MuscleMeat

Xriz fullbody road to menshealth body!

Was woensdag ook weer een lekkere training! :D

Zo xriz ............. de squats gaan de goede kant op!
Ik morgen weer, het blijft afzien, al ging het afgelopen maandag wel lekker.

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag week 8, Sups: pre: JP8, post: NOS ETHER

Deadlift
2x8 92,5 +2,5 PR Was echt ff sterven, laatste 3 reps slordig en met pauzes van 30 sec.

Dumbbell chest press
2x8, 1x7,49999 27,5 Zelfde als vorige keer. Verdomme!!! was goede vorm, maar die laatste rep kreeg ik gewoon niet voorbij halverwege!!!! ik wil naar de 30!!!!! volgende keer pak ik gewoon die 30ers!
Wel een pomsetje 8x20 erachteraan, gewoon omdat het kan. :D

Bent over barbell rows
1x10, 1x9, 1x8 60 +3 reps. PR wel beetje gecheat bij laatste reps, maar het voelde goed.

Dippen
3x8 BW=85 +1 rep. PR Mega tricep pomp, nu snap ik met wat ze bedoelen met 'vol lopen' :D

Overhead barbell press
1x7, 1x5 30 ........Schouders komen in dit schema weinig aan bod, althans voor mij omdat ik er niks uit weet te halen na al die zware compounds, als ik ga splitten extra aandacht aan de schouders besteden, vooral de zijkant.

Dumbbell curls
1x10, 1x8 15 +2 reps. PR Lekker.

Single leg standing calf raise
2x20 BW=85 +5 reps. PR Auw, auw, auw...doet nu nog steeds zeer, feel the burn. ;)

Schuine Crunches
2x25 BW=85 Gewoon hetzelfde als vorige keer, kon wel meer maar het is meer als afmakertje.

En het is weer weekend, heerlijk!
Ik begin nu toch goed stuk te gaan op de grote oefeningen maar dan kijk je in de spiegel, je ziet en voelt de pomp... it feels like cumming anyone? :cool:

Nette BOR! Veel PR's heb je iedere keer :).

Nette BOR! Veel PR's heb je iedere keer :).

Dank! Het gaat wel lekker idd.
Vanmiddag ga ik met de squat wel flink zakken in gewicht, denk dat ik 40 of 50kg ga pakken en dan eens flink oefenen met de tips die ik heb meegekregen op mijn squat filmpje.

Mooi aantal pr's :D!

Maandag week 9, Sups: pre: JP8, post: NOS ETHER, overdag: Test Hardcore.

Squat
3x12 50 VolumePR. Vandaag netjes alle tips opgevolgd (denk ik dan) en het voelde erg lekker, ook meteen geen last van onderrug en voelde mijn benen!

Bench press
3x12 50 VolumePR.

Chins
5x5 BW=85 VolumePR. Alleen de 2 allerlaatste reps klein beetje assist.

Overhead dumbbell press
3x10 12,5 VolumePR.

Close grip bench press
3x8 40 VolumePR

Barbell Shrugs
3x10 80 VolumePR

Barbell curls
3x8 25 VolumePR

Situps
1x50

Ik moet nog 4 weken in dit schema maar ik voelde van het weekend toch aardig wat pijntjes en ben erg moe (zomertijd?) dus besloot om deze week wat lager in gewicht en hoger in reps te gaan zitten en dan de laatste 3 weken nog door te knallen met hogere gewichten.

Ik ben absoluut geen powerlifter en kon meteen merken dat ik wat hoger in volume trainen toch fijner vind, maarja ik doe dit schema dan ook puur om wat kracht (en massa) te winnen. Maar voor een weekje is dit welkome afwisseling. En een makkelijke manier om PRetjes te scoren. :D:cool:

Woensdag week 9, Sups: pre: JP8, post: NOS ETHER, overdag: Test Hardcore.

Deadlift
3x8 80 VolumePR

Dumbbell chest press
3x12 20 VolumePR

Bent over barbell rows
3x12 50 VolumePR

Dippen
5x5 BW=85 VolumePR

Side raises
4x10 5 VolumePR

Dumbbell curls
3x8 10 VolumePR

XXX Helemaal niet gedaan, lui!

Als er een prijs was voor stricte reps en mind muscle connectie had ik die vandaag ontvangen. :D
Ik zak misschien iets in gewicht en doe meer reps, maar het gevoel en de pomp is geweldig, en ik doe alsnog meer gewicht dan dat ik 3 maanden geleden deed!

Nette training en rood van de pr's!

Goed dat je op het gevoel en de techniek let in plaats van het gewicht :).
Lekkere training.

Woensdag week 9, Sups: pre: JP8, post: NOS ETHER, overdag: Test Hardcore.

Deadlift
3x8 80 VolumePR

Dumbbell chest press
3x12 20 VolumePR

Bent over barbell rows
3x12 50 VolumePR

Dippen
5x5 BW=85 VolumePR

Side raises
4x10 5 VolumePR

Dumbbell curls
3x8 10 VolumePR

XXX Helemaal niet gedaan, lui!

Als er een prijs was voor stricte reps en mind muscle connectie had ik die vandaag ontvangen. :D
Ik zak misschien iets in gewicht en doe meer reps, maar het gevoel en de pomp is geweldig, en ik doe alsnog meer gewicht dan dat ik 3 maanden geleden deed!

Lui is een verboden woord op DBB

Ik had een kwartier na mijn training eigenlijk ook al gruwelijk veel spijt. :D
Ik ga morgen en zaterdag wel squashen om het goed te maken goed? ;)

Hou ik je aan :thumbs: Trouwens goede conditie opbouwer squash heb ik me laten vertellen, ofnie?

Een van de beste als je het mij vraagt, maar wel voor korte sprints en dergelijke, als je mij een half uur achtereen zou laten rennen ben ik nergens, maar een uur lang korte sprintjes trekken lukt best. :D

Zeker brute training.. PR na PR!!

Ben je nog aan het trainen Xriz? Al een aantal dagen geen post van je gezien in je log :).

Terug
Naar boven