AndroidHealthClinic

XtM045: Beats Rippetoe

Zijn genoeg voor en nadelen om een belt te dragen, tis geen probleem om je werksets met belt te doen.

Goed bezig man, niet stoppen!

Goed bezig kerel! Keep it up.

Oh en trouwens John Cena gaat Warren helemaal afmaken deze week:rocknana:

Nog juist hopen dat Randy wint van The Mizz (absolute Randy Orton fan) :D

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig man, niet stoppen!

I will never quit !

ChurchillNeverQuitW.jpg

Goed bezig kerel! Keep it up.

Oh en trouwens John Cena gaat Warren helemaal afmaken deze week:rocknana:

Nog juist hopen dat Randy wint van The Mizz (absolute Randy Orton fan) :D

Zal ik doen, ik hoop het ik ben namelijk absolute John Cena fan :D
Al 4/5 jaar ofzo :o

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

Zijn genoeg voor en nadelen om een belt te dragen, tis geen probleem om je werksets met belt te doen.

Maar ik gebruik de belt alleen bij deadlift, 1x5 en het helpt toch zei buell be ook. Het enigste probleem bij mijn deadlift is dat mijn grip slecht is maar dat zal wel verbeteren. Morgen eens mixed grip proberen want vandaag ga ik niet want ben bezig met verbouwen van me kamer.

Dus ik ga vandaag niet maar morgen, en vrijdag niet maar zaterdag dus ik sla geen workout over deze week :)

Volg het ook allemaal al vrij lang. Was vroeger fan van Goldberg toen het nog wcw was :)

Ohh goldberg, de dominerende jonge in wcw en in wwe niet meer.
Hij was gestopt 1 jaar na WWE en ik kende hem alleen van youtube nog enz want hij had geen matches meer toen ik al keek :(

Mja je hebt nu nieuwe jongens zoals john cena die 5 jaar terug nog niet zo goed is als nu zeg maar en ook met zijn story lines zijn beter.
Achja .. Monday Night Raw is het toch John Cena vs. CM Sucks :P ?

Goldberg was bruut :O
Wat een traps had die kerel :P

Nu je het zegt, even monday night raw kijken :p

Ohh goldberg, de dominerende jonge in wcw en in wwe niet meer.
Hij was gestopt 1 jaar na WWE en ik kende hem alleen van youtube nog enz want hij had geen matches meer toen ik al keek :(

Mja je hebt nu nieuwe jongens zoals john cena die 5 jaar terug nog niet zo goed is als nu zeg maar en ook met zijn story lines zijn beter.
Achja .. Monday Night Raw is het toch John Cena vs. CM Sucks :P ?

Ik heb er nog naar gekeken toen hij in zijn hoogdagen zat. Wat een baas was dat! Ja de story lines vind ik nu ook wel goed. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu gaat aflopen met nexus. Als ik het niet mis heb heeft John Cena vorige week de leider van Nexus uitgedaagd (Warren). Dat gevecht zou deze week moeten doorgaan. Maar ik kijk het hier in België op Gunk tv (weet niet of je van België bent) en dat is altijd op woensdag. Vanavond dus :D

Kijk het gewoon via internet :P
Maandag nieuwe raw en staat dinsdag online.
CM Punk is tegenwoordig leider van nexus dus je loopt beetje achter vermeiro :P

Gunk TV ? Kan je dat gewoon op televisie kijken ??
Ik moet altijd die stomme filmpjes op wwe.com kijken van 7 minuten :(
Soms wel minder .. Ik ben ervan zeker dat ik later sateliet ga pakken :D

Ohja kijk maar wwe.com en dan shows>videos en dan iets van CM Punks interupts ..
Daar zeggen ze monday night raw CM Punks vs. John Cena omdat John Cena elke nexus member zou pakken en hij is de enigste wat hij nog niet gedaan heeft.

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Kijk het gewoon via internet :P
Maandag nieuwe raw en staat dinsdag online.
CM Punk is tegenwoordig leider van nexus dus je loopt beetje achter vermeiro :P

Idd, volgens mij zijn dat gewoon herhalingen xD

XTM, ga naar www.desirulez.net.
Klik bovenaan Wrestling aan en daar staat volledige afleveringen van Raw, Smackdown, Pay Per Views :)
Gebruik het zelf ook :P
Aflevering van afgelopen maandag ben ik nu aan het bekijken dus ;)

Ja ik kijk het gewoon op tv, mischien dat het wel een week ofzo achterloopt hoor is goed mogelijk. Laatste keer dat ik gekeken heb heeft John Cena zowat alle members van Nexus verslagen behalve Warren dan waar hij vandaag tegen moet. Randy Orton heeft toen Alex o'rilley en bijna The Mizz verslagen waar hij over twee weken tijdens TLC tegen moet maar met een blessure aan de knie. Zegt julie dit iets? Dan weet ik ongeveer hoeveel ik achterloop :p Oh en trouwens Inexpugnabilis danku om te vertellen dat MC Punk tegen Cena moet, nu weet ik het al :(

TLC is in december al geweest man :P
Je loopt ongeveer maandje achter nu :)
Heb TLC al gezien en nu richting de royal rumble pay per view.

Bedankt voor die link expugnabillis :P
Heb wel eens site's gezocht voor volledige afleveringen maar nooit gevonden of ze deden het niet meer :(

U made my day ;) Ohh dan maar stoppen over WWE want anders verklappen we hem alles wat hij volgende maand gaat zien :P Ben je wel nooit up-to-date wat er die dag gebeurt is

Geen dank :)
Met die site blijf je tenminste op de hoogte en loop je gewoon mee met amerika.

Tja, het lijkt mij logisch dat julie mij niets mogen verklappen dus zullen jullie met mij moeten meepraten :p

Edit: Gunk tv is een zender in België, ik weet niet of jullie die daar kunnen ontvangen.

Laatst bewerkt:
Ohh denk het ook niet maar je kan toch ook andere zenders erop pleuren met sateliet maakt niet uit welke als er maar wwe van die week op is.

Wij hebben ook wwe op sommige dagen op euro sport maar dat zijn onbekende gasten en matches van de vorige eeuw ..

Mja, af en toe ook al is gezien op eurosport. Och ja, ik vind het ook niet zo erg dat ik wat achter zit hoor met WWE. Een aflevering duurt hier wel twee tot twee uur en half :)

Vinden jullie dat toneel gespeel nou echt leuk :S?

Terug
Naar boven