Ik ben vorig weekend dus verhuisd en sinds zondagavond woon ik daar ook. Zo goed als alles is ondertussen verhuisd, enkel nog veel werk om alles op zijn plaats te zetten en op te kuisen natuurlijk.
1 nadeel is dat ik er nog geen internet heb tot 26 mei (hopelijk). De komende weken zal er dus weinig geblogd worden hier.
Gisteren alleszins, gewapend met mijn camera, een techniektraining voor clean & jerk gedaan. Elke set gefilmd, in slow motion bekeken, en de volgende set de techniek aangepast waar nodig. Wat gisteren verbeterd is, is dat ik nu iets boven parallel de bar vang (met zwaardere gewichten hopelijk dieper) ipv in quarter squat positie zoals vorige keer, en het gestrekt houden van mijn armen tot aan de second pull. Jerk ging wel goed. Ben ook niet zwaarder gegaan dan 85kg.
Gezien de gewichten bij clean en snatch momenteel nog beperkt worden door techniek ipv kracht, en dus niet heel zwaar zijn op mijn lichaam, kan ik hier snel van herstellen. Daar wil ik dan ook handig gebruik van maken door op "rustdagen" af en toe zo'n techniektraining te doen.
Vanavond deadlift training. Proberen om wat reps te maken met 180kg.
Vanaf vrijdag komt hardrocker regelmatig eens meetrainen. Zal toch ook wel een mentale boost geven om met iemand te trainen die op ongeveer hetzelfde niveau zit