Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was een van me 1e workouts dus ik wist niet hoeveel ik zou kunnen tillen en eerst de techniek goed leren.
Ik blijf het impressive vinden, 60kg benchen na 1 maand als je zelf 61kg weegt.
Nog altijd geen filmpje?![]()
Wat BlaRock zegt. Je eigen bodyweight benchen na een maandje trainen is echt impressive hoor... Komt de barbell tot aan je borst?

Maar dan probeer ik wel nog voor ik naar de andere gym ga en los ga drukken dat ik toch 60kg zo in me setjes kan drukken dus 3x5 60kg zodat ik toch rond de 40kg los kan beginnen.
Ik doe wel ook vaak dumbbell bench press 12kg 3x10 maar ik denk dat ik beter 14kg 3x5 kan doen, alleen 3x5 is dat ook goed voor dumbbell BP ?
No offence, maar als je nu met 12/14kg dumbbell bencht is de 1x60kg barbell bench nog heel verweg. Hoe 3x5 voor jou werkt op die oefening kan je alleen maar achter komen door het een paar weken te proberen.
Maar dan probeer ik wel nog voor ik naar de andere gym ga en los ga drukken dat ik toch 60kg zo in me setjes kan drukken dus 3x5 60kg zodat ik toch rond de 40kg los kan beginnen.
En t was ook meer dat als je met die DBs aan de gang bent je nog lang niet sterk genoeg bent voor een 60kg bench.
Is vervelend als je geen fanatieke trainingsmaatjes hebt .. Want er is ook geen spiegel die zit aan de andere kant 
hopelijk woensdag beter.
De goedkoopste = de beste. Er zit namelijk niet belachelijk veel verschil in de verschillende soorten, op de smaak na.
Maar belangrijker is het hoe het met je normale voeding staat. Heb niet je hele log doorgelezen, maar heb je een goed voedingsschema?
Verder heb je al veel goed advies gekregen in je log, doe er wat mee!
Focussen op;
Squat
Deadlift
Bench press
Militairy press
Succes!![]()