MuscleMeat

Zelda's BB trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
jimi zei:

nofear train! zei:
waar haal je die conditie vandaan man?

een km of 9 in 45minuten is echt niet slecht

Thnx!

Voor mij is een goede conditie hebben iets wat ik leuk vind om na te streven, net als een goeie fysiek. Ik wil niet zo'n zwetend massamonster worden die al na twee trappen oplopen begint te hijgen. Ook tijdens de bulk loop ik af en toe een stukje hard. Stelt niet veel voor, twee keer per maand een half uurtje ofzo, maar het zorgt wel dat je een redelijke basisconditie houdt. Ik ben nu een maandje aan het opbouwen vanuit die basisconditie en het resultaat valt inderdaad niet tegen. Ik moet er trouwens nog bijvermelden nu ik toch in een egotrip zit dat het standaard op een vrijwel lege maag is (alleen koffie en 25g whey met water) en door behoorlijk heuvelachtig terein. Ik loop namelijk in de duinen. :cool: :D

Zelda zei:
Thnx!

Voor mij is een goede conditie hebben iets wat ik leuk vind om na te streven, net als een goeie fysiek. Ik wil niet zo'n zwetend massamonster worden die al na twee trappen oplopen begint te hijgen. Ook tijdens de bulk loop ik af en toe een stukje hard. Stelt niet veel voor, twee keer per maand een half uurtje ofzo, maar het zorgt wel dat je een redelijke basisconditie houdt. Ik ben nu een maandje aan het opbouwen vanuit die basisconditie en het resultaat valt inderdaad niet tegen. Ik moet er trouwens nog bijvermelden nu ik toch in een egotrip zit dat het standaard op een vrijwel lege maag is (alleen koffie en 25g whey met water) en door behoorlijk heuvelachtig terein. Ik loop namelijk in de duinen. :cool: :D

jezus wat arrogant, dit is de laatste keer dat ik je complimenteer
ECTO! hijgen naar 2 trappen gelopen te hebben is hardcore!!!

nofear train! zei:
jezus wat arrogant, dit is de laatste keer dat ik je complimenteer
ECTO! hijgen naar 2 trappen gelopen te hebben is hardcore!!!

Kijken of je nog steeds zo'n grote mond hebt als je me bij de DBBQ omtmoet. :mad: :D

UB

Dumbbell press
15x22
12x27
8x32
6x34
6x34
6x34

BOR
15x50
10x70
8x75
8x75
8x75

MP
12x35
8x40
8x42
6x42
6x42

Dumbbell curl
8x19
6x21
6x21
6x21

Redelijke training, alleen military press wil maar niet.

eq_909 zei:
Er al eens aan gedacht om deze dan als eerste oefening te doen?! ;)

Ja, misschien dat ik dat maar eens moet doen. :)

Vandaag:

50 minuten harlopen, ongeveer 10 km.

Omdat ik nogal wat PM's krijg over mijn voedingsschemageef ik hier even een voorbeeld van wat ik gemiddeld op een dag eet:

9:00 Koffie en whey shake met water of melk.
(training)
12:00 6 volkoren boterhammen met kipfilet, sla en tomaat.
15:00 1 liter melk en een appel, mutivit.
19:00 Normale avondmaaltijd, meestal kip of vis met rijst en groenten, gewone hoeveelheid.
22:00 Halve liter magere yoghurt.

Nogmaals dit is een voorbeeld, ik eet elke dag anders, maar zo heb je een idee. Zoals velen zullen opmerken eet ik het grootste deel tussen 12 uur en 7 uur, niet optimaal misschien maar het werkt.

LB

Full squat
12x30
10x50
8x70
6x75
6x75

SLDL
10x75
8x90
8x90 easy

Shrugs
15x90
10x100
10x100

Korte training wegens tentamens, knie houdt zich goed, maar ik voel hem nog wel.

Incline bench press
12x50
10x60
8x70
5x75
5x75
5x75

Chin up
8xbw
8xbw
8xbw

Dips
8xbw
8xbw
8xbw

Fat man pullup (eerste keer)
12xbw (brede grip)
12xbw (smalle grip)

Side raises
12x12
8x14
8x14

Dumbbell curl
8x19
6x21
6x21

30 min hardlopen, 6 km.

wat zijn je stats momenteel ongeveer?

lekker weer wat zijn die fatman chins

Stats: 86 kg, 1.88m, 10%.

Fatman pullup is zeg maar horizontaal op je rug liggen met voeten op verhoging en dan optrekken aan stang.

nette stats post eens een foto dan!!!

Gister een hele rustige deload LB training gedaan m'n knieën te sparen, vandaag semi-deload UB training:

MP
12x35
8x40
8x44
8x44

BOR
12x50
10x70
8x75
8x75

Dumbbell press
12x27
8x32
8x32

En nog een setje crunches dat ik gister vergeten had, 50xbw.

Zoals jullie al gemerkt hebben ben ik voorlopig ff gestopt met dit log. Het trainen staat even in een lagere versnelling, 2-3 keer in de week gemiddeld. Mn vetpercentage daalt nog steeds, en zolang ik niet zwaar VVM verlies vind ik het wel even lekker om even iets rustiger aan te doen. Ergens in augustus hoop ik zo rond de 7% te staan en dan gaan we er weer flink tegenaan.

PS Ik ben nu 85 kg @ ongeveer 9%.

netjes zelda. cutten gaat goed;)

Leuk logje! Heb het zojuist helemaal doorgelezen. Jammer dat het hier ophoudt. Mooi te zien dat je doelen bijna zijn behaald! Fijne zomermaanden kerel!

Terug
Naar boven