MuscleMeat

Youri Strongman Log

Blowing like a steamtrain! Zo hoort het hehe.

dikke curls :D ik zou denken dat je meer zou kunnen pakken in strict style aangezien je 80 cheat curlt :D

• Topic Starter Topic Starter
They see me curlin'. They hatin'... :D

Als ik niet eerst 4*8 had gedaan, was 65kg ook nog wel gelukt. Misschien zelfs 70kg. Beter? :p

Trainingssessie 726

Vandaag in Industrial Gym getraind met Kennard, de eigenaar van Crossfit Leuven. Het werd een erg goede training.

Squat
5*20kg
5*40kg
5*70kg
5*90kg
5*110kg
5*130kg
1*150kg
30kg meer dan het zwaarste dat ik de laatste maanden ge(back)squat heb, en dan nog zonder belt (had ik niet bij). Techniek zat zo te voelen erg goed voor mijn doen, en hierna geen last van mijn rug! 150kg was wel moeilijk, maar dat zal snel beter gaan.

Zercher squat
(+40kg chains)
5*6*70kg
Snel na elkaar, met goede explosie. Lekker in het zweet hierna.

Deadlift
3*70kg
1*110kg
1*150kg
1*190kg
70kg zwaarder dan ik de laatste maanden op DL ging. Hierna was wel iets te voelen in mijn rug, maar heel beperkt.
Moeilijke lift wel, zo met een rechte rug. Maar ook dat zal weer snel beteren.

Farmer's walk
5*20m?*70kg
Hier totaal geen last van mijn rug! Dat is veelbelovend.

Vandaag in Industrial Gym getraind met Kennard, de eigenaar van Crossfit Leuven. Het werd een erg goede training.

Squat
5*20kg
5*40kg
5*70kg
5*90kg
5*110kg
5*130kg
1*150kg
30kg meer dan het zwaarste dat ik de laatste maanden ge(back)squat heb, en dan nog zonder belt (had ik niet bij). Techniek zat zo te voelen erg goed voor mijn doen, en hierna geen last van mijn rug! 150kg was wel moeilijk, maar dat zal snel beter gaan.

Zercher squat
(+40kg chains)
5*6*70kg
Snel na elkaar, met goede explosie. Lekker in het zweet hierna.

Deadlift
3*70kg
1*110kg
1*150kg
1*190kg
70kg zwaarder dan ik de laatste maanden op DL ging. Hierna was wel iets te voelen in mijn rug, maar heel beperkt.
Moeilijke lift wel, zo met een rechte rug. Maar ook dat zal weer snel beteren.

Farmer's walk
5*20m?*70kg
Hier totaal geen last van mijn rug! Dat is veelbelovend.

all righty! coming back nice but slowly! get get the 3.0.0 ;):D

Jammer, je had een stevige WOD kunnen doen maar je doet enkel een beetje squats en lifts, son, I'm dissapointed

:trollface:

Haha, ik heb gisteren 100m achter onze hond aangelopen, en daarna wat met de hond op mijn schouders. Dat was genoeg cardio voor deze week. :D

@Possessed: yess! Nu weer ff wachten met zwaarder gaan op DL, maar beetje volume maken moet binnen een paar dagen wel lukken!

It's a start :D

Trainingssessie 727

(opwarmen)

Bench press
3*3*80kg (3 grips)
3*3*90kg (3 grips)
3*3*100kg (3 grips)
(medium grip)
3*120kg
1*140kg
2*160kg (3F)
Speed sets waren erg explosief, maar daarna werd het snel minder. Lag misschien aan slechtere techniek (al even niet meer gewoon gebencht) of dit volume niet meer gewoon (zelfde reden).

Strap suspended seated press
(wenkbrauwhoogte)
3*20kg
3*60kg
5*3*80kg
(wrist wraps)
4*3*90kg (tough)
(wrist wraps uit)
(nieuwe hoogte: 1 vuist boven mijn hoofd)
8*60kg
6*100kg (7F)
4*100kg (5F)
Interessant!

Ahola hammer curl
4*10*30kg
{in superset met}
Ab roll (vanaf de knieën)
4*15*BW

(stretchen)

partial presses klinkt zeker interessant :) blijkbaar kon John Grimek 800lbs op die oefening pakken :D klinkt wel gestoord, mss een fabeltje, maar hij kom ook bijna 400lbs bent pressen dus mss kan het tohc waar zijn ;)

op naar de 4 plate bench kerel!:cool:

ahola hammer curls , aah das van diene smurf :D

partial presses klinkt zeker interessant :) blijkbaar kon John Grimek 800lbs op die oefening pakken :D klinkt wel gestoord, mss een fabeltje, maar hij kom ook bijna 400lbs bent pressen dus mss kan het tohc waar zijn ;)
Haha, laat het maar waar zijn. Dan heb ik tenminste nog 'ns een doel! :p

Possessed zei:
op naar de 4 plate bench kerel!:cool:
ja, dat wordt inderdaad tijd. Maar misschien eerst 6-plate squat en 7-plate DL...

Possessed zei:
ahola hammer curls , aah das van diene smurf :D
Die smurf met biceps als scheepskabels, ja. :p

Lekker die bench toch 2x160

Dank je. Ik mag er inderdaad niet te hard over klagen. Maar heb onlangs 4*160kg gedaan... Evenwel, nu ligt de focus op overhead (en daar gaat ie ook blijven), dus wat ik op bench doe maakt op dit punt niet zoveel meer uit, als mijn overhead er maar door vooruit gaat.

(Maar een sterke bench is stiekem toch wel lekker :D )

Trainingssessie 728

(warm-up)

Fat bar power clean
5*60kg
5*90kg
5*100kg
4*110kg (5F)
1 rep onder mijn RPR met 110kg; vind ik best goed, aangezien het even geleden is en ik niet berserk kan gaan (moet me focussen op rechte rug).
Techniek is mooier dan gewoonlijk...
icon_tongue.gif
(speciaal voor de video, no doubt)

RDL
3*12*100kg

Pull-/chin-up
16*5*BW
't Is dit of een nieuwe work capacity card in mijn rug monteren; en die kosten veel geld.

Band assisted body curl (- light band)
4*5*BW
(negatives)
3*3*BW
Met assisted reps alleen ga ik er niet komen; dus wat negatives erbij. Als dat werkte voor pull-ups toen ik 14 was, zal dat ook wel werken voor dit nu ik oud en wijs ben.

Dan nog wat stomach vacuums en reverse hypers gedaan; en wat schouderstabilisatie-oefeningen geprobeerd (ben nog niet overtuigd).

Vandaag toch weer wat last van mijn rug + uitstralingen. Behoorlijk hinderlijk in de training. Ik ga afwachten hoe het morgen voelt, en als dat meevalt misschien toch nog eens een event training meepikken zondag...

www.youtube.com/watch?v=7R0dzN8_LTA

Wow ****, 4x110kg fat is insane!

Wow ****, 4x110kg fat is insane!
Valt wel mee, hoor. :) Mijn klemmen zijn niet zo geweldig, dus de schijven draaien nog wel redelijk. En een fat bar kan ik in principe nog net met hook grip pakken (doe ik hier niet), dus de grip valt ook wel mee. :)
Voornaamste reden waarom ik fat bar doe, is omdat mijn andere baren buigen bij hogere gewichten... :(

But thanks. Ben blij dat je nog onder de indruk kan zijn van mij, nu je zelf jongleert met Atlas stones, 100lb plates eet als ontbijt en bergen overschaduwt met de top van je biceps. :o

Valt wel mee, hoor. :) Mijn klemmen zijn niet zo geweldig, dus de schijven draaien nog wel redelijk. En een fat bar kan ik in principe nog net met hook grip pakken (doe ik hier niet), dus de grip valt ook wel mee. :)
Voornaamste reden waarom ik fat bar doe, is omdat mijn andere baren buigen bij hogere gewichten... :(

But thanks. Ben blij dat je nog onder de indruk kan zijn van mij, nu je zelf jongleert met Atlas stones, 100lb plates eet als ontbijt en bergen overschaduwt met de top van je biceps. :o

Brb, UB training met bensch.

Terug
Naar boven