Fitness Seller

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Nice one, dat ging wel erg lekkerrrr :D
Fijn weekend, hopelijk inclusief een training die minstens net zo lekker is als de laatste :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Nice one, dat ging wel erg lekkerrrr :D
Fijn weekend, hopelijk inclusief een training die minstens net zo lekker is als de laatste :rolleyes:

Thanks......weekend gaat vast ook helemaal goed komen! En die training moet ik er gewoon tussen zien te proppen.....MOET ;)

En daar zijn we weer.......terug van de 4-daagse en de vakantie. Nu tijd om weer lekker te loggen.
Tussendoor niet noemenswaardig getraind dus daarom ook niet de moeite gedaan om het hier neer te zetten.

Nu weer mijn schema opgepakt en gister een UB geknald.

Incline BP
1x20x20
1x10x40
5x5x50, gewoon lekker, had nog over maar wilde niks forceren

Pull ups
3x8xbw

DB BP
1x8x22
1x8x24
1x7x24, fail bij rep 8????
1x8x24, nu wel redelijk easy? Misschien niet genoeg rust tussen de sets genomen.....

Seated cable row (close grip)
1x10x40
1x10x50
2x10x60

EZ Bar curls
3x8x30

Skull crushers
3x10x30

Side raises
3x10x8

Lekkere training en fijn om weer terug te zijn in en het normale ritme weer op te pakken.

Thanks, de vakantie is natuurlijk leuk, maar weer trainen in een vast stramien is ook erg lekker en had ik zeker gemist. Ik kijk nu alweer uit naar de LB van vanavond.....hoe loopt t bij jou? Ik zal de verschillende logjes weer even moeten doorlezen om weer up-to-date te zijn.....

Thanks, de vakantie is natuurlijk leuk, maar weer trainen in een vast stramien is ook erg lekker en had ik zeker gemist. Ik kijk nu alweer uit naar de LB van vanavond.....hoe loopt t bij jou? Ik zal de verschillende logjes weer even moeten doorlezen om weer up-to-date te zijn.....
Bij mij loopt het redelijk, soms iets vooruit, soms een stapje terug. Last van mijn rug. Nog even dan heb ik vakantie, echt zin in. Ga niet trainen en alleen maar wandelen, zwemmen, spelen met de kids en ETEN!!! :D

Bij mij loopt het redelijk, soms iets vooruit, soms een stapje terug. Last van mijn rug. Nog even dan heb ik vakantie, echt zin in. Ga niet trainen en alleen maar wandelen, zwemmen, spelen met de kids en ETEN!!! :D

Ja dat is zo'n beetje wat ik ook gedaan heb hahaha, gelukkig niet al teveel aangekomen (1 kg), dus dat is er zo weer af........blijf nu nog cutten tot mijn vakantie in de eerste week van September en ga daarna over op een lean-bulk, wil eens wat massa extra erbij...........dan vanaf februari weer cutten.......

Deze volg ik ook, leuke trainingsprogress. Altijd tof met die langere logs om te zien waarvan iemand komt en hij nu is. Sterk werk!

Deze volg ik ook, leuke trainingsprogress. Altijd tof met die langere logs om te zien waarvan iemand komt en hij nu is. Sterk werk!

Dank je, al zijn er hier heel veel langere logs (sommige met veel onzin erin btw, @Skatermarvin :p;)). Al die tijd heb ik ook (min of meer) gecut, ik weet zeker dat wanneer ik met mijn lean-bulk ga beginnen ik een stuk sterker kan worden.......dus ik kijk daar ook wel naar uit.

Zo goedemorgen allemaal.........tijd om mijn training van gisteravond te loggen. Een lekkere LB training als ik eerlijk ben, zeker gezien ik een dikke 2 weken niet fatsoenlijk mijn benen (of zelfs uberhaupt) getraind had.

Daar gaan we dan.

Squats
1x20x20
1x12x60
1x8x80
1x6x90
2x5x100, pffff heavy, deze keer maar even verlagen. Volgende keer wel weer 5x5
2x5x90, had echt erger verwacht qua terugval dus eigenlijk helemaal niet ontevreden

RDL
1x20x20
1x12x60
1x10x80
1x8x100
3x6x110, lekkerrrrrrrr

Leg Press
1x10x80, pfffff voel de benen nu al verzuren, komt van de squats natuurlijk
3x10x120, niet te gek doen, moet nog de hele week op de fiets naar het werk hahaha

Calf raises in horizontal leg press
1x10x100
1x10x110
1x10x120
1x10x130, gewoon lekker

Leg extensions
1x10x40
1x10x45
1x10x50

Leg curls
1x10x40
1x10x45
1x10x50

Zo dat was 'm weer. Vandaag geen KT, wel zoals gezegd op de fiets naar het werk en de standaard lunchwandeling. Misschien vanavond nog even wat cardio en een zonnebankje.......want van de zon in Nederland hoeven we het niet te hebben helaas..........

Is dat niet gewoon standaard na benen trainen? Ik loop praktisch constant met pijnlijke benen rond en net wanneer ik helemaal hersteld ben staat er weer een legday te wachten. :)
Pittige training!

Is dat niet gewoon standaard na benen trainen? Ik loop praktisch constant met pijnlijke benen rond en net wanneer ik helemaal hersteld ben staat er weer een legday te wachten. :)
Pittige training!

Als ik gewoon regelmatig train dan valt de echte spierpijn wel mee (soms gewoon ook helemaal niet), maar als ik er zoals nu twee weken of langer uit ben geweest dan heb ik echt een enorme spierpijn.......zal wel met de leeftijd te maken hebben :(

En weer een UB training van gister te loggen. Voelde nog redelijk wat spierpijn, maar raar genoeg heb ik hier geen last van gehad en een lekkere training neergezet. Ben benieuwd of ik dat vandaag kan herhalen met de LB......benen voel ik nog heel erg goed zeg......

BOR
1x20x10
1x16x30
1x12x50
4x8x60, easy en lekker om warm te worden

DB BP
1x16x16
1x12x18
1x10x20
1x8x22, verhogen maar de 24kg DB's in gebruik, tja dan maar naar 26kg
3x8x26, ging eigenlijk best lekker.......

Rev lat pull down
1x12x50
1x10x70
2x10x75, pfff de pomp bij deze oefening blijft mega...........

Dips
3x12xbw

Seated MP (nog nooit eerder gedaan)
1x12x20
2x8x30
1x7x30, laatste rep kreeg ik er niet meer uit helaas. Wel een lekkere oefening, dus die gaan we vaker doen!

Incline db flyes
4x8x14, langzame reps en lekker squeezen.........

DB curls
3x8x14

Overhead triceps extensions
3x8x12, brandde lekker nadat ik de dips al had gedaan

Side raises
3x8x7, wilde een extra schouderoefening erbij doen. Deze mogen wel wat meer geraakt worden namelijk. Hopelijk helpt dat uiteindelijk ook in mijn BP

Op naar de (lichte) LB vanavond!!!

Is wel lekker, hij is dan ook echt strict. Je kunt met je benen niets doen en toch vind ik hem gemakkelijker gaan dan de staande.

Was eigenlijk geboren uit noodzaak dat ik deze oefening pakte. Alle benches waren bezet en wilde db shoulder press doen. Moet eigenlijk zeggen dat ik deze fijner vind.

Terug
Naar boven