Fitness Seller

Youri Strongman Log

• Topic Starter Topic Starter
Event training @ SMTK

Training @SMTK. Raf was er niet, maar toch dikke training.

(warm-up)

Speed farmer's walk
10*20m*70kg
Back to back in een groep van drie. Op het einde een ijzersmaak in mijn keel; lekker.
icon_tongue.gif

Log press (1 clean)
3*70kg
3*90kg
3*100kg
1*110kg (2F)
F*110kg
4*105kg RPR (ook nog fail tussen rep 1 en 2)
Het ging twee keer mis met de 110kg, dus iets lichter gegaan en een mooi RPR gehaald!

Tire flip
20*400kg b2b (in groep van 4-5)
Eerste keer tire flips sinds mijn blessure. Ik voelde het uiteindelijk wel in mijn rug, maar viel goed mee.
Op zich ging het goed; alleen veel moeite met de grip nu (maar dat was vroeger ook niet gemakkelijk met deze tire
icon_smile.gif
).

Sled drag
20m*170kg
2*20m*(170kg + Noen)
20m*(170kg + Glenn)

Stones niet meegedaan. In plaats daarvan Glenn wat gecoacht op sumo DL (omdat ik daar zo goed in ben
icon_cool.gif
) en hem 50kg boven mijn eigen PR laten trekken.
icon_mrgreen.gif
Daarna nog het volgende gedaan samen met Glenn:

Hang power clean
3*70kg
3*90kg
3*100kg
3*110kg (op het randje)

Press
1*80kg
1*90kg
F*95kg
icon_tongue.gif

Kaars = uit. Toptraining!

Ziet er tof uit :(

Het was ook tof! We hebben je gemist.
En de Crossfitters ook; die hadden je wel kunnen gebruiken om wat peper in hun gat te draaien! :D

Het was weer een hartverscheurende keuze maar mn knieën zijn me dankbaar (dat is hun geraden ook!), ik kijk er naar uit om weer alles mee te kunnen doen en mn crossfit vriendjes en vriendinnetjes peper in hun gat te draaien en te mind****en :D

Het was weer een hartverscheurende keuze maar mn knieën zijn me dankbaar (dat is hun geraden ook!), ik kijk er naar uit om weer alles mee te kunnen doen en mn crossfit vriendjes en vriendinnetjes peper in hun gat te draaien en te mind****en :D
:D
Voor mij is het ook steeds afwegen van wat ik wel en niet kan doen, maar moet zeggen dat het nu wel beter en beter gaat.
Glenn heeft ook een aantal dingen niet meegedaan/sneller gestopt omwille van zijn knieën.

Maar bij jou is het momenteel wel heel veel dat wegvalt. :( Ach, zal wel snel beter zijn.
Doe je btw foam rolling op je quads? Heb het vandaag geprobeerd. Weinig last van, maar heb dan ook geen last van m'n knieën momenteel.

Zo moet het - goed trainen ook als ik er niet ben!!

Obi-Wan is fier! :)

Gaat terug de goeie kant op Youri.
Je doet dat verstandig, niks forceren op dit moment.

Sanca is ook verstandig, alleen is verstandig zijn niet altijd het plezantste...

Zo moet het - goed trainen ook als ik er niet ben!!

Obi-Wan is fier! :)

Gaat terug de goeie kant op Youri.
Je doet dat verstandig, niks forceren op dit moment.

Sanca is ook verstandig, alleen is verstandig zijn niet altijd het plezantste...
thanks! Ben er erg blij mee.

Ik ben nu blijkbaar door het ergste heen; Sanca zit er nog midden in... Het is niet aangenaam, maar werkt wel in the long run.

To bad i was sick. :(

Lekkere logpress! Ik heb op het moment ook moeite met reps maken op 110.
Dan vind ik die 4x105 toch echt heel knap!

Trainingssessie 734

girovaki zei:
Yep! Ook jou hebben we gemist.
Maar ja, iedereen moet eens ziek kunnen zijn, zeker. ;) Volgende week gewoon weer extra hard knallen; zo heb ik het ook gedaan. (And it feels so good! :D)

dannyh1983 zei:
Lekkere logpress! Ik heb op het moment ook moeite met reps maken op 110.
Dan vind ik die 4x105 toch echt heel knap!
Thx, Danny. Much appreciated, want jij bent zeker de betere log presser van ons twee.

Log is en blijft een onding. De ene keer zit alles lekker in de groove, en de keer erna krijg je hem maar niet waar je hem hebben wil. Dan is het heel fijn om met iets minder gewicht toch mooi te kunnen reppen! :)

Training:

(opwarmen)

DE box squat (36cm)
3*60kg
(+ light bands)
2*60kg
2*80kg
10*2*100kg
Voelde goed met deze iets hogere box (nog steeds mooi onder parallel). Laatste set ook gefilmd; duidelijk minder laterale beweging. Volgende keer waarschijnlijk wat zwaarder.

Front squat
3*60kg
3*100kg
(belt)
1*120kg
6*130kg (7F) RPR (+ 1 rep)

Daarna alles opgezet voor DE deadlift vs. light bands, maar bij de eerste rep schoot mijn ingenieuze opstelling kapot en werd een band hook door de kamer gekatapulteerd (niet in mijn gezicht). Misschien toch eens staaldraad van meer dan 1mm dik kopen.
icon_mrgreen.gif

Dan maar wat fat bar DL, maar bedacht me halverwege dat mijn onderarmen nog volledig brak zijn van de tire flips.
icon_tongue.gif
Dan maar even een voorlopige max opzoeken.
icon_smile.gif

Fat bar deadlift
1*100kg
1*140kg
(belt)
F*180kg
(belt uit)
1*180kg
(belt weer aan)
1*190kg (zie video)
Bij de 180kg ontdekt dat ik stiekem mijn duimnagels net kan hook grippen.
icon_mrgreen.gif
I'm such a cheater.
Ben wel blij met hoe vlot en (bijna) pijnloos deze 190kg ging.

Body curl (-light band)
5*4*BW
{superset}
Standing ab roll (partials against wall)
5*4*BW

(stretchen)

www.youtube.com/watch?v=t9cGdxEH9BU

damn nice axle DL, dat zijn haast record getallen

Goeie speedpull, youri. Succes met het herstel van je rug.

Damn, gaat nog vlot!

goeie snelheid die DL en strakke grip zo overhands

grip is strong.

Thx boys!

Wat die vlotheid betreft: de laatste maanden wel quasi niet gedeadlift, maar mijn max is 280kg (na zware squat) en ben de laatste maanden algemeen alleen maar sterker en zwaarder geworden. :) Dus dit is voor veel van mijn structuren 60-70% of zo... :) (Nu nog waarmaken met een +300 DL binnen een paar maanden, ipv hier steeds stoere praat te zitten verkopen :D )

Terug
Naar boven