- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan ik zeker aanraden. Kost geen moeite, maar je wordt wel gewoon aan de verschillende situaties.Willem9 zei:Die 3 verschillende grepen voor speed Bench ga ik volgende cycle ook eens toepassen.
Daarmee dat ik zo slecht bezig ben.Raf juice is zelfs anaboler dan Jimmy juice heb ik in de wandelgangen gehoord, alleen al Raf in een straal van 10km in de buurt hebben = instant PR's

Dat wel, maar we hebben toch genoeg samen kunnen spelen.Stevige training ! We hebben wel wat langs elkaar door getraind maar toch leuk dat je er weer bij was !!

Daarna was het tijd voor stones. 110kg gedaan (zonder hars), maar het was snel duidelijk dat mijn rug hiervoor nog niet klaar was.

Yep, had het echt niet zo goed verwacht!Fijn dat je er nog eens was. Direct beginnen met een dikke loglift PR. En de yoke ging snel!

Thx. Upper back en quads zijn zowel voor push press + varianten als squats serieuze limiterende factoren. En wellicht ook voor stones 'n such.goeie frontsquats, en slimme keuze, weakpoints aanpakken enzo backsquat omhoog brengen

Thanks.Bensch zei:
Bensch zei:Wat betreft de Front SQ, is clean grip een optie, dit geeft meer spanning in de bovenrug of wel met straps rond de barbell...
Ik doe zelf ook altijd de "lichte" setjes met gekruiste armen.
Mijn polsen verdragen geen clean grip na mijn operatie van 5 jaar geleden...
Bij mij is het probleem vooral de barbell op de schouders houden.
De bar schuift makkelijk...
Als ik echt wil maxen op front squat gebruik ik een harnas, dan kan ik echt focussen op houding en legs en moet ik niet bezig zijn met de bar op je schouders te houden...
Uiteindelijk interesseert mij mijn 1RM op FSQ niet, ik weet alleen als mijn FSQ beter wordt, is mijn DL hoger, gaan stenen beter...
Clean grip is echt moeilijk voor mij. De flexibiliteit van mijn polsen is zo slecht nog niet, denk ik, maar ik heb erg lange onderarmen vergeleken met mijn bovenarmen. Om dan de bar fatsoenlijk te kunnen leggen bij front squat, moeten mijn polsen al heel flexibel zijn. En dat heb ik er momenteel niet voor over; zeker omdat cross grip een goed alternatief is voor mij.girovaki zei:Ik sluit me aan bij raf. Stretch je polsen voor clean grip, geeft veruit de meest stabiele basis.
No problem, captain!Sanca zei:Ik ga niks zeggen want die frontsquat van je gaat de laatste weken uberhard![]()
Bedankt, Niels!Strongman1988 zei: