ja :p Bij mijn ouders staat nog wat strongman materiaal zoals yoke en biervat enzo. Maar zoals jij beter zult weten dan wie dan ook, je kan nooit genoeg materiaal hebben :D
Ik heb nu 4 nieuwe banden die er goed in orde uitzien. Bandenspanning moet ik nog eens checken, nog niet veel tijd gehad.

Gerre: je hebt het over het bankje? Is toch een vrij standaard maat dacht ik?

Strong: ik ben net terug van de stoet een deel te zien. Nu ff eten en omkleden en dan begint het echte feest pas :) T'is alleen ****ing koud en vollebak aan het sneeuwen, dus ik vrees dat mijn 2 topjes en minirokje niet voldoende zullen zijn :p
haha,lol:D
feest maar eens lekker door,moet nie altijd trainen zijn he,goe feesten!

ik had het over het bankje ja.

mwa als je weet dan op een PL-meet het bankje 29-32cm MOET zijn, is 25cm toch maar smal :)

• #1.268
Hmm, ik dacht dat 25cm een officiele maat was, maar nu ik het opzoek blijkt dat je gelijk hebt. Ze is ook iets te kort blijkbaar (maar ik denk niet dat ik daar met mijn lengte iets zal van merken :) ).
Het is alleszins toch al een hele grote verbetering tov mijn vorig bankje (evenbreed, 51cm hoog, minder stabiel, gat in het kussen omdat dat ding verstelbaar is,...) en heeft me 50 euro gekost. Zeker geen spijt van dus. Ik kan nog altijd uitkijken naar iets dat nog beter is ;)

je kan er eventueel een plank opleggen met de juiste maten :p

• #1.270
Gouden tip voor mensen die autobanden als bumperplates nemen en die willen kuisen: Dreft! :D
Aan mijn vorige banden ben ik uren beziggeweest met een of andere "allesreiniger". Nu met dreft een half uurtje voor 2 banden...

Nu nog een snelle manier vinden om de opening op 50mm te krijgen. 2 schijfjes met gaten in was een goeie oplossing, maar gaat even duren (+ ik moet dan nieuwe schijfjes bestellen, wat ook weer tijd neemt) en ik zou ze volgende week dinsdag ofzo al moeten kunnen gebruiken :p

kan je die schijfjes van die kapotte banden niet nemen?

• #1.272
Die gaten in die wielen staan net iets dichter bij elkaar dan die van mijn vorige wielen :-/ De opening is ook iets kleiner. Moest die een halve cm kleiner zijn in diameter zouden ze zo al perfect rond mijn barbells passen, maar die halve cm maakt jammer genoeg een wereld van verschil qua stabiliteit :)

• #1.273
Nutteloos knutselwerk van de dag:

dh4pvs.jpg

2mw8h2p.jpg

b3jsq1.jpg

o9nvrq.jpg

d8ebs.jpg

4tq1rm.jpg

Het viel te proberen...

• #1.274
Ik heb het ook nog met plankjes geprobeerd. 2 plankjes van ~2cm dik. Even beziggeweest om de gaten er in te krijgen en de vijzen goed vast aan te draaien. 2 keer laten vallen en je raadt het al: het hout is gespleten :-/
Het zal blijkbaar toch echt met ijzeren schijfjes moeten gebeuren.

Achja, straks squatten ^^

Had kunnen werken, jammer. Misschien een paar houten spieën zagen en die er tussen kloppen?

• #1.276
Een paar houten wattes? :p

Squat training

Squat
3x4x150kg (best zwaar)

Fat bar zercher squat (vanaf pins)
5x90kg
1x130kg
1x150kg
0x160kg (kwam niet los)

Good morning
3x10x60kg (easy)

Weinig energie. Mogelijk door het late opblijven van de afgelopen dagen en het vochtverlies van carnaval.
Zercher squat viel een beetje tegen. 150kg is een evenaring van het PR dat ik eind 2008 gezet heb. Mijn back squat PR was toen ook 150kg. Sinds dan ook wel nooit meer serieus met zerchers bezig geweest. Hopelijk kom ik hier de komende weken dus heel snel op vooruit.

Had kunnen werken, jammer. Misschien een paar houten spieën zagen en die er tussen kloppen?
komt gegarandeerd terug los
woopy;spietjes zijn blokkjes/latjes hout die breed beginnen en smal eindigen(schrijnwerker geweest:D)
toch goeie training om weinig energie te hebben

Laatst bewerkt:
  • #1.278
Hmm, ik zie niet echt hoe dat zou blijven zitten na 1 keer te laten vallen :p

Denk dat ik als voorlopige oplossing massas ducktape in die opening ga plakken. Ik moet aan elke kant ongeveer 0,5cm eraf krijgen om goed te passen. Heeft dan meteen ook een beetje een dempende functie :p
If you can't fix it with ducktape, you're not using enough ducktape!

De isolatie van de chauffagebuizen ervoor gebruiken ???

m1cyro7wmgfh.jpg

• #1.280
Daar snijdt dat ijzer van die wielen volgens mij van de eerste keer al door. Dat rubber op de foto's lijkt mij veel sterker dan die isolatie, en dat ging ook meteen kapot :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven