XXL Nutrition

XtM045: Beats Rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
Workout:

Squats
10x20kg
5x40kg
3x55kg
2x70kg
3x5x80kg

Bench Press
10x20kg
5x30kg
3x35kg
2x40kg
2x5x45kg
1x5x50kg (PR!)

Deadlift
5x20kg
5x40kg
3x60kg
2x70kg
5x80kg

Dips
2x8 BW

Squats volgende keer omhoog, bench hopelijk 3 setjes van 50 en deadlift ook weer verhogen :) Alleen deze keer wat rustig aan gedaan met me rug omdat ik gisteren hard heb gewerkt en toch me rug niet wil verkloten :D

gaat lekker!

Je bent lekker bezig.
Squat gewoon meer dan ik doe :P

Gaat weer lekker man.
Zelfde stats nu ongeveer alleen jij hebt hogere squat, moet ik toch wat aan gaan doen xD

**** je gaat snel!

Je bent lekker bezig.
Squat gewoon meer dan ik doe :P

Ahh hoeveel squat je ?

Gaat weer lekker man.
Zelfde stats nu ongeveer alleen jij hebt hogere squat, moet ik toch wat aan gaan doen xD

Ahh, ik hoop toch dat ik blijf gainen in gewichten zodat ik niet in een plateau raak.

:D

Workout:
Squat

10x20kg
5x40kg
3x55kg
2x75kg
3x5x82,5kg

Military Press
10x20kg
5x20kg
3x25kg
2x30kg
3x5x32,5kg

Bent Rows
10x20kg
5x30kg
3x35kg
2x40kg
1x5x40kg
1x5x45kg
1x5x47,5kg (PR!)

Chin Ups
1x8
1x6
Uit de deadhang, dus veel zwaarder.

Hoop wel volgende keer weer even MP te kunnen verhogen want ik voelde toch al dat me armen moe waren :( Verder nieuwe PR's
Bent Rows ging echt lekker, nog nooit echt hierop gefaalt of zwaar en de 47,5kg voelde niet super zwaar aan.

Pfoeh had gister volgens mij 70kilo na 2 weken geen benen te trainen :(
Maar kracht boeit me weinig eerlijk gezegd, het is leuk dat zeker en sinds begonnen met 3x5 systeem om te kunnen verhogen.
Alleen heb 9jaar knie klachten gehad dus ben allang blij dat ik het aankan :)

Nette squats ouwe.

Pfoeh had gister volgens mij 70kilo na 2 weken geen benen te trainen :(
Maar kracht boeit me weinig eerlijk gezegd, het is leuk dat zeker en sinds begonnen met 3x5 systeem om te kunnen verhogen.
Alleen heb 9jaar knie klachten gehad dus ben allang blij dat ik het aankan :)

Ahh die squat komt wel hoor ;) Hoop wel voor je dat je er geen last van krijgt aan je knieën want blijvende blessure's lijken me ***** :D

Thanks, nu de rest nog wat bijtrekken ^^

Vrijdag weer bankdrukken, hopelijk 3x5x50kg :D
Jullie krijgen het vrijdag te weten ;)

Knieen moeten opzicht geen probleem meer zijn.
Had met lengte en groeiachterstand te maken die nu niet meer van toepassing zijn :P
Vreemde is dat ik bij squat moeite heb maar bij leg extension zelfde gewicht pak xD
Merk sindsdien wel dat als leg extension omhoog gaat, squat ook wat makkelijker gaat gelukkig :)

Knieen moeten opzicht geen probleem meer zijn.
Had met lengte en groeiachterstand te maken die nu niet meer van toepassing zijn :P
Vreemde is dat ik bij squat moeite heb maar bij leg extension zelfde gewicht pak xD
Merk sindsdien wel dat als leg extension omhoog gaat, squat ook wat makkelijker gaat gelukkig :)

Oh gelukkig :P Ja komt misschien omdat squat toch los is ?
Maar ik hoop toch ongeveer 100kg + te squatten in 2011 :)

Ik houd jullie op de hoogte, en me bankdruk moet ook nog wat omhoog want die loopt het verst achter :(
Hoop toch nog rond de 60-70kg te krijgen op bankdruk in 2011

Argh het is nieteens los ook :(
Klote health centers maar op het moment is het helaas niet anders.
Weet wel dat de volgende sportschool stuk meer hardcore moet zijn anders schiet het niet op :P
Achja zolang er massa op de benen komen ben ik momenteel erg tevreden.

100+ ga je denk wel redden, 2011 is net begonnen dus en je zit vrij hoog al in korte tijd ;)
Dat bankdrukken wat achterloopt is normaal vanwege de beweging maar dat komt vanzelf wel goed :)

Als je je gewichten opschrijft, doe je dit dan incl. of excl. de bar (~20kg)? Hoe diep ga je op die squats?

En mijn god, kerel. Wat had jij jezelf en anderen tijd kunnen besparen door in het begin even goed in te lezen op 't forum en evt. op de Starting Strength/Rippetoe wiki.

Succes met je doel in ieder geval!

Inclusief zoals iedereen, full squats gewoon :o

Workout:

Squats
10x20kg
5x40kg
3x60kg
2x75kg
3x5x85kg (PR!)
Bij laatste rep bleef ik beetje hangen toen ik omhoog moest komen, net 2 seconden ofzo.

Bench Press
10x20kg
5x25kg
3x35kg
2x45kg
3x5x50kg (PR!)
Op na de 52,5 !

Deadlift
10x20kg
5x40kg
3x60kg
2x75kg
1x5x85kg (PR!)
Bij de 5e rep had ik nog weinig grip, dus heb hem even opnieuw moeten pakken. Hopelijk verbetert me grip wel want anders verziekt het mijn lineaire progessie :(

Chin Ups
2x8 BW
Ging weer lekker.

Goed bezig hier, lekkere PRs. Als je grip je training in de weg gaat zitten kan je altijd nog straps etc. gaan gebruiken. Zul je niet de sterkste klauwen van krijgen maar rugmuscle>klauwmuscle IMO.

Gaat goed man!
Grip kreeg ik zelf heel snel toen ik deadlift gewoon zonder hulpmiddelen deed, (belt niet meegerekend).

Goed bezig hier, lekkere PRs. Als je grip je training in de weg gaat zitten kan je altijd nog straps etc. gaan gebruiken. Zul je niet de sterkste klauwen van krijgen maar rugmuscle>klauwmuscle IMO.

Gaat goed man!
Grip kreeg ik zelf heel snel toen ik deadlift gewoon zonder hulpmiddelen deed, (belt niet meegerekend).

Oke, ik probeer zolang mogelijk gewoon deadliften alleen met belt en magnesium. Gewoon nu 2,5kg steeds omhoog doen tot ik op een bepaald gewicht geen grip meer heb, dan train ik gewoon op het hoogste gewicht waar ik dan wel grip op heb tot ie verbetert ofzo.

Maakt het trouwens uit dat als ik bv 1x5 moet doen en als ik dan 1x4 doe en dan na 10 seconden rust de laatste rep doe ?

Jij gaat ook lekker, succes met knallen!!!:)

Kalk en als het nog niet goed gaat mixed grip > straps op zijn niveau.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven