MuscleMeat

Wovano's road to get big and shredded

• Topic Starter Topic Starter
training gisteren: benen en loglift

squat
met @basmca en @thm92
10x20
10x60
5x90
3x130
1x160
5x180 godver rack stond helemaal scheef voor de spiegel omdat de vorige de bar hard teruggegooid had. Niet echt lekkere focus dus maar 5 reps
5x180 leeg

loglift met @bricone en @lloydatoni
kleine log
5x55 stict
5x65 stict
3x75
vanaf hier grote log
1x80
1x90 evenaring pr https://instagram.com/p/8aaVMKrdHm/?taken-by=wovano
1x95 fail, kreeg hem (zoals altijd met press oefeningen) van mijn borst, maar lockout faalde

leg extensions
leg curls

training vandaag: borst en triceps

Matige training, weinig energie.

bench press
10x20
10x40
10x60
5x80
3x100
7+1x120 1 spot
5+1x120 1 spot
10x100 langzaam zakken, explosief uit

incline dumbbell press
18x30
12x34
10x38
5x42

cable crossover
decline chest press

rope pushdown
overhead dumbbell extension

Goede squat.

Lb heeft meer kracht als ub bij jou?

In verhouding tot elkaar gezien dan.

Goede squat.

Lb heeft meer kracht als ub bij jou?

In verhouding tot elkaar gezien dan.
Ja benen zijn altijd al sterker geweest. Vooral mijn triceps is erg zwak, maar heb het gevoel dat dit een beetje bij aan het trekken is. Dat ik nog enigszins (vind ik dan) aardige gewichten bankdruk komt denk ik door mijn (front)delts. Die lopen dan wel weer wat voor.

Vind het best normale verhoudingen eigenlijk

Oja en moest de traditie na vorige meet wel in ere houden. Toen waren er net als deze meet max. 2 toetjes. Vorige keer had ik 1 extra afgetroggeld, dit keer 3 extra :D

Goeie tren!

Blijft een lomp ding zo'n log. Lukte het bricone en lloyd ook een beetje?
Ziet eruit als een geslaagde meet! Sushi ook geslaagd?

Oja en moest de traditie na vorige meet wel in ere houden. Toen waren er net als deze meet max. 2 toetjes. Vorige keer had ik 1 extra afgetroggeld, dit keer 3 extra :D
Ja en een toetje was de before picture van jouw fysiek geworden :roflol:

80 kg vloog omhoog, de 90 kg was al moeilijk genoeg om te cleanen. Wel wat beter om zo te log liften een keer ipv met een medium grip bar :roflol:

Afgelopen dagen gewoon getraind maar niks bijzonders. Zondag chest/triceps rn 20 min cardio erna.
Gisterochtend rug/biceps en gistermiddag 45 min cardio.
Vanmiddag schouders/traps/abs en net nog 45 min cardio. Kracht is beetje teruggezakt.

Gewicht zit nu op 102,1 kg in de ochtend. Maandagochtend was dat nog 104,6 kg :o dem sushi gains

Sushi was heerlijk, komende zaterdag weer :D

Sushiiiiii :heart:
Volgende keer een wat meer centrale meet hè? .. Dan kan deze studiebol er ook gewoon bij zijn ;).
Voel je vrij om wat te organiseren :)
I'm in.

Goed veel cardio man!
Waar wil je heen qua bw & vp ?

dispointed in hoeveel je nog logged :(

Goed veel cardio man!
Waar wil je heen qua bw & vp ?
Ja ga nu telkens trainen en cardio doen met @thm92. Als je kunt praten tijdens de cardio is het prima vol te houden nog :)
Ik ga eens kijken waar ik komende 3-4 weken uitkom. Wil eigenlijk niet onder de 95/96 kg komen. Toen ik een paar weken terug op 97-98 stond was ik aardig droog dus minder hoeft denk ik ook niet. Hou gewoon de spiegel goed in de gaten.
Verder ga ik 9 november een paar dagen weg met mijn vriendin en eigenlijk wil ik meteen daarna gaan cleanbulken.

dispointed in hoeveel je nog logged :(
Sorry bro, doe alleen een beetje de hoogtepunten.

Wel net nog een potatopic op de badkamer, traps zagen er koud wel ok uit vond ik
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga gewoon voor de spiegel en f**k die kilo's. Des te lichter beter voor op stage toch :D

Nice traps Wovano! Mooi dat de meet gezellig was :thumb:. Volgend jaar een x een meet in Groningen wat mij betreft. Ik ben daar vanaf Juli weer te vinden :D.

Terug
Naar boven