Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Smoothmold zei:je doet bij heel veel oefeningen maar 1 set. Imo is dat veels te weinig om de spier echt uit te putten. En 19 kilo voor curls is toch niet weinig?
En van 1 set side raises krijg je geen grote schouders, kies dan een ieder geval voor een compound oef. zoals military press als je maar 1 oef. doet. Als je alles meerdere keren per week wil pakken, waarom geen UB/LB schema?18fitie zei:Mss kan je eens incline curls doen, maar dan strict(kan je ook nog redelijk wat gewicht oppakken). En ik vind ze veel beter dan de gewone curls
Smoothmold zei:oke vandaar. Maar ben eigenlijk niet zo'n voorstander van HST. De training hierboven kan je binnen 20 min volbrengen. Je doet maar 11 sets. Met dit schema ga je echt weinig vooruitgang boeken. Er is maar 1 ding wat werkt en dat is intensiteit. Er is al zo vaak gezegd dat HST, HIT en weet ik wel niet wat allemaal niet werken. Het is een marketinghype, gemaakt voor de mensen die de easy way out kiezen.
En als ik even je trainingen bekijk. Je doet helemaal geen oef. voor de tricepsEn van 1 set side raises krijg je geen grote schouders, kies dan een ieder geval voor een compound oef. zoals military press als je maar 1 oef. doet. Als je alles meerdere keren per week wil pakken, waarom geen UB/LB schema?

Zelda zei:HST
Incline bench
5x74
5x74
5x74
Decline flyes
5x21
5x21
5x21
Full squat
5x80
5x80
5x80
Dumbbell curl
5x22
5x22
BOR
5x80
5x80
5x80
5x80
Side raise
5x14
5x14
5x14
Shrugs
5x110
5x110
5x110
Eerst 5 rep training HST, ging lekker, maar voor de zekerheid nog even geen deadlift. Geen van de oefeningen tot faillure, volgende training gaan we de gewichtjes wat opvoeren.![]()
nofear train! zei:
Nu mn borst nog...jimi zei:ziet er idd goed uit kerel doe je die db curls nu wel strikt of nog steeds hoe je het in het filmpje ook deed succes kerel blijf sterk
Ari70 zei: