Fitness Seller

Woopy's log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
mss een idee;
ik weet niet of je een metaalbewerker of lasser kent?
2 vierkantige metalen plaatjes laten maken en daarin een gat boren van 50mm?
en dan erop lassen of met bouten(gaten zitten er al in)
 
Helaas ken ik zo niemand :p
En als ik zo iemand leer kennen, gaat die mij rap beu zijn want elke maand ga ik wel met een nieuwe request afkomen voor nieuw strongman materiaal :D
Ik zou het zelf eens moeten leren eigenlijk. Hoe moeilijk zou het zijn om een beetje de basis te leren?
 
koop een las set en probeer wat kleine dingetjes uit zoals farmers, kan je niet veel fout mee doen, en als dat goed gaat iets groters proberen zoals een yoke ofzo
 
Kost wel redelijk wat geld precies als ik zo even op 2dehands.be kijk :p
 
kan dat eigenlijk wat kwaad als er wat speling opzit?als je er sluitingen opsteken,gaan ze er toch niet afdonderen?
 
Nee maar een opening van 60mm op een stang van 50mm vind ik toch wat veel. Lijkt mij ook niet gezond voor de halter als dat ijzer telkens zoveel ruimte heeft om momentum op te bouwen en extra hard op de sleeve te kloppen. Daarbij is het ook niet echt handig om op die manier spanning op te bouwen voor je begint te trekken.
 
Golf 1 wielen. Heb ik ook nog liggen. Maat 4x100. Gat is idd te groot is zo uit mijn hoofd 56mm.
 
Hmm, ik zie niet echt hoe dat zou blijven zitten na 1 keer te laten vallen :p

Denk dat ik als voorlopige oplossing massas ducktape in die opening ga plakken. Ik moet aan elke kant ongeveer 0,5cm eraf krijgen om goed te passen. Heeft dan meteen ook een beetje een dempende functie :p
If you can't fix it with ducktape, you're not using enough ducktape!

true

[Link niet meer beschikbaar]
 
Dat is geen fix! Dat is misbruik!
 
Aangezien het om tape ging...
De arm had ik niet eens gezien :p
 
Bench press training

Bench press
1x100kg
2x1x110kg (volume PR)
2x5x90kg

Pendlay row
3x5x95kg

Close grip bench press
2x10x60kg
1x10x65kg

Reverse BB curl
3x5x40kg

Bench ging ok. Beide reps waren minder gegrind dan toen ik die 110kg als PR zette met nieuwjaar. Ik denk met een goede opwarming dat 115kg ook moet lukken.
Op de filmpjes wel gezien dat ik teveel naar voor op het bankje lig, waardoor ik de bar er onder een veel te grote hoek moet uitnemen. Geprobeerd om dat aan te passen, en mijn laatste rep met 110kg lag ik wel ongeveer goedd denk ik. Wel blijkbaar nog spanning verloren met het uitnemen.
Volgende keer de rows en close grip benches ook samen nemen (superset) om wat tijd te besparen.

1x100kg + 2x1x100kg
http://www.youtube.com/watch?v=Z0xEWl_N0n0
 
Event training bij Jimmy

Medley
opwarming: 6x300kg tire flip (PR)
opwarming: 2x35m 130kg yoke (lopend, schenen vonden het al meteen niet meer leuk)
medley zelf: 4x380kg tire flip (PR) + 2x105kg 15m farmers walk + 280kg yoke 0m (benen helemaal leeg)
Desondanks de fail op de yoke, toch tevreden. De tire flip in de medley op de voorrondes komt helemaal goed, en ik denk dat ik tegen dan de yoke mss ook kan uitlopen. Die 380kg tire flip ging nog vlot, zaten nog meer reps in.

Log lift
3x80kg (ging niet helemaal lekker...)
1x90kg
0x100kg (ik had het gevoel dat ik hem had kunnen hebben, volgens de anderen zat mijn rechterarm te laag maar zelf niet gemerkt)
5x70kg (beetje warm houden terwijl de rest zwaarder aan het gaan was, en geoefend om er goed onder te duiken)
0x100kg (nonkel eddy wou helpen en duwde me daardoor uit evenwicht)

Car push
2x35m auto
2x35m auto + biervaten en extra mensen (my calves are killing me right now)

Atlas stones
1m60 90kg fail (zonder hars, kreeg er geen grip op)
1m60 90kg x2 (nice! PR enzo. Mooie schaafwond op mijn kin. De steen voelde vrij licht aan vandaag)
1m50 110kg fail (zal qua hoogte niet veel gescheeld hebben denk ik, maar leunde teveel achterover en zat daardoor ineens zonder adem + pijn aan middenrif, alsof ik een zware klap gekregen had)
1m50 110kg fail (iets minder hoog, maybe next time)

Goeie training. Afgesloten met wat de beruchte koekelekoeloekai bleek te zijn.
 
Goe bezig Woopy!
Volgende keer zeggen tegen Eddy dat ie er moet afblijven.
Hij blaft wel maar bijt niet ;)
 
nonkel eddy wou helpen en duwde me daardoor uit evenwicht

:roflol:

Nette eventtraining, zeker die stones van je! Die medley loop je tegen die tijd uit man
 
Jij lijkt op sanca.
 
Thanks :)

Nonkel Eddy bedoelt het allemaal wel goed, maar wil soms een beetje te rap helpen (bij tire flip zit hij ook nogal rap mee te heffen).

Stones ben ik idd tevreden van, en verbaasde ik mezelf wel op. Vorige keer 10 fails, en nu 2 keer zonder al teveel problemen.
Voor de medley wordt het vooral een kwestie of mijn schenen meewillen. Misschien volgende keer eens op sportschoenen proberen zodat die een deel van de schokken opvangen ipv dat mijn schenen de volle lading krijgen?
 
Op 2m00 begint mijn log lift attempt op 100kg. Ziet er nogal wankel uit :p Armen waren wel dichter bij lockout dan ik dacht. Misschien als ik mijn evenwicht beter had kunnen bewaren... Soon :D
http://www.youtube.com/watch?v=HRFImxe1Gzo&feature=sub

Ik wacht vol spanning op het filmpje van de stones. Ik wil wel eens zien hoe ik die stone op 1m60 gekregen heb, want ik snap het niet goed :p

Straks deadlift training, maar ik ga het licht houden want ben beetje ziek...
 
je verliest gelijk je evenwicht omdat je je rechterbeen volgens mij te ver naar voor zette bij het pressen.had je blijven staan was het wss wel gelukt!
als ik nog eens ginder ga,wil ik wel eens de 90kg proberen:cool:
tzal nog nie voor sebiet zijn,want kan daar eigenlijk niet veel doen:rolleyes:
eerst kracht bij krijgen.
lol die 100kg vliegt gewoon in de lucht bij jimmy:D
dienen canadees is ook sterk he,voor zo een fijn baaske te zijn:cool:
veel succes bij de dl,kga dat morgen ook doen,buiten en met magnesium...:cool:
mss zit er wel een pr'ken in:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven