AndroidHealthClinic

XtM045: Beats Rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
Ken ze geen van beide denk ik :P
Heb die hier op het forum gebruikt en vermenigvuldigt met 1,55.
Zal aardig in de goeie richting zitten, hoop ik tenminste xD

Alhoewel ik dat kan betwijfelen omdat ik verdomd goed gain met 100 a 200kcal boven onderhoud :P

Ja, ik heb hem vermenigvuldigt met 1,65 dus zal wel dezelfde zijn.

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

+ ik hoop echt ongeveer voor eind volgende week brinta en die cashew nootjes erbij heb. Dan probeer ik dat 2 weken als ik dan nog niet gain pak ik weightgain shake erbij en anders alleen de whey.

Aah, maar over de weightgainers zou er gewoon 1 van de boardsponsors nemen.
Scheelt je wat qua prijs en waarschijnlijk betere kwaliteit :)

Het is lastig om na 2 weken al te beslissen of iets werkt of niet he :P
Je zou het kunnen doen maar de cashewnootjes zorgen ook al voor een extra 288kcal :)

We hebben hetzelfde doel: 80kilo bereiken voordat de cut komt.
Wanneer wil jij je doel bereikt hebben ?

Laatst bewerkt:
Aah, maar over de weightgainers zou er gewoon 1 van de boardsponsors nemen.
Scheelt je wat qua prijs en waarschijnlijk betere kwaliteit :)

Het is lastig om na 2 weken al te beslissen of iets werkt of niet he :P
Je zou het kunnen doen maar de cashewnootjes zorgen ook al voor een extra 288kcal :)

We hebben hetzelfde doel: 80kilo bereiken voordat de cut komt.
Wanneer wil jij je doel bereikt hebben ?

Ja, maar ik weet niet of die 80kg wel nog voor de zomer lukt.
Hoop toch wel rond mei in de 75kg te zitten .. De rest is mee genomen want ik gain best moeilijk met gewichts toename.

Heb trouwens gereageerd in je topic bij supplementen :)
Kijk bij de boardsponsors voor whey en weightgainers.
Scheelt veel geld voor dezelfde, zo niet betere kwaliteit ;)

Boardsponsors zijn: XXL nutrition, Body&Fitshop, Powersupplements enzo :)

@Doel: Ik ga ook eind mei beginnen met cutten :P
Misschien iets eerder ligt eraan hoe snel de 80 bereikt is.

Laatst bewerkt:
Volgens die site pak je dezelfde spiergroepen aan.
Breed is volgens mij wel stuk zwaarder dan smal, omdat je bij smal meer biceps gebruikt.
Anders gewoon even beide uitproberen, denk dat je dan goede oordeel kan geven welke het beste bij de training past :)

Volgens die site pak je dezelfde spiergroepen aan.
Breed is volgens mij wel stuk zwaarder dan smal, omdat je bij smal meer biceps gebruikt.
Anders gewoon even beide uitproberen, denk dat je dan goede oordeel kan geven welke het beste bij de training past :)

Ja, dan doe ik dat maar want ik ga zo trainen omdat ik de rest van de dag geen tijd heb.

Workout:

Squats
2x5 bar
3x5 55kg

Standing MP
2x5 bar
3x5 35kg

Bent Rows
2x5 bar
3x5 40kg

Chin Ups
1x5
1x4

Goede workout, alleen volgende keer toch maar iemand vragen met helpen met squats als ik toch die 60kg wil gaan proberen. Was erom 9:05 al dus er was nog niemand om mij te helpen met de squats ..

Nu eten en dan na school tot 4 uur :(

Workout:

Squats
2x5 bar
3x5 55kg

Standing MP
2x5 bar
3x5 35kg

Bent Rows
2x5 bar
3x5 40kg

Chin Ups
1x5
1x4

Goede workout, alleen volgende keer toch maar iemand vragen met helpen met squats als ik toch die 60kg wil gaan proberen. Was erom 9:05 al dus er was nog niemand om mij te helpen met de squats ..

Hoi,

Ik zou zeker wat meer opwarmsets doen, dit is echt te weinig hoor.
Ik zelf doe 10x bar, 5x 50%, 3x 70%, 2x 85-90% en dan pas de 3x5 met het werkgewicht. Voorkom blessures en warm beter op.

Hoi,

Ik zou zeker wat meer opwarmsets doen, dit is echt te weinig hoor.
Ik zelf doe 10x bar, 5x 50%, 3x 70%, 2x 85-90% en dan pas de 3x5 met het werkgewicht. Voorkom blessures en warm beter op.

Had er geen tijd voor moest weer om half 11 weer na school.
En die warm-up sets hoeft enkel alleen voor de 1e lift, meer is niet nodig maar mag wel.

Knappe training voor de vroege ochtend :)
Ik doe het je niet na :P

Knappe training voor de vroege ochtend :)
Ik doe het je niet na :P

Hha thanks :P
Ik sta bij workout B alleen maar bij het squat rek en dan ff snel chinnen en ga ik weer. Workout A ben ik ook 2 oefeningen bij het squat rek. Dus moet altijd hopen dat het niet druk is :P

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Ook mag ik nog een kerst cadeau uitzoeken.
Misschien dat ik dan de captain of crush grippers pak voor alvast mijn grip te oefenen ? Of als ik ze later nodig heb, dan heb ik ze al maar moet nog even denken.

http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?products_id=326

Heb er zelf 1 liggen en word zelden gebruikt helaas :P
Wil er wel mee gaan beginnen aan einde van onderarmenoefeningen.
Knijpkracht lijkt mij erg handig voor deadliften :)

Workout:

Squats
2x5 bar
3x5 55kg

Standing MP
2x5 bar
3x5 35kg

Bent Rows
2x5 bar
3x5 40kg

Chin Ups
1x5
1x4

rippetoe is 5x5 WERKSETJES.

Opwarmen tel je niet mee, dus 2x5 bar squatten is opwarmen en telt niet mee... opwarmen en daarna 5x5 je squat doen... geld ook zo voor de andere oefeningen

rippetoe is 5x5 WERKSETJES.

Opwarmen tel je niet mee, dus 2x5 bar squatten is opwarmen en telt niet mee... opwarmen en daarna 5x5 je squat doen... geld ook zo voor de andere oefeningen

ar.jpg
Workout A:

• [*]3x5 Squat
    [*]3x5 Bench Press
    [*]1x5 Deadlifts
    [*]**2x8 Dips (if you cant do these or no assist machine then do Decline Dumbbell Bench Press with your hands Facing each other)
    print.gif
    Click Here For A Printable Log Of Workout A.
ar.jpg
Workout B:

3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Bent Rows (or power cleans)
**2x8 Chin-ups (recommended mainly if doing the cleans)

Hha thanks :P
Ik sta bij workout B alleen maar bij het squat rek en dan ff snel chinnen en ga ik weer. Workout A ben ik ook 2 oefeningen bij het squat rek. Dus moet altijd hopen dat het niet druk is :P

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Ook mag ik nog een kerst cadeau uitzoeken.
Misschien dat ik dan de captain of crush grippers pak voor alvast mijn grip te oefenen ? Of als ik ze later nodig heb, dan heb ik ze al maar moet nog even denken.

http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?products_id=326

hey, ik kwam toevallig uit op je log en zag dit, ik heb zelfs crushers van een ander merk gekocht en ik moet zeggen dat je er om te beginnen al niet zo veel mee "traint" als je zou moeten, het zijn eigenaardige dingen; ermee trainen is ongelofelijk saai en op een laag niveau haal je er niks uit ivm grip strength, zo lang mogelijk een conventional grip op deadlifts doen en je zou een goeie grip moeten kweken, just my 2 cents

en het is idd 3*5 voor alle oefeningen en 1*5 voor deadlifts ;-)

Laatst bewerkt:
hey, ik kwam toevallig uit op je log en zag dit, ik heb zelfs crushers van een ander merk gekocht en ik moet zeggen dat je er om te beginnen al niet zo veel mee "traint" als je zou moeten, het zijn eigenaardige dingen; ermee trainen is ongelofelijk saai en op een laag niveau haal je er niks uit ivm grip strength, zo lang mogelijk een conventional grip op deadlifts doen en je zou een goeie grip moeten kweken, just my 2 cents

en het is idd 3*5 voor alle oefeningen en 1*5 voor deadlifts ;-)

Ke, dan toch maar iets anders pakken. Bedankt voor je tip maar ik wou toch eens weten of die werkte. Dan zal mijn grip wel vanzelf omhoog gaan met deadliften en andere compounds.

Thanks ook voor je feedback van het schema :)

Was erg vermoeid vandaag, bijna geen energie gehad ..
Ondanks weinig energie toch squats verhoogt.

Squats
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
3x5 60kg

Bench Press
10x20kg
5x30kg
5x30kg
3x5 40kg

Deadliften
10x20kg
5x40kg
3x50kg
Was beetje te moe deadlift te verhogen, zal maandag wel 60kg proberen.

Military Press kan die ook met dumbbells worden uitgevoert als het niet anders kan ?

Beetje rare warming up, niet?

Was erg vermoeid vandaag, bijna geen energie gehad ..
Ondanks weinig energie toch squats verhoogt.

Squats
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
3x5 60kg

Bench Press
10x20kg
5x30kg
5x30kg
3x5 40kg

Deadliften
10x20kg
5x40kg
3x50kg
Was beetje te moe deadlift te verhogen, zal maandag wel 60kg proberen.

Military Press kan die ook met dumbbells worden uitgevoert als het niet anders kan ?

Was je te moe, en zoja waarom denk je dat? Of had je gewoon geen zin om te verzwaren?

MP met halterstangen heeft absoluut de voorkeur tov dumbbells.

Beetje rare warming up, niet?

Why?

Terug
Naar boven