AndroidHealthClinic

Wovano's road to get big and shredded

• Topic Starter Topic Starter
Tren kickt er lekker in zie ik?
:roflol:

Ik had eigenlijk gedacht dat het vandaag klaar zou zijn met de pr's maar het feest duurt nog even voort. Denk wel dat het feest deze week ten einde zal komen. Werk deze week weer aardig veel en ben begonnen met cardio op 2200 kcals dus dat zal ik zeker gaan merken.

:roflol:

Ik had eigenlijk gedacht dat het vandaag klaar zou zijn met de pr's maar het feest duurt nog even voort. Denk wel dat het feest deze week ten einde zal komen. Werk deze week weer aardig veel en ben begonnen met cardio op 2200 kcals dus dat zal ik zeker gaan merken.

Zolang je dit kunt blijven doen is het mooi natuurlijk, kan altijd gewoon dosis omhoog doen om toch flink wat prs te blijven zetten in de cut :p

Lekker knallen op een gram :cool:

macros op 2200kcal? Geen iifym toch?

low carb alsnog 150-200?

Huh das toch gewoon laag vet?

Thia fucking guy :roflol:

Brb janken

Indd best laag vet maar behoorlijk hoog in eiwit, zou je niet liever 240 eiwit 70 vet 147 carbs gaan.

Gaat goed man.

Veel groente erbij om beetje te vullen?

Huh das toch gewoon laag vet?
Laag vet vind ik 40 gr of minder

Thia fucking guy :roflol:

Brb janken

Indd best laag vet maar behoorlijk hoog in eiwit, zou je niet liever 240 eiwit 70 vet 147 carbs gaan.

Hij heeft ruimte nodig in zn carbs om zelf volledig aardappel te gaan.
Eiwitten vullen beter dan vetten. Ik ga niet extra nootjes eten en daarvoor kip laten staan of iets dergelijks, dat vind ik zo'n dikke onzin.

Gaat goed man.

Veel groente erbij om beetje te vullen?
400 gram sperziebonen, 400 gram roerbakmix en 2 komkommers à 400 gram per stuk. :p

Damn die bench gaat lekker man! Zoveel groente per dag?

Misschien moet ik ook maar eens groente eten als een konijn met die foing gainz van jou.

Liefde maakt je sterk :D

Verslappen? Dat vindt ze vast niet leuk :roflol:

:roflol::roflol::roflol:

Terug
Naar boven