AndroidHealthClinic

Zelda's BB trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag 50 minuten hardlopen. Tien km afgelegd. Conditie wordt beter en beter!

Afvallen gaat redelijk volgens schema. 15 mei woog ik ruim 89 kg, dat is nu een kleine 87. Ondanks veel min of meer gedwongen junkdagen door bijvoorbeeld twee huwelijken waaronder dat van m'n eigen broertje ben ik dus ongeveer 2,5 kilo afgevallen in ruim drie weken. Het gewichtsverlies begint nu steeds sneller te gaan dus ik hoop 1 juli onder de 85 kilo te zitten. :cool:

Zelda zei:
Afvallen gaat redelijk volgens schema. 15 mei woog ik ruim 89 kg, dat is nu een kleine 87. Ondanks veel min of meer gedwongen junkdagen door bijvoorbeeld twee huwelijken waaronder dat van m'n eigen broertje ben ik dus ongeveer 2,5 kilo afgevallen in ruim drie weken. Het gewichtsverlies begint nu steeds sneller te gaan dus ik hoop 1 juli onder de 85 kilo te zitten. :cool:

gaat zo te zien zeer lekker, cut je onder onderhoud op het moment ? zo jah op wat voor manier ?

LB

DE Full Squat
15x40
10x50
10x60

SLDL
12x60
10x70
10x80
8x90

Shrugs
10x90
8x100 (:mad:grip!)
6x110 (:mad:grip!)
6x110 (:mad:grip!)

Crunches
50xbw
50xbw

Quads voelen nog een beetje vermoeid, de rest weer wat zwaarder gedan, maar grip blijft zwak punt, ik denk dat met straps shrugs van 10x120 een makkie zouden zijn. :(

luppie zei:
gaat zo te zien zeer lekker, cut je onder onderhoud op het moment ? zo jah op wat voor manier ?

thnx

Ik zit ongeveer 500 kcals onder onderhoud en probeer drie keer in de week zware cardio te doen. Ik zie nu al op tegen de hoge temperaturen van t weekend. ;)

toch lekker maar klote is dat he als je grip niet mee werkt en je nog steeds kan

Incline bench press
12x50
10x60
8x70
4x75
2x80
2x80
2x80

Chin up
8xbw
8xbw
8xbw

Dips
8xbw
8xbw

Lateral side raises
10x12
10x12
8x12
6x12

Bent over lateral raises
12x12
12x12

Dumbbell curl
8x19
6x21
6x21

Was een lekkere training, lagere repranges voelen lekker aan. Dikke pomp ook overal, ik herkende mezelf bijna niet meer. :cool:

Mooie setjes, die chins.

waarom zo weinig setjes chins en dips?

Smoothmold zei:
waarom zo weinig setjes chins en dips?

Ik hou het volume expres een beetje laag omdat ik nogal snel overtrain met al die cardio erbij. Borst en triceps komen in totaal nog wel genoeg aan bod vind ik maar lats heb ik wel een beetje verwaarloosd idd.

lekkere training kerel

LB

Deadlift
8x70
8x90
5x100
5x110
4x120 grip :mad:
1x130 meer dan een rep lukte niet ivm grip, dus pauzes van 30 sec
1x130
1x130

One legged calf raise
15x32+bw
12x32+bw

Crunches
50xbw
50xbw

Gister tijdens het hardlopen voelde ik m'n linkerknie al een beetje, geen pijn, maar gewoon een drukkend gevoel. Gister voelde ik hem de hele dag een beetje. Ik zat nog te twijfelen of ik moest gaan squatten dus maar begonnen met deadlift. Knie voelt ook al niet best met deadliften, dus geen squats gedaan. Misschien beetje overbelast door 3 keer in de week hardlopen icm twee keer in de week squatten? Iemand tips?

Ook dus veel gripproblemen, grip gaat zelfs achteruit lijkt wel. Ik durfde geen vierde rep met 130 kg te doen omdat hij bij de derde al bijna uit m'n klauwen flikkerde. :( Voor de rest heb ik het maar rustig aan gedaan, te warm.

Laatst bewerkt:
lekkere deads

heb je geen magnesium ofzo? komop man anders grip gaan trainen want je moet toch wel een setje met 130 kunnen houden:D!

is dat met een mixed grip ?

45 minuten hardlopen, 8-10 km.

lekker gelopen zie ik

Terug
Naar boven