AndroidHealthClinic

XtM045: Beats Rippetoe

Doe de MP gewoon met barbell, net als de BOR.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal dalijk kijken in de gym dat ik met barbbell doe dan.
En uhh; kan ik squatten in verband met dat ik last heb van me lies?
Of zal ik even uitstellen en volledig herstellen en met de rest verder gaan ?

Of proberen en als ik niks voel doorgaan ? Maar ik weet niet of dat wel goed is als me lies moet herstellen en ik dan me benen ga trainen :o.

Please help ???, ik ga rond 14.15 na de gym

Als het gaat squatten, als je voelt dat het niet goed is, stoppen.
Trainingsverslag?

Workout vandaag

Bench Press
5x35kg
5x35kg
5x35kg

Deadlift
5x50kg

Squat
Overgeslagen omdat ik niet zeker weet of ik wel me spieren moet trainen als ik last heb van me lies.

Dumbbell Bent over-rows
8x14kg
8x14kg
8x14k

Ik heb ook nog wat apparaten gedaan zoals pectoral machine(borst) en 2 voor de benen, leg extension en leg curl dacht ik.
Daarnaast ook nog abdominal crunch.

Me trainingen beginnen langzaam rippetoe te worden. Ik denk dat ik vrijdag begin met workout A en woensdag met B, dus eerste week word het B-A-B omdat vrijdag middag die smith niet zo bezet is als woensdag avond.

Laatst bewerkt:
Laat de rest zitten en richt je compleet op Rippetoe ;)

Oke :)

Maar volgens mij kan ik wel niet met barbbells want die hebben ze niet dacht ik, dus dan wordt het dumbbells. Maakt dat veel uit ?

En anders moet ik eens vragen want ik heb nog geen barbbells gezien.

Je hebt toch gebencht?
Rippetoe is met barbell.

In Smith Machine he .. De gym waar ik nu zit is niet echt BB gericht, ofja ze hebben geen barbbells. Voor de rest hebben ze wel veel dingen voor kracht training.

Maar zou dat een nadeel zijn ?

Barbells heeft niks met bb te maken.
Ik zelf zit bij health center (ja ik weet het noobzooi) maar ze hebben vrijwel alles wat ik nodig heb.

Oké, ik in health city maar uhu

ik kan dan gewoon MP met dubbells doen ? Net als andere barbbells oefeningen ?

Uhm je hebt een smith machine, daar moet wel een barbell in zitten.
Bankje onder de smith machine zo neer zetten dat je military presses kan doen.
Staand MP in smith doen red je denk niet (weet dit niet zeker)

je hebt en stelt nog zoveel vragen
laat je eens goed onderrichten op een sportschool door iemand met verstand van zaken

Uhm je hebt een smith machine, daar moet wel een barbell in zitten.
Bankje onder de smith machine zo neer zetten dat je military presses kan doen.
Staand MP in smith doen red je denk niet (weet dit niet zeker)

Oké , thx dan ga ik dat morgen doen in de gym :)
Ik zie wel dat ik aanleg met me borstspieren wat je in het licht goed zit alleen niet perfect maar daar zal ik wel na toe trainen

@ hierboven die weten niks over bb hoor. Ik heb zowat alle technieken zelf aangeleerd met wat hulp van mensen die krachttraining doen

Oké , thx dan ga ik dat morgen doen in de gym :)
Ik zie wel dat ik aanleg met me borstspieren wat je in het licht goed zit alleen niet perfect maar daar zal ik wel na toe trainen

@ hierboven die weten niks over bb hoor. Ik heb zowat alle technieken zelf aangeleerd met wat hulp van mensen die krachttraining doen

En dan vanaf nu enkel rippetoe, zonder isolatie? :)
Als je ze nog niet gezien hebt, moet je eens zoeken naar de dvd van starting strength, zeker de moeite waard om eens te bekijken.

Oké is goed zal ik wel eens doen als ik tijd heb :)
Woensdag dus morgen ga ik weer na de gym dus komt er weer een update van wat ik gedaan heb :)

Vanavond dan maar weer trainen :)

Ohja rond 25 september ben ik begonnen met me voedingschem en ik woog toen 58,1 kilo , nu 13 oktober weeg ik 60,0 kilo precies !!

Even een update:

Voor die gene die denken dat ik gestopt ben met KT hebben ze het fout gedacht, ben alleen gestopt met loggen wegens tijdgebrek enz. Volgende week examen week dus ..

Ook heb ik besloten om rond Januari naar een betere en kleinere gym te gaan die alles heeft om een volledige Rippetoe te volgen. Nu doe ik enkel veel in de Smith omdat deze gym waar ik nu zit niet eens een losse bankdruk heeft of losse barbbells. En de dumbbells die ze hebben gaan tot de 26kg en als ik hier tijdje train dan moet je natuurlijk zwaarder.

Ik ga echt tot het uiterste van wat ik kan, soms doe ik nog 300-500ml shake gebruiken zo'n 30 minuten na training. (gewoon yoghurt,banaan,appel en wat suiker. Nog geen whey).

En ik ben dus ook aan de bulk met succes, bekijk me log voor de resultaten !

Grtz.

Bench Press
5x35kg
5x35kg
5x35kg

Deadlift
5x50kg

Squat
Overgeslagen omdat ik niet zeker weet of ik wel me spieren moet trainen als ik last heb van me lies.

Dumbbell Bent over-rows
8x14kg
8x14kg
8x14k

Was dit een workout heel erg onder je kunnen of klopt er geen zak van de stats in je sig? :rolleyes:

Terug
Naar boven