- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mmm overtraining wordt vaak te snel gezegt ummmnzzz het is er wel een voorteken van of je moet iets meer gaan eten ? en iets meer rustIk ben de laatste tijd de rest van de dag kapot als ik heb hardgelopen, damn. Waar zou dat aan kunnen liggen?

Aan m'n rust zal het hopelijk niet lukken met 3 trainingen per week, maar ik ben nog niet helemaal hersteld, dus wie weet. Ik liep gister niet eens op m'n max, maar drie kwartier is natuurlijk best lang. Ik doe het om in vorm te blijven en om het bulkvet een beetje binnen de perken te houden. Maar zoals gister was echt niet leuk meer, ik heb de hele avond op de bank gehangen. Ik ga dus sowieso maar wat rustiger aan doen met lopen, misschien toch maar weer fietsen. Ik heb namelijk ook een beetje last van m'n heupgewricht nu.
Ik weeg nu ook 90 kilo en het is niet echt gezond denk ik om nog langer hard te lopen.
maakt niet gek veel uit voor vetverbranding....ga dan rustig joggen. veel beter voor vetverbranding en heeft minder impact voor je herstelvermogen. We zijn geen marathonlopers.......
Ik ga 's ochtends gewoon dik een half uur wandelenmaakt niet gek veel uit voor vetverbranding....
Het gekke is dat het 1,5 jaar gelden prima ging, dat hardlopen. Maar ik ben wel 10 kilo zwaarder dan toen, en dat vinden de gewrichten niet zo leuk denk ik. Lopen doe ik ook redelijk veel idd, gewoon in de stad, naar het station enz. Ik denk dat ik het hardlopen iig voorlopig maar voor gezien hou.

tja, dat had ik ook toen ik 90 kilo was. Nu ben ik wat lichter en merk dat ik minder last heb van mijn gewrichten. Mijn lichaam is er niet opgebouwd om zo zwaar te zijn, maar ja jammer dan![]()