XXL Nutrition

XtM045: Beats Rippetoe

Morgen Workout B!!!!!!!!!!
we hebben er zin in:D

• Topic Starter Topic Starter
Gvddd !!!!!

Workout;

Squats
1x5x72,5kg
1x5x72,5kg
1x5x72,5kg
Peace of cake, alleen na de laatste set voelde ik opeens iets bovenin me rug, wat echt pijnsteken geeft. Snap niet hoe dit kan, ik had gewoon een holle rug en gewicht is ook veel minder als eerst en had het gevoel dat techniek gewoon goed. Zal morgen wel weg zijn denk ik zelf maar je weet nooit als je door gaat he.

MP (staand gewoon weer)
1x5x37,5kg
Gestopt hierna, last van me rug.

Bent Rows
Niet gedaan

Om toch nog iets gedaan te hebben heb ik wat borst oefeningen gedaan, peck deck en standing cable fly's en toen maar naar huis gegaan en hopelijk dat het morgen ochtend weg is. Weet ook niet of ik wel kan gaan deadliften vrijdag :(:(

Laatst bewerkt:
hmm balen, hopelijk herstel je snel, en kan je vrijdag gewoon knallen :)

Hoop het, ik voel het alleen bij bepaalde bewegingen dus ..
hope for me :(

das echt balen zeg:S
hopelijk is het voor vrijdag weg die pijnscheuten!;)

waar staat W'up voor kerel??:P k zag het een paar keer staan bij je oefeningen.

Laatst bewerkt:
Misschien beter opwarmen? Squat kan ook tough zijn voor je rug. Als het wat meer bovenin je rug zit heeft t misschien te maken met de stang die wat spiertjes afkneld ofzo. Weet ook niet ???

Oja enne... Millitairy Press is altijd staand :slap:

ik doe de 'MP' ook zittend.
dan maar de defenitie shoulder press hoor.
maakt mij verder nie veel uit.

Ik heb nog beetje last van me rug, wat ge doen ?
Gweoon morgrn gaan en geen deadlift oftoch proberen ??
Of zeggen jullie dat heeft geen zin 2 oefeningen

Gaan.

Hangt er vanaf wat jij onder last verstaat.

Spierpijn, dan kan het.

Echt pijn, nee of iig heel licht, en als het dan alsnog pijn doet stoppen.

Ik ben toch gegaan, squats ging wel heb gewoon de stang wat lager in me nek gelegt en toen voelde ik niks in me rug.

Squats
1x5x75kg
1x5x75kg
1x5x75kg
Uitgebreide warming-up, ging lekker dus volgende keer weer 77,5kg. Me benen zijn lekker vol :).

Bench Press
1x5x50kg
1x5x50kg
1x5x50kg
1x5x52,5kg
Zeer makkelijk gehaald, er was geen geschikte spotter daar, waren alleen van wat oudere mannen aan het fitnessen. Wel nog 1x5x52,5kg gedaan maar toen gestopt.

Deadlift
1x5x80kg
Gestopt, ik voelde dat als ik zwaarder ging me rug zeer pijnlijk zou worden. Beter nu stoppen en hopen dat ik Maandag weer rug kan trainen inplaats ik misschien blessure oploop en weken niet kan trainen.

Ik vond het toch nog nuttig om te gaan, me benen zijn vol komt misschien ook door een uitgebreide warming up, borst is ook vol en heb nog 1 biceps oefening gedaan.

Maandag weer knallen hoop ik, hopelijk blijf ik zo nog even gainen op de squats want ik vind hem nog niet zo zwaar.

Nette training!

toch netjes dat je gegaan bent hoor!:thumbs:

Prima training.

Klasse!!:D

Had ik ook last van van die pijn in de rug bij squatten. Zit het bij jou ook in de onderrug en voelt het alsof je een trap in je ballen hebt gehad maar dan in je rug zogezegd?:)

heey pak jij vaker een isolatie-oefening voor de borst mee??
zoja wat en hoevaak??
ik heb ook niet het gevoel dat ik na 15 reps genoeg me borst heb gehad zegmaar.
eerder me schouders en de triceps:(
al zou ik peroonlijk zo min mogelijk andere oefeningen erbij willen zien voormezelf.

en hoelang doe jij over een totaal workout? ik was vandaag een 35 min. bezig. Matcht dat grofweg een beetje met joun workout?

Terug
Naar boven