- Waardering
- 113
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig hier! Deadlift inderdaad altijd terug vanuit een dood punt beginnen. Zolang je progressie maakt op Rippetoe zou ik dit blijven volgen hoor. Dat is toch wat ik ga doen. Eens je op een plateau zit kun je nog altijd veranderen. ook al blijft het uiteraard je eigen keuze![]()

Dus moet ik het dan gewoon vaker doen of .. ?Still going strong on rippetoe! Kan me niet voor stellen dat jij met de zomer nog vet gaat worden! Je staat op 65kg bij 1.80!
Maar de weegschaal stijgt laatste tijd steeds meer
Hoop toch wel nog voor 10-02 de 66kg te hebben omdat het zo goed gaat laatste tijd Thanks, it keeps growing

Aha ^^ Is goed jong, gaan jou gains in gewicht redelijk of toch langzaam ?
Gaan redelijk langzaam, ik probeer 1.5kg / maand aan te houden, omdat ik anders te veel in vet aankom.
En bij jou redelijk snel precies?
Hoop sowieso rond mei of voor zomer de 70kg te hebbenHet gaat wel, eerst ging het echt langzaam maar de laatste maand gaat het echt goed. Ben al rond de 66 aan het gaanHoop sowieso rond mei of voor zomer de 70kg te hebben

Heb ook workout gehad met wat PR's Squats W'up 3x5x80kg Bench Press W'up 3x5x50kg 1x5x52,5kg (PR!) Deadlift W'up 1x5x100kg 1x3x110kg (PR!) Chin Ups 2x8 BW Word wel echt moe van die deadlift, had echt geen energie meer voor de 4e rep dus stopte ik maar even .. Wel lekkere nieuwe PR's en dikke pomp in me borstJaa moet wel lukken 70kg, als ik nu blijf stijgen in gewicht als ik de laatste paar weken doe dan is het een makkie en is 75kg ook wel een doel maar ik zal zien. Alles erboven is goed, Heb ook workout gehad met wat PR'sMoet zeker lukken!<br />
Mijn doel is 75 voor 1 juli
De Bench ging wel dus volgende keer 3x5x52,5kg .. Deadlift voelde zwaar op 110kg maar ga toch proberen volgende keer 5reps te pakken.Dips
2x8 BW
1x12 BW[/B], ik dacht pak nog 1x12 om de workout compleet te maken.
Moet eigelijk me BW kunnen verhogen met een gewicht ofzo maar die hebben wij nietDus moet ik het dan gewoon vaker doen of .. ?
Doelen (geen deadline):
Squats: 100kg parallel // ATM: 70KG = +30KG
Bench Press: 60kg // ATM: 50KG = +10KG
Deadlift: 120kg parallel // ATM: 100KG = +20KG
Gewoon een dumbbell tussen je knieen klemmen. Moet wat op te vinden zijn toch?Genoeg PR's de laatste tijd zeg. Gaat lekker met die Rippetoe!
Uhu, tussen je knieën gaat lastig dan zou het eerder met je voeten zijn ofzo. Zal eens vragen aan de rest daar in de sportschool. Jaa die 30kg is fors ja, zit nu pas op 80kg en t'is al zwaar maar ik ga ervoor !!Je gaat naar een gym zonder gewichten?Gewoon een dumbbell tussen je knieen klemmen. Moet wat op te vinden zijn toch?
Stevige PR's en stevige doelen. Vooral die 30kg winst op je squat is fors, maar niks is onmogelijk.
Keep it up bro![]()