XXL Nutrition

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
Zow eindelijk weer wat te loggen (schaamrood op de kaken)..........zaterdag een spontane actie om naar Lakedance te gaan met de vriendin en hadden een zeer gezellig feestje! Zondag lekker afgemaakt door te chillen met een wijntje in het zonnetje dus helemaal ok.

Gister lekker rustig in de gym en dus goed LB kunnen knallen........had nog wel het een en ander uit te zweten zeg.....:eek::eek::eek:

Squats
1x20x20
1x10x60
1x8x80
1x6x90
2x5x100, mhmmm moet echt verlagen.......
2x8x80
1x12x60, shirt nu dus al helemaal doorweekt.........

RDL
1x20x20
1x12x60
1x10x80
1x8x100
3x5x120, sjees dit ging dan wel weer heel erg lekker

Leg raises (wil abs er nu elke keer gaan bijpakken, had tijdens mijn vakantie spierpijn in mijn core na het doen van push ups???)
3x12

Leg Curls
1x10x40
1x10x45
1x10x50

DB Lunges
3x10x14(per dumbbell)

Standing calf raises (smith)
1x10x80
1x8x100
3x6x120

Was een lekkere training en voelt nu al lekker in de beentjes (liep gister trouwens ook lekker te zwalken met trilbeentjes hahaha)
Vandaag meteen na het werk een UB knallen. Morgen naar de tattoo shop voor wat bijwerken, dus dan niet trainen. Vrijdag, zaterdag en/of zondag wel weer!!

Gotta love legday!
Ik kan de pijn voelen enkel door de trainingslog te lezen haha :)

Gotta love legday!
Ik kan de pijn voelen enkel door de trainingslog te lezen haha :)

Haha thanks, ik zie er altijd een klein beetje tegenop om te beginnen, maar zodra de eerste squats gedaan zijn heb ik het juiste gevoel te pakken.
Het was de tweede legday na mijn vakantie dus hopelijk is de spierpijn morgen alweer een stuk minder in vergelijking met vorige legday.......

De training van gister. Om te beginnen is het gelukkig nog steeds zomervakantie dus lekker rustig in de gym, nog maar anderhalve week en dan is het weer afgelopen met de pret helaas. Nu maar duimen dat er een hele hoop opstart-problemen hebben na de vakantie en het sporten uitstellen tot........nou ja eigenlijk voor altijd :p.

Een lekkere Ub training al zeg ik zelf.

Pull ups
W/U 12/40 lat pull down
3x8xBW
1x6xBW, VPR. Wilde gewoon wat extra doen. Bleef steeds 3x8 doen......meteen al een heerlijke pomp.

DB BP
1x20x16
1x14x18
1x10x20
1x8x22
1x8x24
1x8x26, jeuk aan mijn neus voor het laden.....DB's tegen elkaar en krabben met 1 hand. Schiet de ene DB onder de andere tegen mijn wijsvinger...Auw GVD....:mad:
2x8x28, PR......ging erg lekker:D, er zit volgens mij nog veel meer in het vat!

One arm DB Row
1x10x24
1x10x26
2x10x28, vind deze oefening eigenlijk helemaal niet leuk.......voel het ook niet zo heel goed....???

Incl DB Flyes
1x10x14, sloooowwwwww en squeeeezzzzeeeee
2x10x16
1x10x14

DB Curls
2x10x14
1x8x14, kreeg er niet meer uitgeperst.....:(

Seated MP
1x12x20
3x8x30, tweede keer nu, blijf hem erin houden!:)

Triceps rope pull downs
1x12x15
2x10x17,5

En klaar. Vandaag ff rust ivm bezoek tattoo-shop. Morgen weer een LB........

Ik vind de one arm db row ook nooit echt prettig, ik vind het vooral lastig om niet te veel te gaan draaien met mijn schouders.

Ik vind de one arm db row ook nooit echt prettig, ik vind het vooral lastig om niet te veel te gaan draaien met mijn schouders.

Ja dat klopt. Het enige positieve aan deze oefening vind ik dat ik mijn core extra aanspan om die draaiing te voorkomen.

Heb je het wel een op deze manier geprobeerd?

one-arm-dumbell-row-261x300.jpg

Met 1 been op een bankje zoals je bijna altijd ziet vind ik het heel lastig om niet te smokkelen, dat gaat zo iets beter, de manier waarop jij het doet heb ik het eigenlijk nog nooit geprobeerd.

Met 1 been op een bankje zoals je bijna altijd ziet vind ik het heel lastig om niet te smokkelen, dat gaat zo iets beter, de manier waarop jij het doet heb ik het eigenlijk nog nooit geprobeerd.

Zo doe ik het ook nog wel, eens maar prefereer de manier waarop ik al zei.

Hier ook maar in!:marvin:

Wat voor tattoo ga je zetten? :)

Wat voor tattoo ga je zetten? :)

Heb er al meerdere op mijn arm, borst en bovenkant schouder, maar is nog geen full sleeve. Laatste toevoeging waren kusjes (van dochter en vriendin) en deze moeten nog bijgewerkt worden. Vervelende is dat dat eigenlijk gisteravond zou gebeuren (en had daarom meerdere dingen gepland gisteravond), maar dat dat verplaatst is naar vanavond. Dus vandaag ook niet trainen.........grrrrrr...........morgen dus een lekkere FB knallen........ga lekker 2 uur de gym in........:cool:

Terug
Naar boven