MuscleMeat

XtM045: Beats Rippetoe

Goed bezig hier! Deadlift inderdaad altijd terug vanuit een dood punt beginnen. Zolang je progressie maakt op Rippetoe zou ik dit blijven volgen hoor. Dat is toch wat ik ga doen. Eens je op een plateau zit kun je nog altijd veranderen. ook al blijft het uiteraard je eigen keuze :)

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig hier! Deadlift inderdaad altijd terug vanuit een dood punt beginnen. Zolang je progressie maakt op Rippetoe zou ik dit blijven volgen hoor. Dat is toch wat ik ga doen. Eens je op een plateau zit kun je nog altijd veranderen. ook al blijft het uiteraard je eigen keuze :)

Jaa, ik heb ook al besloten om toch nog verder te gaan, zolang ik bij de zomer 70-75kg weeg vind ik het goed en niet te hoog vet percentage dat je toch nog me borst ziet enzo wat je toch best goed zit in het daglicht :)

Workout van vandaag boys:

Squats (Parallel)
W'up
3x5x70kg

Bench Press
W'up
3x5x50kg

Deadlift
W'up
1x5x100kg (PR!)

Dips
2x8 BW
1x12 BW
, ik dacht pak nog 1x12 om de workout compleet te maken.
Moet eigelijk me BW kunnen verhogen met een gewicht ofzo maar die hebben wij niet :( Dus moet ik het dan gewoon vaker doen of .. ?
Doelen (geen deadline):
Squats: 100kg parallel // ATM: 70KG = +30KG
Bench Press: 60kg // ATM: 50KG = +10KG
Deadlift: 120kg parallel // ATM: 100KG = +20KG

Squats
W'up
3x5x75kg

MP
W'up
3x5x37,5kg

Bent Rows
W'up
3x5x55kg (PR!)

Chins
2x8 BW

Still going strong on rippetoe! Kan me niet voor stellen dat jij met de zomer nog vet gaat worden! Je staat op 65kg bij 1.80!

aardige squat al good luck

Still going strong on rippetoe! Kan me niet voor stellen dat jij met de zomer nog vet gaat worden! Je staat op 65kg bij 1.80!

Ja oke, maar als je 5kg vet aankomt dan stijgt het VP toch :P Maar de weegschaal stijgt laatste tijd steeds meer :) Hoop toch wel nog voor 10-02 de 66kg te hebben omdat het zo goed gaat laatste tijd

Thanks, it keeps growing :)
Volgende keer 2,5 weer erbij he en parallel blijven

Hey,

Dan ga ik ook jou ook volgen natuurlijk! :D

Gaan redelijk langzaam, ik probeer 1.5kg / maand aan te houden, omdat ik anders te veel in vet aankom.
En bij jou redelijk snel precies?

Het gaat wel, eerst ging het echt langzaam maar de laatste maand gaat het echt goed. Ben al rond de 66 aan het gaan :) Hoop sowieso rond mei of voor zomer de 70kg te hebben

Moet zeker lukken!
Mijn doel is 75 voor 1 juli:)

Jaa moet wel lukken 70kg, als ik nu blijf stijgen in gewicht als ik de laatste paar weken doe dan is het een makkie en is 75kg ook wel een doel maar ik zal zien. Alles erboven is goed :) Heb ook workout gehad met wat PR's Squats W'up 3x5x80kg Bench Press W'up 3x5x50kg 1x5x52,5kg (PR!) Deadlift W'up 1x5x100kg 1x3x110kg (PR!) Chin Ups 2x8 BW Word wel echt moe van die deadlift, had echt geen energie meer voor de 4e rep dus stopte ik maar even .. Wel lekkere nieuwe PR's en dikke pomp in me borst

Laatst bewerkt:
Moet zeker lukken!<br />
Mijn doel is 75 voor 1 juli
Jaa moet wel lukken 70kg, als ik nu blijf stijgen in gewicht als ik de laatste paar weken doe dan is het een makkie en is 75kg ook wel een doel maar ik zal zien. Alles erboven is goed, Heb ook workout gehad met wat PR's

Squats
W'up
3x5x80kg

Bench Press
W'up
3x5x50kg
1x5x52,5kg (PR!)

Deadlift
W'up
1x5x100kg
1x3x110kg (PR!)

Chin Ups
2x8 BW

Word wel echt moe van die deadlift, had echt geen energie meer voor de 4e rep dus stopte ik maar even .. Wel lekkere nieuwe PR's en dikke pomp in me borst

Laatst bewerkt:
Goede training makker!

Ook even weer met de voeding bezig geweest:

Onderhoud: 2629
Bulken: 2900
Total Kcal.: 3100 , ik zit rond de 3100 soms nog erboven omdat ik langzaam aankom, hopelijk werkt dit iets meer.

Kcal: 3100
Eiwit: 209
Koolhydraat: 398
Vet: 69

Laatst bewerkt:
Genoeg PR's de laatste tijd zeg. Gaat lekker met die Rippetoe!

Goed bezig man!

Dips
2x8 BW
1x12 BW[/B], ik dacht pak nog 1x12 om de workout compleet te maken.
Moet eigelijk me BW kunnen verhogen met een gewicht ofzo maar die hebben wij niet :( Dus moet ik het dan gewoon vaker doen of .. ?
Doelen (geen deadline):
Squats: 100kg parallel // ATM: 70KG = +30KG
Bench Press: 60kg // ATM: 50KG = +10KG
Deadlift: 120kg parallel // ATM: 100KG = +20KG

Je gaat naar een gym zonder gewichten? ??? Gewoon een dumbbell tussen je knieen klemmen. Moet wat op te vinden zijn toch?

Stevige PR's en stevige doelen. Vooral die 30kg winst op je squat is fors, maar niks is onmogelijk.

Keep it up bro :thumbs:

Genoeg PR's de laatste tijd zeg. Gaat lekker met die Rippetoe!

Thankss man, ja mijn DL is flink omhoog gegaan en squat redelijk en de bench gaat slowly vooruit, maar toch wat :]

Bedankt kerel ;]
Je gaat naar een gym zonder gewichten? ??? Gewoon een dumbbell tussen je knieen klemmen. Moet wat op te vinden zijn toch?

Stevige PR's en stevige doelen. Vooral die 30kg winst op je squat is fors, maar niks is onmogelijk.

Keep it up bro :thumbs:
Uhu, tussen je knieën gaat lastig dan zou het eerder met je voeten zijn ofzo. Zal eens vragen aan de rest daar in de sportschool. Jaa die 30kg is fors ja, zit nu pas op 80kg en t'is al zwaar maar ik ga ervoor !!

Terug
Naar boven