AndroidHealthClinic

Xriz fullbody road to menshealth body!

• Topic Starter Topic Starter
MEGAKICKSCHOP!

Mijn excuses aan de paar schamele lezers in mijn topic voor het plotseling niet meer posten.

Ik ben begin April samen gaan wonen met mijn vriendin en ben sindsdien radicaal gestopt met sporten.

Door het ineens zelfstandig wonen (teveel vrijheid=bier?) is mijn lichaam in een half jaar tijd in een woest verval geraakt, en volgens de weegschaal woog ik gister maar liefst 100 kg! :S
Kom van 85, dat betekend dus paar kg spierverlies =15-20 kg vet erbij?

3 weken geleden ben ik weer begonnen met sporten volgens het schema dat ik in dit topic hanteerde dus ik ga maar weer eens loggen en hopen dat er dit keer niks meer in de weg staat.

Ik ga niet cutten maar gewoon door met krachttraining en dan zal ik wel zien hoeveel vet ik kwijt raak in de tussentijd.

Adios!

Hoe kan je dan zo radicaal stoppen met sporten ?
Zou ik echt niet kunnen..

Succes met het oppakken dan maar he ;)!

Het ging eigenlijk vrij makkelijk ;)

Andere woonplaats -> 150km verder dus tijdelijk gedwongen werkloos -> veel vrije tijd -> laat naar bed, laat eruit -> geen ouderlijke supervisie -> veel bier ( klinkt zwak he :D ) -> geen puf om te sporten door bier en slecht eten -> neerwaartse spiraal -> fail!

Weer eens een dieptepunt bereikt en 3 weken geleden is de knop weer omgegaan.

Ach, je hebt toch een leuke tijd gehad met bier en schransen, is ook wat waard ;) Succes met je doelen.

Het ging eigenlijk vrij makkelijk ;)

Andere woonplaats -> 150km verder dus tijdelijk gedwongen werkloos -> veel vrije tijd -> laat naar bed, laat eruit -> geen ouderlijke supervisie -> veel bier ( klinkt zwak he :D ) -> geen puf om te sporten door bier en slecht eten -> neerwaartse spiraal -> fail!

Weer eens een dieptepunt bereikt en 3 weken geleden is de knop weer omgegaan.

Als je het maar weer oppakt :D
Anders komen we je halen..

Hehe ja was zeker een leuke tijd, en in het begin zie je ook niet echt iets aan je lichaam tot je op een dag opstaat 100 kilo weegt en geen enkele spier meer ziet en denkt WTF is er gebeurd?! :eek:

Maarre thnx en we gaan er weer voor!

een vriendin met enkele kilo's overgewicht helpt ook niet:no:

wij begrijpen het:sukkeltje:

:D:P

Wow 100kg ineens. Gewoon dat vet nu omzetten in spiermassa... zet um op keruuulll. ;)

Back to business!

Squat 62,5 3 x 10 + 4 rep PR
Bench press 65 10 \ 9 \ 6 + 5 rep PR
Chins 100 kg BW 5 \ 5 \ 4 - 5 rep
Side raises 7,5 10 \ 10 \ 8 + 8 rep PR
CGB press 45 2 x 8 - 2,5 KG
Shrugs 82,5 2 x 10 - 7,5 KG
Reversed BB curls 27,5 9 \ 7 N.V.T.

Ik heb als reverentie mijn laatste serieuze training genomen van pagina 6.

Het vreemde is dat ik op sommige oefeningen zelfs een klein beetje op kracht heb gewonnen. Met chinnen ben ik beduidend slechter maar dat heeft natuurlijk ook met m'n grote gewichtstoename te maken.
Shrugs kan ik wel meer maar ben nog aan het opbouwen.

Blij om weer terug te zijn. :cool:

Hmm de opmaak wordt een beetje verkloot, in de bijlage is het wel duidelijk leesbaar.

Bijlagen

Laatste deze week.

Deadlift 2x8 82,5 -10 kg
Dumbbel chest pr 3x10 27,5 +5 reps PR
Bent over bb row 3x10 57,5 -2,5 kg
Dippen 7/7/6 BW=100 -4 reps
Military press 2x10 32,5 +2,5 kg PR
Dumbbell curls 2x9 15 Zelfde vorige x
Single leg stand.calf raise 2x20 BW+6,25 15 kg BW +1,25 kg PR

Ik heb als reverentie mijn laatste serieuze training genomen van pagina 7.

Deadlift zit weer in de lift heb alleen wel last van mn onderrug (wervels dus doe voorzichtig)
Dippen gaat lastig -> overgewicht.
Voor de rest gaat het lekker zelfs een paar PR gemaakt dus ben redelijk tevreden. Voel onder het vet al weer wat hards zitten. :D

Nu lekker weekend en proberen niet te veel te drinken!

Ps. ligt het aan mij of kan je gewoon niet tappen op dit forum? Nu zet ik alles uit elkaar met spaties maar de uiteindelijke post voegt alles weer samen?

Squat
3x10 / 65kg / +2,5kg / PR

Bench press
2x8, 1x6 / 67,5 / +2,5kg / PR

Chins
3x5 / BW=100kg / +1 rep

Overhead dumbbell press
1x10, 1x8 / 12,5kg / -2 rep

Close grip bench press
2x8 / 47,5kg / +2,5kg

Shrugs
2x10 / 85 / +2,5

Reversed barbell curls
2x10 / 27,5 / +4reps / PR

Blegh, het ging echt gigantisch moeizaam vandaag, zweet brak me aan alle kanten uit, toch een goede training neergezet.
Overhead dumbbell press weer iets gezakt maar heb de uitvoering veranderd/verbeterd, laat nu de dumbbells zakken tot mijn schouders.
Voor de rest weinig op te merken (wel blij met m'n bench btw :cool: )

Om niet alleen de goede tijden maar ook de slechte tijden te tonen gisteren voor het trainen even wat foto's gemaakt om het grote verval vast te leggen en om ook meteen weer vergelijkingsmateriaal te hebben voor over een x-aantal weken/maanden.

Kijk en huiver wat een half jaar slecht leven kan doen! :o (don't try this at home)

t*ring, mag m'n oksels weleens bijwerken. :D

_MG_3858.jpg

_MG_3860.jpg

2.jpg

4.jpg

Deadlift
2x8 / 85kg / +2,5kg

Dumbbell chest press
3x10 / 22,5kg / -5kg

Bent over bb row
1x9, 1x8, 1x7 / 60kg / +2,5kg

Dippen
3x7 / BW=100 / +1 rep

Side raises
3x10 / 7,5kg / +2 reps / PR

Dumbbell curls
1x10 / 15kg / -10 reps

Single leg standing calf raise

2x20 / 7,5kg / +2,5kg / PR

Had nog te veel spierpijn in m'n borst dus heb die niet op volle kracht getraind maar gewoon beheerste mooie reps gemaakt.
Dumbbell curls gestopt na 1 setje want mijn slechte schouder begon echt zeurend pijn te doen na die side raises.
Voor de rest gaat het nog steeds de goede kant op. :)

Respect dat je zulke fotos post. Zo te zien heb je wel brute armen :D

Gheghe ja ik vind dat je ook moet laten zien hoe je er bij staat in slechte tijden, en het is toch anoniem. ;)

Ben je weer terug?

Je was ineens weg een tijd geleden, echt van de 1 op de andere dag.
Ik volgde je logje altijd. Inderdaad behoorlijk 'verval' wat je daar laat zien!
Zet em op en volhouden deze keer!

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Wel bizar trouwens dat je zoveel vet bij kan komen in een half jaar... :D
No offence! Maar het verbaast me gewoon. Je moet wel erg losbandig geleefd hebben.

Ben je weer terug?

Je was ineens weg een tijd geleden, echt van de 1 op de andere dag.
Ik volgde je logje altijd. Inderdaad behoorlijk 'verval' wat je daar laat zien!
Zet em op en volhouden deze keer!

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Wel bizar trouwens dat je zoveel vet bij kan komen in een half jaar... :D
No offence! Maar het verbaast me gewoon. Je moet wel erg losbandig geleefd hebben.

Ja klopt 3/4/5 keer per week flink bieren en daarna eten-> pizza, knakworsten, patat, noem maar op.
Ik ga er nu iig weer vol voor en het bier laat ik ook staan. :D

Jij bent gestopt met loggen zag ik, jammer want volgde jou ook altijd.

+1

sorry bro maar je lijkt wel een zwangere vrouw..aan de cut zou ik zeggen.

In verwachting van een tweeling idd! Er wordt hard aan gewerkt atm!

Jij bent gestopt met loggen zag ik, jammer want volgde jou ook altijd.

Klopt, maar ben nog wel aan het trainen.
Heb wel eens mindere periodes, maar laat me nooit zo gaan als jij :D (of hooguit voor 1 week).
Inmiddels weeg ik 80.5 kg bij 18,3% BF. Ik begon 2 jaar terug met 83kg bij ongeveer 30% BF (dit is een schatting, maar was behoorlijk vet en bijna geen spieren).

Ik ben nu aan het cutten, ik erger me toch nog teveel aan het vet, omdat ik dat mijn hele leven al heb. Deze zomer wil ik gewoon op 10-12% staan. Daarna ga ik weer aan spiermassa denken.

Maargoed, verder ga ik jouw log niet vervuilen! Ik ga het wel weer volgen ;-). Zet em op!

Terug
Naar boven