Fitness Seller

Zelda's BB trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
LB

Full squat
12x50
10x60
10x60

Squat
10x60
10x70
8x80

Stiff legged deadlift
15x50
10x70
10x80 PR
8x90 PR

Shrugs
15x90
15x90
15x90

Crunches
40xbw
40xbw

Brak van gister maar toch redelijk getraind. :)

@ Santino: af en toe hoge reps voor buik vind ik wel lekker voor de afwisseling.

UB

Flat dumbbell press
15x22
12x27
8x32
8x32

BOR
15x50
12x60
10x70

MP
12x30
10x38
8x42
7x44

Incline flyes
8x17
8x17
8x19

Chin up
8xbw
8xbw
8xbw

Concentration curl
6x19
8x17

RC

goede training, echter die Mp vind ik nogal laag, of was die staand?

suc6

nofear train! zei:
goede training, echter die Mp vind ik nogal laag, of was die staand?

suc6

Thnx!

Ja ik vind die MP ook nogal laag, ik keek even in mijn archieven en zag dat ik een paar maanden geleden nog 10x50 deed, ik heb de oefening een tijdje niet gedaan, dus ik hoop dat het daaraan ligt, en het gewicht snel weer omhoog kan. Zelfde geldt trouwens voor alle biceps-oefeningen, concentration curls heb ik een tijd terug met 23 kg gedaan. ???

Zelda zei:
Thnx!

Ja ik vind die MP ook nogal laag, ik keek even in mijn archieven en zag dat ik een paar maanden geleden nog 10x50 deed, ik heb de oefening een tijdje niet gedaan, dus ik hoop dat het daaraan ligt, en het gewicht snel weer omhoog kan. Zelfde geldt trouwens voor alle biceps-oefeningen, concentration curls heb ik een tijd terug met 23 kg gedaan. ???

mss weer effe wennen, maar dan zou je binnen no time weer op oude niveau moeten zitten of daarboven.

heb je bij bicepoefeningen niet je techniek verbeterd? dan is het logisch dat je gewicht wat omlaag gaat, want 23kg concentration curls zijn wel erg hoog in verhouding met de rest.

nofear train! zei:
mss weer effe wennen, maar dan zou je binnen no time weer op oude niveau moeten zitten of daarboven.

heb je bij bicepoefeningen niet je techniek verbeterd? dan is het logisch dat je gewicht wat omlaag gaat, want 23kg concentration curls zijn wel erg hoog in verhouding met de rest.

De rest was toen ook hoger, kracht is duidelijk minder geworden in armen, maar ik denk dat techniek ook wel meespeelt idd.

LB

Full squat
15x30
12x50
10x70
10x70
10x70

Deadlift
12x70
10x90
8x110
4x120
3x120 (grip)

One legged calf raise
12xbw+32
12xbw+32
10xbw+36
10xbw+36

Crunches
40xbw
40xbw

Moet écht straps gaan halen, barbell flikkerde echt bijna uit m'n klauwen tijdens laatste setje deadlifts.

ziet er goed uit die deads

grip is altijd een k*t probleem he misschien een beetje whirt rollers doen om het sterker te maken succes

Ik leg zelf de halter neer tussen herhalingen (alsof je dus een hoop singles direct achter elkaar doet), heeft als voordeel dat je de spanning eraf haalt en een bounce voorkomt, wat de oefening dus iets zwaarder maakt en je grip houdt het makkelijker.

AlexT zei:
Ik leg zelf de halter neer tussen herhalingen (alsof je dus een hoop singles direct achter elkaar doet), heeft als voordeel dat je de spanning eraf haalt en een bounce voorkomt, wat de oefening dus iets zwaarder maakt en je grip houdt het makkelijker.

Dat doe ik al vanaf 110 kilo, dus die vlieger gaat helaas niet meer op.

UB

Incline bench press
12x50
8x70
8x70
8x70
5x75

Dumbbell row
15x32
8x42
8x42
8x42

Dips
8xbw
8xbw
8xbw

Side raises
10x12
8x12
8x12

Bent over lateral raises
12x12
12x12
10x12

Ez-bar curl
12x32
8x38
8x40

sterke incline, kom ik nog niet aan

Gister stond eigenlijk een LB training op het programma, maar ben er ivm school en bevrijdingspop niet meer aan toe gekomen. Vandaag zou ik dan UB doen en was ik helemaal klaar voor mijn vakantie morgen. Ik denk dat ik straks als ik klaar ben met werken er dus maar een FB'tje tegenaan gooi.

En nog even een gewichts-update: 89 kilotjes weeg ik nu, maar het vetpercentage begint nu wel een beetje op te lopen, ik schat zeker zo'n 12-13%. Zodra ik de 90 kilo heb bereikt ga ik beginnen met cutten.

Succes met het laatste kilotje, en daarna natuurlijk veel meer sterkte met het cutten ;)

nette ub training hoor kerel

Zelda zei:
Moet écht straps gaan halen, barbell flikkerde echt bijna uit m'n klauwen tijdens laatste setje deadlifts.

straps is voor mietjes.. gewoon een tijdje blijven deadliften met 115 - 120 kg. lekker veel sets met weinig reps. de kracht in je onderarmen komen vanzelf.. was bij mij ook.. op het begin kon ik nog geen 130 kg 2 reps vasthouden.. een jaar later tilde ik 190 kg raw. gewoon doorgaan zonder straps zou ik iig doen.. anders zullen je onderarmen altijd zwak blijven.

Ik doe mijn deadlifts ook zonder straps:D

Misschien dat dat je motiveert als een meisje het beter kan:p

Heb je wel een om en om greep met deadliften,of deadlift je met allebei je handen naar je toe?Dat vind ik namelijk zelf wel schelen als het zwaarder wordt.

Terug
Naar boven