- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
18fitie zei:je incline is even hoog als je flat bench (of moet die laatste incline zijn?)
rust ze![]()

Twee weken geleden was het 85 kilo, en een week of 3-4 daarvoor 83 kilo. Ik ben dus in iets meer dan een maand VIER kilo aangekomen. En m'n vetpercentage is niet zichtbaar gestegen, zit ergens tussen de 10 en 12%. Echt vaag zou het komen door het stoppen met roken? Ben nu bijna 7 weken gestopt dus het klopt wel qua tijd. Ik eet de laatste tijd ook nog een klein tandje meer, misschien 2 boterhammen extra op een dag. De HST zou het ook kunnen zijn. Of is het toch het herstel van m'n ziekte? 
uncLez zei:Haha, je noemt daar in een alinea iets van 5 factoren die gewicht kunnen beinvloeden, dus ik zou het gewoon even houden op een combinatie van factoren
Niet dat je daar minder blij om hoeft te zijn![]()
18fitie zei:zal idd een combinatie van alles zijn, maar 4 kilo erbij is nice
![]()
. Verder doe je meer press dan pull bewegingen, ligt dit aan je dag dus doe je bij de volgende ub training meer pull? anders zou ik nog een pull toevoegen of een press laten vallen. Is om schouder blessures te voorkomen.
AlexT zei:Er zijn wat kleine dingen waar je met ub/lb rekening mee moet houden Zelda. Je zal moeten proberen niet tot failure te gaan, herstel vermogen hangt per persoon af maar bij 2x per week naturel trainen wordt tot failure trainen zeker afgeraden. Verder doe je meer press dan pull bewegingen, ligt dit aan je dag dus doe je bij de volgende ub training meer pull? anders zou ik nog een pull toevoegen of een press laten vallen. Is om schouder blessures te voorkomen.
En die incline bench is toch goed![]()
Zelda zei:Heeft iemand trouwens de link naar een goed instructievideootje voor frontsquats? Er was er laatst ergens een gepost maar kan hem niet meer vinden.
Blackadder zei:Daar ben je toch snel mee weg, makkelijker dan backsquat IMO.
zelf doe ik de armpjes gekruist en zakken met die handel.
jordy zei:Ja zo doe ik het ook.
![]()
Dit is een anderen manier maar die vind ik niet lekker.
![]()
Succes verder zelda. gaat allemaal wel lekker met jou volgens mij. alleen je squat valt me een beetje tegen.
) te dicht op elkaar staan. Die andere versie is degene die ik geprobeerd heb, maar voelde echt k*t aan m'n polsen. Ik ga nog wel een beetje aan de techniek schaven.Zelda zei:Die met gekruiste armen gaat helaas niet omdat de haltersteunen die ik thuis gebruik (van drukbank) te dicht op elkaar staan. Die andere versie is degene die ik geprobeerd heb, maar voelde echt k*t aan m'n polsen. Ik ga nog wel een beetje aan de techniek schaven.
Squat moet idd sowiezo aan gewerkt worden.
, blijft een verschikkelijke oefening
.