GdfMarcel
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, we praten er alleen maar over omdat we er niet graag naar kijken![]()
Hey man, ik zal je logje ff gaan volgen!
Wat train je nu? Wel rippetoe?

zo zo ik heb je log even doorgenomen en zie dat je goed bent vooruitgegaannetjes!
ben je wel tevreden met rippetoe nog steeds? want je twijfelde de eerste paar pagina's heel erg zag ik![]()
Dus tot ver ben ik tevreden over de vooruitgang
En hoop toch nog wel tot 1 Maart te gainen op rippetoe.Oke boys, omdat ik me kamer was aan het verbouwen deze week ben ik woensdag niet geweest en vandaag ga ik ook niet want ben net terug van een health center van school dus ik zal maandag gaan en ik een van deze dagen zal ik mijn motivatie weer opbouwen om weer minstens 1 maand 3x in de week gaan trainen.

Toen kreeg ik bijna de stang niet meer omhoog bij 55kg 
+ comment :d
En leg je hem tussen de herhalingen gewoon op de grond?Dit is echt een shit filmpje voor een form check
Trek em de volgende keer even van de zijkant en met het licht vanachter de camera, wordt het minder donker van.
Verder lijkt het alsof je hem van de grond af rukt, probeer je armen recht te houden en geleidelijk kracht erin te brengen. Wel explosief tillen, maar niet rukken met je armenEn leg je hem tussen de herhalingen gewoon op de grond?
Oja, voordat je tilt; But down, chest up.
Squats lijken boven parallel.
Heb je de dvd van Starting Strength al bekeken?
Squats lijken boven parallel.
Heb je de dvd van Starting Strength al bekeken?