AndroidHealthClinic

Xriz fullbody road to menshealth body!

Ga je nog trainingen posten dan?

• Topic Starter Topic Starter
Ga je nog trainingen posten dan?

Check!

Vorige hele week niet getraind ivm verhuizen van zwager en het was al donderdag voordat we daarmee klaar waren en toen had ik geen zin meer.
Wel minimaal dezelfde gewichten gepakt als een week geleden dus redelijk tevreden al heb ik vandaag wel spierpijn als nooit tevoren.

Training van maandag 7 Dec.

Deadlift
2x8 / 85kg / Zelfde als vorige x.

Dumbbell chest press
3x10 / 27,5kg / +5kg / Evenaring PR.

Bent over bb row
3x10 / 60kg / +6 reps / PR / Geen idee waar deze ineens vandaan kwam, en zelfs tot het einde toe redelijk strict.

Skullcrushers
2x10 / 20kg / 1e keer / Heb de dips tot mijn grote spijt even er uit gegooid omdat ik ontzettend last kreeg van mn borstbeen, echt een week later deed het nog zeer, dus nu even tijdelijk deze oefening.

Overhead dumbbell press
2x10 / 12,5kg / +2 reps

Dumbbell curls
2x10 / 12,5kg / -2,5kg / Heb deze weer verlaagt omdat ik ze met 15kg gewoon niet strict kan uitvoeren en ik ze met dit gewicht ook flink voel branden.

Single leg standing calf raise

2x20 / 7,5kg / Zelfde als vorige x = Evenaring PR

Laatst bewerkt:
Lekkere training. Ik krijg altijd jeuk bij mijn kuiten na 15 reps van die single leg calf raise. Goed getraind.:)

Squat
1x10 / 65kg / Dit ging soepel dus 2,5kg erbij en dat ging redelijk moeilijk,wel PR.
2x10 / 67,5kg / +2,5kg / PR

Bench press
YEAH! heb voor het eerst 1RM getest:
10x20 / 10x40 / 10x50 / 5x60 / 1x65 / 1x70 / 1x75 / 1x80 PR/ 0x85
75kg ging super easy, toen de 80kg ook relatief makkelijk en toen kwam de 85kg, unracken, netjes de borst aantikken gewicht ging goed omhoog, was al bijna boven, ik zat al met mijn hoofd bij de 90kg en ineens boem een muurtje, ik kwam gewoon niet voorbij 3/4 wat ik ook deed. Denk dat de mind muscle connectie ineens weg viel. Wel jammer maar die 85 moet er gewoon inzitten en dan is de 90 niet zover weg meer en 90 is bijna de magische 100 toch?! :rolleyes:
Daarna nog wel gewoon m'n setjes gedaan:
2x8, 1x5 / 67,5 / -1 rep / Ik kon gewoon niet meer.

Chins
1x6, 2x4 / BW=100kg / -1 rep / Echte helemaal kapot.

Overhead barbell press
1x8, 1x7 / 32,5kg / +2.5kg / PR

Close grip bench press
Overgeslagen, mijn triceps waren nog kapot van maandag en het maxen op de benchpress van net.

Shrugs

2x10 / 87,5kg/ +2,5

Barbell curls
2x10 / 30kg / +2reps / PR

Echt super blij met mn Bench, stelt natuurlijk nog niet zoveel voor, maar is toch ongeveer mn bodyweight van een half jaar geleden. :D

Sterke bench al in verhouding met andere compounds!

:fuu: :nowai:

Deadlift
2x8 / 90kg / +5kg / Evenaring PR / Voor de laatste rep heb ik wel ff 30 sec. pauze gepakt, retezwaar.

Dumbbell chest press
2x8, 1x6 / 30kg / +2,5kg / PR / Wat een verschil zeg die 2,5kg erbij, viel echt ff tegen.

Bent over bb row

1x8, 2x10 / 62,5kg / +2,5kg / PR / Laatste 3 reps waren te lelijk voor woorden, pas verhogen bij betere uitvoering.

Skullcrushers

2x10 / 25kg / +5

Overhead barbell press
1x9, 1x8 / 35kg / +2 reps / PR

Dumbbell curls
1x12, 1x10 / 12,5kg / +2 reps

Single leg standing calf raise

2x20 / BW=100+10kg / +2,5 / PR

Netjes :-). Je bent nog bestwel sterk vind ik. Zeker op die DB chest press.

Nu volhouden ;).

Netjes :-). Je bent nog bestwel sterk vind ik. Zeker op die DB chest press.

Nu volhouden ;).

Ik ga het zeker (proberen) vol te houden! ;)

Naja sterk, al die topics waarin ik mee lees (Loo,McChick,Kwarmixer etc.etc.) beginnen ze op te warmen met de gewichten waar ik op stuk ga, dus heb nog een lange weg te gaan! :wl:

Squat
3x10 / 70kg / +2,5kg / PR / t*ring. Trouwens de 1e keer OOIT dat mn squat hoger is dan mn bench, jeah!

Bench press

2x8, 1x5 / 67,5kg / Zelfde als vorige keer / :S Terwijl ik vorige keer zelfs heb zitten maxen. Wel pompsetje 10x50kg erachteraan.

Chins
1x6, 1x5, 1x4 / BW=100kg / +1 rep

Overhead dumbbell press
1x11, 1x10 / 12,5kg / +1 rep / Schouders blijven zwak.

Close grip bench press
1x8, 1x5 / 50kg / +2,5kg / PR

Shrugs
2x10 / 90kg / +2,5kg / Evenaring PR

Barbell curls
2x10 / 35kg / +2,5kg / PR / Maar niet eentje om trots op te zijn, laatste reps waren weereens te slecht voor woorden, misschien gewicht verlagen.

Lekkere training verder. :)

Hehe we doen ons best al doet de de squat echt altijd pijn van top tot teen, echt een vreselijke oefening.:yarly:

Hoe bedoel je?

Pijn in m'n onderrug, pijn in m'n traps, pijn in m'n schouders, en m'n nek zit altijd vast als ik klaar ben maar verder een heerlijke oefening hoor. ;)

Join the club! Ik heb het gelukkig alleen in mijn onderrug.

Ja leuk is het niet maarja het zorgt ook voor algehele groei zeggen ze dus volhouden maar.

Train je niet rond de kerstdagen/oud & nieuw ;)?

Laatste post van je is alweer 12 dagen geleden.

Terug
Naar boven