MuscleMeat

Zelda's BB trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
18fitie zei:

luppie zei:

Santino88 zei:

Thanx! Volgende training, waarschijnlijk morgen, ga ik de gewichtjes her en der wat omhoog doen. :cool:

jimi zei:
goeie training ondanks dat je verkouden bent

misschien effe stomen succes zelda
of een paar vitamine c bommetjes

Ja slik me gek aan multi's, C, en spirulina, groente & fruit en gister ook maar wat hoestdrank gehaald, je wil niet weten wat voor bruin slijm er uit m'n keel komt, te ranzig. :D

punani zei:
15reps deadlifts:D moet erniet aan denken:p. verder mooie training en beterschap

Ik ben ook maar teruggegaan van 2 sets naar 1, ik zie toch net even teveel sterretjes en ben totaal leeg, vandaar dat ik het ook aan het eind van de trainig doe, heb eigenlijk nergens meer zin in daarna. :o

HST#3

Bench press
15x62
15x62

Flyes
15x17

Squat
15x55
15x55

Dumbbell curl
15x17

BOR
15x52
15x52

Bent over raise
15x10

Side raise
15x10

Shrugs
15x80

Deadlift
15x80

Crunches
55xbw

Standing one legged calf raise
25xbw
25xbw

Lekkere training! Meer dan de helft van de oefeningen zwaardere gewichten genomen en had nog over. :cool:

Hoesten is bijna over en voel me een stuk fitter, ook doordat ik nu 'al' vier dagen niet meer rook.

netjes, geen trek in een sigaret? :D

netjes ziet er goed uit

HST#4 (gister)

Bench press
15x62
15x62

Incline flyes
15x17

Full squat
15x60

Dumbbell curl
15x17

BOR
15x55

Side raise
15x10

Korte training wegens tijdgebrek, vandaar dat ik hem ook pas een dag later post.

ziet er goed uit al beter kerel ????

gaat de goede kant op dus beter zo beetje doorzetten en je bent er zo weer vanaf

ps misschien als je niet was blijven trainen was je er eerder bovenop gekomen
doordat je traint vertraagt het heel proces dus volgende keer lekker op bedje liggen kerel das wel de beste keuze

jimi zei:
gaat de goede kant op dus beter zo beetje doorzetten en je bent er zo weer vanaf

ps misschien als je niet was blijven trainen was je er eerder bovenop gekomen
doordat je traint vertraagt het heel proces dus volgende keer lekker op bedje liggen kerel das wel de beste keuze

Ik was al redelijk beter toen ik weer begon hoor. :) Het gaat nu idd wel lekker, ben benieuwd wat die HST me gaat opleveren. :cool:

goed benchpress, volgens mij gaat de fyllsquat a lbeter?, sterke flys ook

hoeveel % van je 15Rm max begon je training 1 mee?

18fitie zei:
goed benchpress, volgens mij gaat de fyllsquat a lbeter?, sterke flys ook

Ja squat gaat wel lekker, hoewel ik m'n knieën niet 100% vertrouw, ik ben benieuwd hoe dat strax gaat met 10RM en 5RM gewichten.

Daster zei:
hoeveel % van je 15Rm max begon je training 1 mee?

Omdat ik niet echt een voeldag heb gehouden heb ik elke oefening moeten gokken wat m'n 15RM zou zijn, maar gemiddeld kwam ik uit op 80-90% denk ik.

Bij zo'n verkorte training zou ik persoonlijk alleen de compunds gepakt hebben en dus bijvoorbeeld de side raises eruit gejoept hebben en in plaats daarvan welke overhead press je dan ook ingepland had gepakt hebben.

IK heb trouwens wel zelf gemerkt dat het veel beter aanvoelt als je wel echt de RM's meet en aan de hand daarvasn je schema samenstelt, maar goed, dat komt vanzelf wel.

Succes verder met je cyclus!

nette training hoor kerel! persoonlijk vind ik raises prima werken om je schouders aan te pakken.

uncLez zei:
Bij zo'n verkorte training zou ik persoonlijk alleen de compunds gepakt hebben en dus bijvoorbeeld de side raises eruit gejoept hebben en in plaats daarvan welke overhead press je dan ook ingepland had gepakt hebben.

Ik vind persoonlijk voor zk schouders side raises de beste oefening, bovendien ben je er lekker snel mee klaar.

uncLez zei:
IK heb trouwens wel zelf gemerkt dat het veel beter aanvoelt als je wel echt de RM's meet en aan de hand daarvasn je schema samenstelt, maar goed, dat komt vanzelf wel.

Succes verder met je cyclus!

Mja, op zich is dat wel zo maar het was close enough imo. Dan klopt de eerste training maar niet helemaal, komt de tweede wel goed. Wat bedoel je trouwens met je schema aan de hand daarvan samenstellen? Je kan je schema toch net zo goed vormgeven als je nog niet precies op de kilo nauwkeurig de gewichten weet?

Iig bedankt voor je commentaar.

Jah, kan wel, maar mijn ervaring totnogtoe is dat de cyclus waarin ik WEL eerst alles gemeten had verreweg het bruutste was.
Kon ik ook veel beter per oefening bepalen wat de stapgrootte zou worden en of ik inderdaad 6 stappen ging pakken, of dat ik om de training bijvoorbeeld een stap omhoog ging in de belasting.

HST#5

Bench press
15x62
15x62

Incline flyes
15x17

Full squat
15x60
15x60

Dumbbell curl
15x18

BOR
15x55
15x55

Side raise
15x10

Deadlift
15x80

Shrugs
15x90

Crunches
60xbw

Standing one legged calf raise
25xbw

Ging wel lekker, vanaf volgende keer tien reps.

Laatst bewerkt:
gaat weer goed zelda train je nog steeds thuis

Terug
Naar boven