Fitness Seller

XtM045: Beats Rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
Oohhjaa ; Bij de deadlift op 110kg had ik een minder goede grip dan op de 100kg, wat kan ik hierbij doen. Heeft ''mixed grip'' hierbij veel meer grip of gewoon iets ??

Ik heb ook gehoort van de ''hooked grip'' ofja gelezen dat dat de beste is maar wel in het begin veel pijn levert. Gewoon eens beginnen met de ''mixed grip'' ??

hey ik ga je volgen;)
Zelf pak ik mixed grip bij 100kg+ vind dit wel wat fijner, maar is gewoon een beetje uitproberen

hey ik ga je volgen;)
Zelf pak ik mixed grip bij 100kg+ vind dit wel wat fijner, maar is gewoon een beetje uitproberen

Ja, volgende week kan ik weer 2x deadliften dus dan kan ik het dan proberen :] && Bedankt voor het volgen ^^

Het gaat goed hier zo te zien. Sterk die dips en chins, ik kan zoveel herhalingen nog niet. Bij de deadlift heb ik vanaf dag 1 al mixed grip toegepast. Ik heb nooit anders geleerd.... Toen ik boven de 100 kg kwam kreeg ik wel gripproblemen. Toen ben ik mixed grip blijven gebruiken, maar ik heb toen zo'n magnesiumblok gekocht bij Decathlon (klimafdeling). Geeft weinig rotzooi, gewoon je handen erover wrijven en de grip is geen probleem meer. Kost 1,50 voor een blok, geen geld.

Het gaat goed hier zo te zien. Sterk die dips en chins, ik kan zoveel herhalingen nog niet. Bij de deadlift heb ik vanaf dag 1 al mixed grip toegepast. Ik heb nooit anders geleerd.... Toen ik boven de 100 kg kwam kreeg ik wel gripproblemen. Toen ben ik mixed grip blijven gebruiken, maar ik heb toen zo'n magnesiumblok gekocht bij Decathlon (klimafdeling). Geeft weinig rotzooi, gewoon je handen erover wrijven en de grip is geen probleem meer. Kost 1,50 voor een blok, geen geld.

Ooh is wel stom dat je dat moet kopen, bij ons staat in de buurt van het squatrack een staande bak met magnesium erin. Ook blokken en ook poeder gewoon

Goed bezig!
Keep going.

Dan train je vast in een goede gym, dat die bakken daar staan. Welke is het en waar?

Maar ja, magnesium en mixed grip pakken voor je DL zou moeten volstaan.

Mooie pr's dude!

Sterke PR's man!
Volgende training haal je die 5 reps met de deadlift wel:)
Mixed grip geeft echt veel meer grip, bij mij is qua grip een 90kg deadlift mixed grip even zwaar als een 70kg deadlift gewoon...

ff off topic: Weet jij iets van een comeback van HHH ?

Ziet er wel lekker uit die trainingen! Gewoon hop 3 basis oefeningen en knallen maar!:D

Sterke PR's man!
Volgende training haal je die 5 reps met de deadlift wel:)
Mixed grip geeft echt veel meer grip, bij mij is qua grip een 90kg deadlift mixed grip even zwaar als een 70kg deadlift gewoon...

I hope soo, gewoon proberen Maandag !

ff off topic: Weet jij iets van een comeback van HHH ?

Nope, maar wel van 2 andere. Niet klikken op de spoiler als je niet wilt weten welke andere 2 het zijn.

Zeker Weten ??
Oke dan:
Booker T en Kevin Nash

Ziet er wel lekker uit die trainingen! Gewoon hop 3 basis oefeningen en knallen maar!:D

Jup, Het echte werk voor de beginnende kracht atleten :p
Ik gain er tot nog toe goed op dus die 3 oefeningen doen het prima, nu nog lekkere volumes draaien

04-02-2011

Workout;

Squats
W'up
2x5x80kg
1x5x75kg

MP
W'up
3x5x35kg

Rows
W'up
3x5x55kg

Dips
3x8 BW
Ik ga volgende keren 3x12 pakken, omdat de dumbbells niet makkelijk gaat tussen benen omdat het op zo'n machine is.

Verder nog wat isolatie gedaan voor de borst 2 oefeningen en toen weg gegaan. Standing cable fly's en peck deck, is voor de dames vanavond :P :P

Gisteren de spoilers bekeken maar ik wist al dat die twee terugkwamen :D Kevin Nash vind ik super! booker T met met zen breakdance moves :p Vond het laatst ook wel leuk dat HBK even terug kwam opdagen.

On-topix: Gaat goed he!

Gisteren de spoilers bekeken maar ik wist al dat die twee terugkwamen :D Kevin Nash vind ik super! booker T met met zen breakdance moves :p Vond het laatst ook wel leuk dat HBK even terug kwam opdagen.

On-topix: Gaat goed he!

Jja, persoonlijk vind ik workout A véél leuker en zodra ik in de week 2x workout A vind ik het ook veel leuker om te gaan :P Vind de MP k*t als je geen spotter hebt dus dan probeer ik meestal niet om de 40kg te pakken.

Verder gaat het goed, alleen ook heb geen spotter altijd dus dan kan ik met squat ook niet alles geven en ik ga niet iemand voor mijn hele workout vragen om te spotten :P

Jja, persoonlijk vind ik workout A véél leuker en zodra ik in de week 2x workout A vind ik het ook veel leuker om te gaan :P Vind de MP k*t als je geen spotter hebt dus dan probeer ik meestal niet om de 40kg te pakken.

Verder gaat het goed, alleen ook heb geen spotter altijd dus dan kan ik met squat ook niet alles geven en ik ga niet iemand voor mijn hele workout vragen om te spotten :P

Ik heb nooit een spotter :)

spotten bij de MP? waarom?

Waarom heb je een spotter nodig voor de MP?
Als je hem niet omhoog krijgt, dan laat je hem toch gewoon terug naar beneden?
Ik heb nooit een spotter en faal erg vaak op de MP

Waarom heb je een spotter nodig voor de MP?
Als je hem niet omhoog krijgt, dan laat je hem toch gewoon terug naar beneden?
Ik heb nooit een spotter en faal erg vaak op de MP

Ik doe sitting MP he, ja ik kan hem opzich gewoon laten zakken tot me kniën mja als ik zwaar ga op MP dus de 40kg pak ga ik wel archen met me rug.

Terug
Naar boven