AndroidHealthClinic

Wovano's road to get big and shredded

Goeie traps idd!

Netjes die traps! Liep dat vorig jaar juist niet wat achter?

Dikke traps, nice.. nog even en je kan er een walnoot tussen kraken :D.

Damn bro! Dat zijn een paar goed traps!

who needs abs when you got traps :)

Beste traps man, menig mens jaloers op!

dikke trappers

• Topic Starter Topic Starter
Dank allen!

Gisteren armen getraind, vandaag benen.

Training

Warmup

Squats
gewoon op platte schoenen en alles zonder wraps. Was behoorlijk wennen zonder adipowers
10x20
10x60
10x100
10x120
10x140
6x160
4x170
2x180

SSB block squat
10x60
10x100
3x10x140

Leg extensions
Single legged legpress
Seated leg curls
Lying leg curls
Calves

geen wraps.

platte schoenen

2x180?

basmca?

Vanwaar de platte schoenen dan?

geen wraps.

platte schoenen

2x180?

basmca?
Dan had er gestaan: goodmorning squats :p

Vanwaar de platte schoenen dan?
Ik vind dat ik ook op platte schoenen met nette vorm moet kunnen squatten,
Dat lukte goed. Kreeg zelfs nog complimenten van een ouwe squatbaas die rond zijn 60ste vaak nog 200+ squat voor reps (@NickyCF weet wel wie ik bedoel)
Had totaal geen forward lean en kwam in dezelfde houding op als dat ik ook zakte.

Wat zijn die block SQ?

Weg met de AdiPower dus :P

Dat zijn toch gwn box squats, of ben ik nou gek?

Wel nette box/blocksquats hoor! Vooral goed die snelheid erin houden! Komt je reguliere squat zeker ten goede!:thumbs:

Kan ik me voorstellen! Leuke extra zo'n boxsquat ter onderbouwing van je squat. Je zou hem eventueel ook excentrisch langzamer kunnen uitvoeren. Bijv. 3-4 sec en dan explosief omhoog. Ook heel heel pittig haha

Wel nette box/blocksquats hoor! Vooral goed die snelheid erin houden! Komt je reguliere squat zeker ten goede!:thumbs:

Kan ik me voorstellen! Leuke extra zo'n boxsquat ter onderbouwing van je squat. Je zou hem eventueel ook excentrisch langzamer kunnen uitvoeren. Bijv. 3-4 sec en dan explosief omhoog. Ook heel heel pittig haha
Sorry voor eventuele logvervuiling Wovanooborrelnootje.. Maar kan het toch echt niet nalaten het te vragen..
Wat vindt men hier dan eventuele con's en pro's van een box/block squat dan?

Tsja, de beweging van een boxsquat is wel duidelijk anders dan die van een normale squat. Ik heb mijn twijfels of het wat voor je squat gaat doen. Pause squats zijn een stuk nuttiger. De mannen die box squatten als een malle (WSB) maken met hun squat sowieso een andere beweging dan raw squatters, die zijn allemaal multiply of meer.

Terug
Naar boven