Fitness Seller

Zelda's BB trainingslog

Lijkt me niet van de poes die HST. Nette gewichten ook, zeker die Shrugs. Moet je een sterke grip voor hebben, zeker na die deadlift van 15reps. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Santino88 zei:
Ik vind anders z'n flyes sterk wat is je 1rm?

Weet ik niet, maar flat haal ik geloof ik iets van 8x26, minder reps doe ik nooit eigenlijk. Flyes gaan altijd al relatief beter dan presses bij mij om de een of andere reden.

Santino88 zei:
Ik veronderstel niet dat hij het weet maar dat hij dan z'n max zegt bv 4x ..
Moet je voor hst trouwens je 1rm niet bepalen of is dat enkel met hit?

Volgens mij hoef je die voor geen van beiden te weten toch?

AlexT zei:
volgens mij vraagtie meer waarom iemand 1RM met flyes zou doen:D

precies! IMO ben je dom bezig als je je 1rm gaat bepalen op de flyes. Lekker voor je aanhechtingen ;) En wat HEB je eraan???

Vanaf nu hou ik ook m'n cardio escapades bij in dit logje.

Ik ben vanaf januari begonnen weer af en toe een stukje hard te lopen. Gemiddeld een keer in de twee weken 30 minuten denk ik. Dit om mijn conditie weer op peil te brengen voor de komende cut. De laatste keer was een week of drie geleden, voor het eerst op echte hardloopschoenen ipv gympen. Toen heb ik ook gelijk een uur gelopen en een kilometertje of 10 afgelegd.

Vandaag weer een stukje gelopen, nu slechts 20 minuutjes ongeveer, op m'n gemakje, ik wil nog wat massa gainen voor de cut begint dus maak het niet te gek. Maar vanaf nu wil ik liefst wel een keer in de week gaan lopen.

HST, eerste 10 rep dag...

Bench press
10x75
10x75

Incline flyes
10x21

Full squat
10x70

Dumbbell curl
10x21

BOR
10x70
10x70

Side raise
10x12

Deadlift
10x90

Shrugs
10x105

Dragon flags
10xbw

Standing one legged calf raise
25xbw

Matige training, brak en maar een paar uur geslapen. :o

Lage gewichten genomen om te wennen aan 10 reps, maar sommige oefeningen kwamen toch nog in de buurt van faillure. Volgende training hopelijk wat fitter. :)

HST

Bench press
10x75
10x75

Incline flyes
10x22

Full squat
10x70
10x70

Dumbbell curl
10x22

BOR
10x72
10x72

Side raise
10x14

Deadlift
10x100

Shrugs
10x100

Crunches
60xbw

Standing one legged calf raise
25xbw

Bench press ging maar net, in verglijking met 2 maanden terug in kracht achteruitgegaan. :mad: :( Mijn presses gaan al zo lang niet meer vooruit. :(

De rest ging wel redelijk, sommige oefeningen beetje gewicht erbij.

Ik heb trouwens ook filmpjes gemaakt van de flyes en db curls, ik zal later ff kijken of ik die online kan zetten.

Ben je nu net bezig met HST of al een tijdje? mischien een heel ander schema gaan doen, 5x5 of ub/lb eens proberen?

al met al toch best een goede training !;)

.......ik ben benieuwd naar je filmpjes !:D

ben ook wel nieuwsgierig naar de filmpjes ,

Wie weet een goeie site waar je filmpjes naar kan uploaden?

je kunt bij flyes inderdaad beter proberen je armen verder naar buiten de houden. dat is het makkelijkst door te proberen de gewichten recht naar boven te duwen in plaats van naar binnen, dan ben je namelijk snel geneigd je arm te buigen.

bij curls ga ik ook altijd snel cheaten.. daarom zorg ik dat ik er altijd een ultra strict setje tegen over heb staan. als je echt 100% je biceps gebruikt voel je de laatste herhalingen je spiervezeltjes haast knappen heb ik het idee.

je techniek is idd niet echt zuiver

van je bench, omdat je een tijdje hoog zit in je reps kan je wat kracht verliezen

HST (gister)

Bench press
10x75
10x75

Incline flyes
10x21
10x21

Full squat
10x72
10x72

Dumbbell curl
10x21

BOR
10x72
10x72

Side raise (voorzichtig wegens pijntje in rechterschouder)
10x12

Dragon flags
10xbw
10xbw

Deadlift en shrugs maar ff overgeslagen, rug voelde niet helemaal uitgerust aan. Toch maar een klein teruggegaan in gewicht bij flyes en curls, omdat m'n kracht een beetje tegenviel de vorige keer, zoals je zag op de flimpjes.

goeie training bro

Terug
Naar boven