Robocop89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 80
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Odds are in your favor.! Een lekkere training en een lege gym!![]()

Met die vibe is het de hoogste tijd om op stap te gaan en op de meiden toe te stappen

Met die vibe is het de hoogste tijd om op stap te gaan en op de meiden toe te stappen![]()

Pics?Hahaha, ja zou je denken, maar ik heb al een supermooie vriendin![]()

Mag in pb hoor

Leg je niet gewoon teveel druk op jezelf koppie?
Ik heb ook regelmatig een mindere training. Af en toe mis ik ergens een rep en bij een andere training komt er weer 1 bij. So be it...Nee dat vind ik (nog) niet......Is een beetje een mindset dingetje, ik voelde me gewoon niet lekker van het weekend, maar wilde me er niet onder laten krijgen! Makkelijkste keuze was om thuis bed in te gaan en niks te doen...nu ben ik toch gewoon gegaan en ondanks dat het begin van de training ruk was wilde ik toch iets neer zetten.
Ik heb ook regelmatig een mindere training. Af en toe mis ik ergens een rep en bij een andere training komt er weer 1 bij. So be it...

Begrijpelijk. Ik zit eigenlijk nooit in een bulk, nog maar 1 keer gedaan in de bijna drie jaar dat ik nu bezig ben (begin dit jaar).Zo is het ook, maar als ik nu progressie kan boeken (in mijn bulk) dan zal ik het zeker niet laten.![]()
Begrijpelijk. Ik zit eigenlijk nooit in een bulk, nog maar 1 keer gedaan in de bijna drie jaar dat ik nu bezig ben (begin dit jaar).
Ik denk dat je met jouw stats nog wel elke training progressie kunt boeken, niet voor altijd voor alle oefeningen en waarschijnlijk ook niet altijd gewicht er bij, maar op zijn minst wel minimaal één oefening en ipv zwaarder te gaan is een rep meer natuurlijk ook een verbetering.
.

fik erin

en kop op ontploffen bij de laatste reps in de laatste set......