XXL Nutrition

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Odds are in your favor.! Een lekkere training en een lege gym! :banana:

Goeie UB training toch weer :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Zondag toch nog wezen trainen ondanks dat ik me nog steeds niet fit voelde.........maar goed extra zweten zal zeker helpen, dus gewoon gegaan.

Squats
1x16x20
1x10x60
1x8x80
1x5x100
2x4x120, pfffff bij de eerste set kwam ik bij de 5de rep echt niet meer omhoog.......balen, maar gewoon nog een set proberen! Hierna toch maar verlaagd
2x8x100

RDL
1x16x20
1x10x60
1x8x80
3x6x100, mweh.....

DB BP
1x12x20
1x8x26
1x8x30
1x6x34
1x5x38, fail op 6de rep......zit nu niet meer in
2x10x30, gewoon pompen dan maar

Rev lat pull down
1x10x50
1x10x70
1x10x80
1x10x90, wilde toch wel ergens een PR scoren!

DB shoulder press, dacht laat ik dit maar weer eens proberen
1x12x14, erg easy!
1x8x16, nog steeds erg easy?
1x8x18, easy???
1x8x20, wow PR.......en met de schouder ging het erg goed. Deze maar weer terug erin gooien in mijn schema!

DB Curls
3x8x14.......

Nu gewoon echt klaar mee.........toch blij dat ik gegaan ben. Deze week kan ik helaas maar 2x en dan ook nog twee dagen achter elkaar....:(

Leg je niet gewoon teveel druk op jezelf koppie?

Nee dat vind ik (nog) niet......Is een beetje een mindset dingetje, ik voelde me gewoon niet lekker van het weekend, maar wilde me er niet onder laten krijgen! Makkelijkste keuze was om thuis bed in te gaan en niks te doen...nu ben ik toch gewoon gegaan en ondanks dat het begin van de training ruk was wilde ik toch iets neer zetten.

Nee dat vind ik (nog) niet......Is een beetje een mindset dingetje, ik voelde me gewoon niet lekker van het weekend, maar wilde me er niet onder laten krijgen! Makkelijkste keuze was om thuis bed in te gaan en niks te doen...nu ben ik toch gewoon gegaan en ondanks dat het begin van de training ruk was wilde ik toch iets neer zetten.
Ik heb ook regelmatig een mindere training. Af en toe mis ik ergens een rep en bij een andere training komt er weer 1 bij. So be it...

Zo is het ook, maar als ik nu progressie kan boeken (in mijn bulk) dan zal ik het zeker niet laten. :p:D
Begrijpelijk. Ik zit eigenlijk nooit in een bulk, nog maar 1 keer gedaan in de bijna drie jaar dat ik nu bezig ben (begin dit jaar).

Ik denk dat je met jouw stats nog wel elke training progressie kunt boeken, niet voor altijd voor alle oefeningen en waarschijnlijk ook niet altijd gewicht er bij, maar op zijn minst wel minimaal één oefening en ipv zwaarder te gaan is een rep meer natuurlijk ook een verbetering.

Begrijpelijk. Ik zit eigenlijk nooit in een bulk, nog maar 1 keer gedaan in de bijna drie jaar dat ik nu bezig ben (begin dit jaar).

Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik bulk terwijl ik sport dan haha.......ik had wel verwacht dat dit zou meehelpen, maar zeker niet zo veel! Is wel echt goed voor de motivatie.....

Ik denk dat je met jouw stats nog wel elke training progressie kunt boeken, niet voor altijd voor alle oefeningen en waarschijnlijk ook niet altijd gewicht er bij, maar op zijn minst wel minimaal één oefening en ipv zwaarder te gaan is een rep meer natuurlijk ook een verbetering.

Klopt helemaal, en ik ga dus ook wel elke keer voor verbetering nu. Straks als ik weer ga cutten dan zal er op een gegeven moment een einde komen aan de progressie, maar dan is de spiegel weer belangrijker....

het is zoals @RaceRookie zegt, zien dat je jezelf niet voorbij holt. Maar goed, moet je zelf ook wat aanvoelen. Deze week zal sowieso een rustigere week zijn voor jou met 2 trainingen.

Uiteindelijk toch nog mooie training zondag. Zeker met je PR erbij :cool:.

Jullie hebben ook helemaal gelijk hoor, maar elke keer dat het lukt om weer meer te pakken qua gewicht of reps ben ik happy. Lukt het niet dan weet ik dat het niet lang zal duren eer ik het wel red....:cool:

Zow en nu ook even de training loggen van gisteravond. Toen ik aankwam was het redelijk druk, had er een beetje de pee in daardoor, wilde gewoon lekker knallen. Squat rack bezet dus dan maar zonder safety's squatten, hierdoor net even wat anders gedraaid dan normaal, maar mag eigenlijk best tevreden zijn! Komt ie dan!

Squats
1x16x20
1x10x60
1x6x80
1x4x100
5x3x120, zonder safety durfde ik niet meer reps te doen, maar dit is wel een VPR!
1x10x80, om het af te maken......

Rack pull
1x16x20
1x10x60
1x8x80
1x6x100
1x5x120
3x4x140, heavy........

Leg curl
1x10x40
1x10x45
1x10x50
3x10x55, :fire::fire::fire: fik erin

Leg raises
3x12

Leg press
1x10x120
1x10x160
3x10x200, :fire::fire::fire: en kop op ontploffen bij de laatste reps in de laatste set......

Leg extensions
1x10x40
1x10x45
1x10x50
1x10x55
1x10x60

Geen mogelijkheid om meteen calf raises te doen.....geen zin om te wachten en dus lekker naar huis waggelen......Vanavond weer keihard een UB knallen! Daarna kan ik pas maandag weer trainen.......:sad:

Terug
Naar boven