Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nofear train! zei:goede training, echter die Mp vind ik nogal laag, of was die staand?
suc6

Zelda zei:Thnx!
Ja ik vind die MP ook nogal laag, ik keek even in mijn archieven en zag dat ik een paar maanden geleden nog 10x50 deed, ik heb de oefening een tijdje niet gedaan, dus ik hoop dat het daaraan ligt, en het gewicht snel weer omhoog kan. Zelfde geldt trouwens voor alle biceps-oefeningen, concentration curls heb ik een tijd terug met 23 kg gedaan.![]()
nofear train! zei:mss weer effe wennen, maar dan zou je binnen no time weer op oude niveau moeten zitten of daarboven.
heb je bij bicepoefeningen niet je techniek verbeterd? dan is het logisch dat je gewicht wat omlaag gaat, want 23kg concentration curls zijn wel erg hoog in verhouding met de rest.
AlexT zei:Ik leg zelf de halter neer tussen herhalingen (alsof je dus een hoop singles direct achter elkaar doet), heeft als voordeel dat je de spanning eraf haalt en een bounce voorkomt, wat de oefening dus iets zwaarder maakt en je grip houdt het makkelijker.
Zelda zei:Moet écht straps gaan halen, barbell flikkerde echt bijna uit m'n klauwen tijdens laatste setje deadlifts.