Fitness Seller

XtM045: Beats Rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
Ah ok, en waarom precies doe je hem zittend?

Is handiger vind ik dan dat je hem staand doet, want als je hem met staand de laatste rep zwaar is dan ga je verkeerde houding snel aannemen om met je rug te archen. Zittend is dat niet zoveel

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Gisteren opstap geweest, en straks valkeburg -> redbull crashed ice dus hopelijk verlies ik geen gewicht omdat me voeding deze 2 dagen wat minder is ;)

Zal wel meevallen hoor.
Neem wat noten en een hardgekookt eitje mee, dan heb je toch iets binnen he

Zal wel meevallen hoor.
Neem wat noten en een hardgekookt eitje mee, dan heb je toch iets binnen he

:o:o

Ik ga echt geen eitje meenemen en noten als ik opstap ga :P, het enigste wat ik meeneem is me beurs, sleutels en mobiel dus heb ook geen ruimte .. Zal wel meevallen ;) Word morgen weer aan me voeding gewerkt volledig en vandaag gewoon zover mogelijk,

veel plezier daar :D

ThQ bro, begint al 6 uur en tot 9 uur uitreiking dacht ik. Daarna gewoon kroeg in ofzo .. En vandaag gewoon zo goed mogelijk eten als kan en dan vanaf morgen weer het hele voeding nemen :)

Dus dat word dalijk al aan de wodka lebberen :P

Mja, maandag weer workout en ik heb er nu al zin in om de bankdruk proberen op 3x5x52,5kg. Denk niet dat het lukt maar 2x5x52,5kg ben ik ook al tevreden mee :) En dan vrijdag 3x5x52,5kg en dan op naar de 55 :D

Ik ga me squat even resetten naar 70kg en dan ga ik vanaf dat punt weer 2,5kg erbij pakken. Want als ik alleen ben dan kan ik niet helemaal paralell gaan op 80kg 3x5 dus ik ga weer opbouwen en hopelijk dat ik straks dan wel 80kg 3x5 kan doen ;)

Bench ga ik gewoon nog langzaam op vooruit, en deadlift 110kg proberen morgen 1x5

Dat stuk dat je gaat archen met je rug? Kan je afleren he ;)

Weet ik, maar vond hem sitting ook wel fijn moet alleen even kijken of ik staand wel hoger kan want dan pak ik hem weer staand. Soms pak k ook even dumbbells na de MP als het squat rack bezet is en dan doe ik ze 3x5 met dumbbells tot fail en dan voel ik hem ook echt goed.

Het archen van de rug bij de laatste rep heb ik heel vaak, care als je voelt dat het niet zeer doet achteraf. Mag wel niet te huge worden, het archen.
Als je voor (puur) voor kracht gaat zou ik het blijven doen, voor massa kan je idd beter sitting MP doen om de schouders aan te spreken.

Het archen van de rug bij de laatste rep heb ik heel vaak, care als je voelt dat het niet zeer doet achteraf. Mag wel niet te huge worden, het archen.
Als je voor (puur) voor kracht gaat zou ik het blijven doen, voor massa kan je idd beter sitting MP doen om de schouders aan te spreken.

Uhu, ik train op kracht nu met het schema rippetoe dus he, maar hierna wil ik voor de massa gaan als ik vast hang met rippetoe wat al langzaam het geval is met squat.

Squat is al moeilijk, kom niet verder dan 80kg dus even alleen de squat deloaden.
Bench gaat langzaam vooruit, hopelijk 3x5x52,5kg morgen.
Deadlift kan ook nog wel omhoog, hopelijk 1x5x110kg morgen.

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Maar ze zeggen ook dat ik beter nog even door moet gaan met wat kracht winnen zodat als ik voor massa ga trainen meer voordeel ervan zal hebben.

hoe lang ben je eigenlijk al bezig met trainen?

XTM045, hoeveel Kcal krijg je nu binnen op een dag? Dit kan goed de reden zijn dat je begint te stallen en waarom je niet heel hard groeit:p

XTM045, hoeveel Kcal krijg je nu binnen op een dag? Dit kan goed de reden zijn dat je begint te stallen en waarom je niet heel hard groeit:p

Ook even weer met de voeding bezig geweest:

Onderhoud: 2629
Bulken: 2900
Total Kcal.: 3100 , ik zit rond de 3100 soms nog erboven omdat ik langzaam aankom, hopelijk werkt dit iets meer.

Kcal: 3100
Eiwit: 209
Koolhydraat: 398
Vet: 69

check

Okee, dat is niet slecht.

Het enige wat je aan sport doet is rippetoe?

Sommige jongens moeten soms zo een 4000Kcal innemen om aan te komen, zou me niet verbazen als jij ook tot die groep behoort:p

Ik doe aan voetbal maar ik ga al paar weken niet meer, even nog geen zin om te gaan + ik moet vaak op zaterdagen werken als er wedstrijd is. Ik heb die 3100 kcal pas 2 weken ik had het eerst wat lager en ik zat tegen de 66kg op maar ben dit weekend wezen stappen en slechtere voeding gehad dus ben weer in de 65 ..

Hopelijk behoor ik niet tot die groep :p

Want ik eet denk ik wel 3x zoveel dan voor ik begon aan dit gedoe :o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven