- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
VPR!5x3x120, zonder safety durfde ik niet meer reps te doen, maar dit is wel een VPR!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VPR!5x3x120, zonder safety durfde ik niet meer reps te doen, maar dit is wel een VPR!

Gaat de goede kant op. Ik kan nog niet fatsoenlijk 80kg squatten.Volgende keer weer setje van 5 herhalingen en dan op naar de 5x5x120!

Gaat de goede kant op. Ik kan nog niet fatsoenlijk 80kg squatten.![]()

Nee klopt, 80kg was mijn laatste keer squatten. Ik doe nu leg extensions en hamstring curls.
Nee klopt, 80kg was mijn laatste keer squatten. Ik doe nu leg extensions en hamstring curls.
Geen idee. Ik denk dat squats beter werken als je er geen problemen van krijgt. Ik kreeg er echt last van, pijn in mijn onderrug en lies.Vervangen die twee alles voor de benen in vergelijking met squats? (Core niet meerekenen natuurlijk)
Geen idee. Ik denk dat squats beter werken als je er geen problemen van krijgt. Ik kreeg er echt last van, pijn in mijn onderrug en lies.
Is het ook natuurlijk. Compounds zijn beter maar ik doe het er maar mee.

Lekker hoor. Ik krijg altijd pijn bij het positioneren (bij het liggen en vlak voor het begin van de rep) van de DB's bij een DB press.1x4x40, echt geen 5de rep.......kwam niet eens halverwege
2x3x40, bij beide sets geen 4de rep meer in de tank.......VPR
Lekker hoor. Ik krijg altijd pijn bij het positioneren (bij het liggen en vlak voor het begin van de rep) van de DB's bij een DB press.
Ja, zoiets doe ik ook. Als het niet goed gaat krijg je ze vast in je gezicht, maar daar denken we maar niet aanDaar zag ik laatst een trucje voor op youtube volgens mij....
Je zet de DB's op je knieen en je gaat voorof met je kont van het bankje, dan laat je je achterover vallen en gooi je je knieen met de DB's omhoog. Hiermee krijg ik ze (meestal) meteen goed boven me. Het momentum van het vallen en je knieen omhoog gooien helpt echt!

Lekker, een paar VPR's
Met squatten zeker veel adrenaline omdat je er de P in had?![]()
. Maar goed volgende keer beter........Ja, zoiets doe ik ook. Als het niet goed gaat krijg je ze vast in je gezicht, maar daar denken we maar niet aan![]()

Ik heb geen vaste DB's, dus de bar steekt altijd uit. Die wil je niet op je knieën hebben.Daar zag ik laatst een trucje voor op youtube volgens mij....
Je zet de DB's op je knieen en je gaat voorof met je kont van het bankje, dan laat je je achterover vallen en gooi je je knieen met de DB's omhoog. Hiermee krijg ik ze (meestal) meteen goed boven me. Het momentum van het vallen en je knieen omhoog gooien helpt echt!

Daar zag ik laatst een trucje voor op youtube volgens mij....

Lekkere training weer hoor Koppie. Die DB presses
Dat trucje doe ik ook trouwens...die DB's afzetten op je knieën als je gaat liggen. Werkt prima...
Ik heb geen vaste DB's, dus de bar steekt altijd uit. Die wil je niet op je knieën hebben.![]()
Lekkere training weer hoor Koppie. Die DB presses
Dat trucje doe ik ook trouwens...die DB's afzetten op je knieën als je gaat liggen. Werkt prima...
Ik ga liggen met de DB's op mijn borst en daarna druk ik ze uit. Max is dan 34kg. De eerste rep is de pijnlijkste en moeilijkste.
.......je zou het eens kunnen proberen met kussentjes ofzo