- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Zie wel een paar pr's in je trainingen maar ook dat je achteruit bent gegaan op mp en biceps. Mss heb je te weinig afwisseling in je trainingen, ik doe mss een 10e van het werk voor mijn biceps dat ik eerst deed en ik merk dat ze helemaal niet achteruit gaan door het werk dat ik bv doe met chins en rows.
Zeker geen straps kopen, als je ze eenmaal hebt word je er steeds afhankelijker van. Ik doe het nu ook zonder en merk dat ik gewoon fijner train zonder die verzuring in de onderarmen die ik eerst wel had. Dus laat ze gewoon sterker worden. Wrist curls zijn geen goede oef voor grip (alleen als je de bb naar de vingertoppen laat rollen heeft het hiervoor effect) Beter dingen doen als pronated deads, barbell holds, plate holds, towel chins.
Zeker geen straps kopen, als je ze eenmaal hebt word je er steeds afhankelijker van. Ik doe het nu ook zonder en merk dat ik gewoon fijner train zonder die verzuring in de onderarmen die ik eerst wel had. Dus laat ze gewoon sterker worden. Wrist curls zijn geen goede oef voor grip (alleen als je de bb naar de vingertoppen laat rollen heeft het hiervoor effect) Beter dingen doen als pronated deads, barbell holds, plate holds, towel chins.

Omdat er nogal wat werk is blijven liggen op school heb ik nog geen tijd gehad om te trainen, maar morgen ga ik weer beginnen, ik heb al bijna 2 weken niet meer getraind. 
).
nou succes verder met het cutten.