Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pak gewoon 40 of 50kg, gewicht is niet boeiend
Eerst techniek helemaal correct uitvoeren.
Deadlift is nog steeds bagger.
Je gaat eerst omhoog met je benen, en daar vanuit pas met je rug. Alsof je Stiffed leg deadlift doet.
Daarnaast zaken met die reet!

We have seen worse.Stang dichter langs je lichaam halen tijdens de deadlift. De barbell moet bij wijze van spreken langs je schenen en je bovenbenen schrapen op de weg naar boven.
Bedoel je dat ik dat doe of dat ik dat juist moet doen ?
Dan zal ik maandag nog een filmpje posten.
Stang dichter langs je lichaam halen tijdens de deadlift. De barbell moet bij wijze van spreken langs je schenen en je bovenbenen schrapen op de weg naar boven.
Je legt de stang nu wel dood, en je tilt explosief. Dat is in elk geval positief
Dus bagger is t nou ook weer niet, dennisWe have seen worse.
Je zou een keer extra kunnen deadliften, je hebt toch het hele weekend om te herstellen en op je huidige niveau herstel je toch al vrij vrij snel. Maar het is jouw keus.Oke, ik zal het maandag dan nog eens opnemen en dan zal ik deze dingen allemaal meenemen + nog eens goed het filmpje kijken van rippetoe.
Dan film ik hem dus ook beetje schuin van achter en meer omhoog dan zien jullie het beter. Dus vrijdag kan ik wel de squat opnemen en maandag de deadlift of zou ik gewoon na de workout nog 1x5 deadlift doen op 60kg(licht)