Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook wel die ervaring. Maar dat wil niet zeggen dat de OHP slecht is, de stapjes zijn alleen heel klein en je moet dus een beetje geduld hebben...Op OHP liep ik snel vast vond ik zelf tijdens de Stronglifts 5x5...
Op OHP liep ik snel vast vond ik zelf tijdens de Stronglifts 5x5...
Ik heb ook wel die ervaring. Maar dat wil niet zeggen dat de OHP slecht is, de stapjes zijn alleen heel klein en je moet dus een beetje geduld hebben...
De spieren in de schouder zijn t.o.v. de spieren die je met de andere compounds traint relatief klein dus dat je daar minder gewicht mee kan verplaatsen dan de rest is op zichzelf logisch.

Goed spul he? Gebruik ik ook, tenzij het later op de avond is, dan gewoon niks ......
Goed spul he? Gebruik ik ook, tenzij het later op de avond is, dan gewoon niks ......

yup, en gekker

dat is zo, maar dat is ook wel een kwestie van een beetje slim met je trainingen omgaan en een beetje handig programerenzekersssss, maar het herstel duurt alleen wat langer helaas....![]()
creatine?Het is zover jongens.........ik ben weer on! Eerste week laden en dan 8 weken kuren..........dan weer off. Let gainzzzzz come in!![]()
Het "laden" was een weggevertje

ben dan wel benieuwd hoe je gaat nakurenHet is zover jongens.........ik ben weer on! Eerste week laden en dan 8 weken kuren..........dan weer off. Let gainzzzzz come in!![]()

ben dan wel benieuwd hoe je gaat nakuren
of blijf je on?![]()