- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Komt vanzelf, je bent een stukje groter dus het zou geen probleem moeten zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat zou inderdaad geen probleem moeten zijn, maar dan wel met een serieuze cleanbulk.......anders wordt t m niet

Nice one, dat ging wel erg lekkerrrr
Fijn weekend, hopelijk inclusief een training die minstens net zo lekker is als de laatste![]()

?
Bij mij loopt het redelijk, soms iets vooruit, soms een stapje terug. Last van mijn rug. Nog even dan heb ik vakantie, echt zin in. Ga niet trainen en alleen maar wandelen, zwemmen, spelen met de kids en ETEN!!!Thanks, de vakantie is natuurlijk leuk, maar weer trainen in een vast stramien is ook erg lekker en had ik zeker gemist. Ik kijk nu alweer uit naar de LB van vanavond.....hoe loopt t bij jou? Ik zal de verschillende logjes weer even moeten doorlezen om weer up-to-date te zijn.....

Bij mij loopt het redelijk, soms iets vooruit, soms een stapje terug. Last van mijn rug. Nog even dan heb ik vakantie, echt zin in. Ga niet trainen en alleen maar wandelen, zwemmen, spelen met de kids en ETEN!!!![]()
Deze volg ik ook, leuke trainingsprogress. Altijd tof met die langere logs om te zien waarvan iemand komt en hij nu is. Sterk werk!

). Al die tijd heb ik ook (min of meer) gecut, ik weet zeker dat wanneer ik met mijn lean-bulk ga beginnen ik een stuk sterker kan worden.......dus ik kijk daar ook wel naar uit.Na twee weken niet trainen merk je geen terugval hoor.
Paar weken niet krachttrainen? Maakt weinig uit
Lekker fietsen deze week dus, jammer dat het weer niet echt meewerkt.
Is dat niet gewoon standaard na benen trainen? Ik loop praktisch constant met pijnlijke benen rond en net wanneer ik helemaal hersteld ben staat er weer een legday te wachten.
Pittige training!

Is wel lekker, hij is dan ook echt strict. Je kunt met je benen niets doen en toch vind ik hem gemakkelijker gaan dan de staande.
Is wel lekker, hij is dan ook echt strict. Je kunt met je benen niets doen en toch vind ik hem gemakkelijker gaan dan de staande.