Fitness Seller

XtM045: Beats Rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
Squats
10x20kg
5x40kg
3x55kg
2x70kg
3x5x77,5kg

Standing Military Press
10x20kg
5x20kg
3x25kg
2x30kg
1x5x32,5kg
1x4x32,5kg
1x5x32,5kg

2e set snap ik niet waarom ik die niet haalde, vrijdag weer op 32,5kg proberen en dan alles 32,5kg! NO FAILS

Bent-Rows
10x20kg
5x30kg
3x35kg
2x35kg
3x5x37,5kg
Vrijdag 40kg :)

Chin Ups
2x8
Ging echt lekker, met bijna geen moeite :O

Woensdag staat volgende workout geplant.

Doelen:

Squats: 77,5kg -> 80kg
Bench: 45kg -> 47,5kg
Deadlift: 80kg -> 82,5kg/85kg
Dips: 2x8

Tja, ik heb ook wel vaak dat mn 2e setje moeilijker gaat dan de derde, geen idee hoe het komt :D
Je gaat goed vooruit!

Tja, ik heb ook wel vaak dat mn 2e setje moeilijker gaat dan de derde, geen idee hoe het komt :D
Je gaat goed vooruit!

Ohh hey, net ook op jou log gereageert :P
Ja ik ga vooruit en dat telt, misschien dat als ik even tijd en zin heb wat doelen ga opstellen voor 1 maandje.

En even me avatar veranderen, kerst is al voorbij :o

Gaat goed vooruit hier, da's tof he. Super dat je al zoveel chins en dips kunt doen, dat gaat bij mij toch heel moeilijk hoor. Succes, blijven volhouden die vooruitgang, ook al ging het vorige keer zwaar. Het moet ook zwaar zijn. Zodra je 3x5 hebt gehaald, verhoog je de volgende keer met 2,5 kg of meer. Punt. Moet jij eens kijken wat dat met je mentale kracht doet als je jezelf hier elke keer toe dwingt.

Gaat goed vooruit hier, da's tof he. Super dat je al zoveel chins en dips kunt doen, dat gaat bij mij toch heel moeilijk hoor. Succes, blijven volhouden die vooruitgang, ook al ging het vorige keer zwaar. Het moet ook zwaar zijn. Zodra je 3x5 hebt gehaald, verhoog je de volgende keer met 2,5 kg of meer. Punt. Moet jij eens kijken wat dat met je mentale kracht doet als je jezelf hier elke keer toe dwingt.

Jaa:) ben benieuwd of ik morgen de bench haal, als ik hem haal kan ik volgende week maandag op 50 kg drukken. Met de stoere grote platen van 15 kg :p

Workout gehad ;)

Squats
10x20kg
5x40kg
3x50kg
2x70kg
3x5x80kg

Bench Press
10x20kg
5x30kg
3x40kg
2x45kg
1x5x45kg
1x5x45kg
1x5x47,5kg(PR!)

Deadlift
10x40kg
5x50kg
3x60kg
2x75kg
1x5x85kg(PR!)

Al bij al toch goede workout, squats & deadlift gehaalt. Bench Press was wat lastiger want ik had last van me linker schouder als ik uitduwde .. Dat word dan volgende week maandag 3x47,5kg en misschien die vrijdag de 50kg proberen :)

Volgende workout:

Squats: 80kg -> 82,5kg

Standing Military Press: 32,5kg -> 35kg

Bent-Rows: 37,5kg -> 40kg

Chin Ups: 2x8 BW

Gaat de goede kant op!:D

Hoe is je techniek bij het bankdrukken? Trek je je schouderbladen naar elkaar toe voordat je de stang pakt? Kan wel eens die last in je schouder verhelpen.

gaat lekker man! keep up the good work :)
Zal ik doen :D

Thankss :)

Gaat de goede kant op!:D

Hoe is je techniek bij het bankdrukken? Trek je je schouderbladen naar elkaar toe voordat je de stang pakt? Kan wel eens die last in je schouder verhelpen.

Ja ik dig me in, holle rug en dan schouderbladen bij elkaar houden. Ik denk ook niet dat het aan het bankdrukken ligt want bij de warming up had ik het al ..

Laatst bewerkt:
ppfff ook redelijk slecht nieuws, vrijdag dus morgen kan ik niet gaan sporten moet werken al om half 11 en dat haal ik s'morgens niet en als ik klaar ben is het al dicht.

Dus dan gewoon deze workout vergeten en maandag beginnen met de A-B-A workouts.
Dit is 1e keer dat ik workout mis van rippetoe omdat het anders niet kan, maar 1 workout om even te herstellen kan wel denk ik he :P
Motiveert me weer extra om volgende week te knallen :D

Kan eens gebeuren dat je een training moet missen, maar dan zal het volgende week zoveel te beter gaan :D

Damn, je gaat echt als een speer vooruit, indrukwekkend!

Vraag me af of ik toch ook niet beter SS had gevolgd..

Anyway, vanaf nu volg ik je, dus zie maar dat je een buffel wordt!

Succes!

Kan eens gebeuren dat je een training moet missen, maar dan zal het volgende week zoveel te beter gaan :D

Hoop het :D
Dan kan ik misschien wel 3x5x50kg :P

Damn, je gaat echt als een speer vooruit, indrukwekkend!

Vraag me af of ik toch ook niet beter SS had gevolgd..

Anyway, vanaf nu volg ik je, dus zie maar dat je een buffel wordt!

Succes!

Dat zie ik wel zitten :P, maar SS legt sowieso meer nadruk op kracht he, als ik niet meer gain op SS dan ga ik voor massa.

Je gaat goed vooruit!

Meh, alsof je kracht kan winnen zonder massa of omgekeerd :)

En je hebt ook "kleinere" buffels die daarom niet minder sterk zijn, maar het zijn en blijven buffels! ;)

Ik zie deze pagina constant PR's, keep on going met de lineaire progressie :)

En je hebt ook "kleinere" buffels die daarom niet minder sterk zijn, maar het zijn en blijven buffels! ;)

Ja i know maar het is toch meer gericht op kracht :P Ik zal ook wel massa gainen maar denk toch meer kracht.

Uhu, hopelijk blijf ik de PR's breken want de deadlift begon toch al moeilijk te worden, denk dat ik hem gefailt had op de 6e rep :D

Nja volgende workout worden hopelijk weer

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Ja i know maar het is toch meer gericht op kracht :P Ik zal ook wel massa gainen maar denk toch meer kracht.

Uhu, hopelijk blijf ik de PR's breken want de deadlift begon toch al moeilijk te worden, denk dat ik hem gefailt had op de 6e rep :D

Nja volgende workout: (worden hopelijk weer PR's gemaakt)

Squat: 80kg » 82,5kg
Bench Press: 2x5x45kg+1x5x47,5kg » 3x47,5kg (misschien laatste set 50kg proberen.)

Deadlift: 85kg » 87,5kg
Dips: 2x8

EN BEDANKT IEDEREEN VOOR DE FEEDBACK :cool:

Terug
Naar boven