AndroidHealthClinic

XtM045: Beats Rippetoe

Meer eten, 3100cal vind ik maar een hele lichte bulk.

Vooral als je 55kg weegt met die lengte, heb ik ook gedaan. Moet je gewoon richting de 4000kcal gaan.

Been there, done that ;)

• Topic Starter Topic Starter
Meer eten, 3100cal vind ik maar een hele lichte bulk.

Vooral als je 55kg weegt met die lengte, heb ik ook gedaan. Moet je gewoon richting de 4000kcal gaan.

Been there, done that ;)

Ik weeg 65, was een typ foutje ;)
Ja die 3100 kcal doe ik nu pas paar weken en ik ga er toch langzaam op vooruit, maar die 3100 kcal is wat ik sowieso eet zonder dat ik bv eens iets extra's eet op die dag ,dus dan zit ik al snel 200-300kcal meer maar die kan ik niet elke dag tellen want je eet elke dag toch iets anders.

Ik zal eens kijken of ik het nog wat kan verhogen :) En ik zal het hier posten als ik bijkom.

Ik streef er in iedergeval voor om rond de 68kg (of meer) te wegen rond me verjaardag (15 mei), en 70kg in de zomer ;)
Thx voor de tip :)

Die extra's moet je eten bovenop je normale voeding van 3500cal. Als je maar op 9% staat, en het nog lang geen zomer is. Gewoon lekker vol vreten, desnoods doe je paar weken voor de zomer een kleine clean bulk er tegen aan.

Ik zou meer vetten eten (kh staan hoog bij jou).

Die extra's moet je eten bovenop je normale voeding van 3500cal. Als je maar op 9% staat, en het nog lang geen zomer is. Gewoon lekker vol vreten, desnoods doe je paar weken voor de zomer een kleine clean bulk er tegen aan.

Ja, zal ik doen :) 12% voor de zomer is ook niet slecht toch dus gewoon bulken als een GEK :cool: En hopen dat ik genoeg bijkom.

Ik zou meer vetten eten (kh staan hoog bij jou).

Waarom meer vetten eten ?

Boosten je testosteron, zijn goed voor gewrichten/hart en bloedvaten en zo zijn er nog wat voordelen.

Ik zou goed naar dennis luisteren als ik jou was, hij heeft ongeveer in jouw schoenen gestaan:p

Oohh oke, jaa doe ik ook (A)

hoe pak jij je deadlift op??
met 2 handpalmen naar je lichaam? of 1 wel de ander niet??
en leg jij die weer op de grond neer na elke rep? vanaf dood punt beginnen zegmaar?

Voor een ecto is het niet zo erg om hoog in carbs te zitten. Wat vetten drbij kan ook geen kwaad trouwens, denk dat je wel meer cals kan hebben en met vetten kom je daar makkelijk aan. Wel goed bezig gast :thumbs:

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Weet ik, maar vond hem sitting ook wel fijn moet alleen even kijken of ik staand wel hoger kan want dan pak ik hem weer staand. Soms pak k ook even dumbbells na de MP als het squat rack bezet is en dan doe ik ze 3x5 met dumbbells tot fail en dan voel ik hem ook echt goed.

Sitting millitairy press is geen millitairy press. Just saying.

Oja, en meer vreten. Melk is koning.

Denk dat je toch meer mag gaan eten!:D Zal je wel blij mee zijn..;)

Voor een ecto is het niet zo erg om hoog in carbs te zitten. Wat vetten drbij kan ook geen kwaad trouwens, denk dat je wel meer cals kan hebben en met vetten kom je daar makkelijk aan. Wel goed bezig gast :thumbs:

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Sitting millitairy press is geen millitairy press. Just saying.

Oja, en meer vreten. Melk is koning.

Komt in orde

Denk dat je toch meer mag gaan eten!:D Zal je wel blij mee zijn..;)

Uhu, héél blij :P

Mja vandaag workout gehad en ging lekker ;).

Overal warm up in begrepen.

Squats
1x5x70kg
1x5x70kg
1x5x70kg
Even squats reset, hopelijk kan ik zo weer vooruit.

Deadlift
1x5x110kg mixed grip (PR!)
Chille pomp in de rug, voel hem lekker.

Bench Press (PR=2x5x52,5kg)
1x5x52,5kg
1x5x52,5kg
1x3x52,5kg
Ja, vrijdag 3x5x52,5kg ?

Ja, al bij al lekkere workout + nieuwe PR's.
Ohjaa, ik heb de routine even anders gedaan want alle bankdrukken waren bezet dus ging ik maar even deadliften ook omdat ik in tijdnood zat als ik zou wachten ;)

Nette PR!
Persoonlijk zou ik de volgende training 52.5 de volgende keer bench press doen, maar dat is eigen voorkeur, want volgens rippetoe mag je verhogen

Nette PR!
Persoonlijk zou ik de volgende training 52.5 de volgende keer bench press doen, maar dat is eigen voorkeur, want volgens rippetoe mag je verhogen

je bedoelt omdat hij zn laatste 2 reps niet kon maken weer 52,5 kg pakken?

ps. ziet er goed uit;D

Naja mening... Ieder lichaam reageert anders op reps. Dus wat voor de een super werkt werkt minder goed voor de ander.

Lekker bezig zo op je 16de!

netjes hoor, altijd lekker PR zetten

defenitie van PR en VPR nog keertje graag?:)

Lekker stelletje PR's gepakt gister!:D

Terug
Naar boven