AndroidHealthClinic

Zelda's BB trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben de laatste tijd de rest van de dag kapot als ik heb hardgelopen, damn. Waar zou dat aan kunnen liggen?

wat is de reden waarom je hardloopt? Puur conditioneel of voor vetverbranding?

Ik ben de laatste tijd de rest van de dag kapot als ik heb hardgelopen, damn. Waar zou dat aan kunnen liggen?
mmm overtraining wordt vaak te snel gezegt ummmnzzz het is er wel een voorteken van of je moet iets meer gaan eten ? en iets meer rust

ik zie er het nut niet van in om als bodybuilder hard te gaan lopen. Hardlopen en hard trainen gaan niet samen. Ga dan joggen of wandelen voor vetverbranding, dat heeft niet zo impact op je lichaam.

Aan m'n rust zal het hopelijk niet lukken met 3 trainingen per week, maar ik ben nog niet helemaal hersteld, dus wie weet. Ik liep gister niet eens op m'n max, maar drie kwartier is natuurlijk best lang. Ik doe het om in vorm te blijven en om het bulkvet een beetje binnen de perken te houden. Maar zoals gister was echt niet leuk meer, ik heb de hele avond op de bank gehangen. Ik ga dus sowieso maar wat rustiger aan doen met lopen, misschien toch maar weer fietsen. Ik heb namelijk ook een beetje last van m'n heupgewricht nu. :(
Ik weeg nu ook 90 kilo en het is niet echt gezond denk ik om nog langer hard te lopen.

Aan m'n rust zal het hopelijk niet lukken met 3 trainingen per week, maar ik ben nog niet helemaal hersteld, dus wie weet. Ik liep gister niet eens op m'n max, maar drie kwartier is natuurlijk best lang. Ik doe het om in vorm te blijven en om het bulkvet een beetje binnen de perken te houden. Maar zoals gister was echt niet leuk meer, ik heb de hele avond op de bank gehangen. Ik ga dus sowieso maar wat rustiger aan doen met lopen, misschien toch maar weer fietsen. Ik heb namelijk ook een beetje last van m'n heupgewricht nu. :(
Ik weeg nu ook 90 kilo en het is niet echt gezond denk ik om nog langer hard te lopen.

ga dan rustig joggen. veel beter voor vetverbranding en heeft minder impact voor je herstelvermogen. We zijn geen marathonlopers.......
Ik ga 's ochtends gewoon dik een half uur wandelen :D maakt niet gek veel uit voor vetverbranding....

ga dan rustig joggen. veel beter voor vetverbranding en heeft minder impact voor je herstelvermogen. We zijn geen marathonlopers.......
Ik ga 's ochtends gewoon dik een half uur wandelen :D maakt niet gek veel uit voor vetverbranding....

Het gekke is dat het 1,5 jaar gelden prima ging, dat hardlopen. Maar ik ben wel 10 kilo zwaarder dan toen, en dat vinden de gewrichten niet zo leuk denk ik. Lopen doe ik ook redelijk veel idd, gewoon in de stad, naar het station enz. Ik denk dat ik het hardlopen iig voorlopig maar voor gezien hou.

Het gekke is dat het 1,5 jaar gelden prima ging, dat hardlopen. Maar ik ben wel 10 kilo zwaarder dan toen, en dat vinden de gewrichten niet zo leuk denk ik. Lopen doe ik ook redelijk veel idd, gewoon in de stad, naar het station enz. Ik denk dat ik het hardlopen iig voorlopig maar voor gezien hou.

tja, dat had ik ook toen ik 90 kilo was. Nu ben ik wat lichter en merk dat ik minder last heb van mijn gewrichten. Mijn lichaam is er niet opgebouwd om zo zwaar te zijn, maar ja jammer dan :D

tja, dat had ik ook toen ik 90 kilo was. Nu ben ik wat lichter en merk dat ik minder last heb van mijn gewrichten. Mijn lichaam is er niet opgebouwd om zo zwaar te zijn, maar ja jammer dan :D

Nee, dat begin ik ook een beetje te merken, 90 kilo ben ik niet voor gebouwd. Heb het ook altijd warm. :D

Hier trouwens de training van gister nog ff:

Decline dumbbell press: 12x27 10x32 8x36 7x36 (geen vooruitgang sinds vorige week, borst verder maar met rust gelaten bij wijze van 'deload')
Side raises: 2x8x15 8x16 PR
Bent over raise: 8x18 2x8x19 PR
Barbell curl: 10x42 2x8x48
Crunches: 2x40

Incline dumbbell press: 12x27 10x32 8x35 8x34 (35 kilo ging moeizaam dus stapje terug in laatste set)
BOR: 8x80 8x82 8x84 PR (laatste set niet super strict)
Incline flyes: 8x22 8x24 2x8x25
Dragon flags: 2x8xbw
Shrugs: 12x90 2x10x100

Ging redelijk, deze training had trouwens eigenlijk maandag gemoeten, maar is door kerst een beetje opgeschoven. Volgende training wordt denk ik zaterdag of zondag.

gaat lekker zelda nette bor ok

gaat lekker zelda nette bor ok

Thnx mate, BOR gaat idd wel lekker. Ik heb de afgelopen 2 maanden echt een krachtspurt gehad, die samenviel met een creatine kuurtje dat ik heb gedaan in oktober en november. Ik ben nu ff 'off', en wil in januari weer verder met de crea. Dan ga ik ook weer iets vaker trainen. Ik gebruik deze feestdagen maar als semi rustperiode, heb nl al een tijd geen rust gehad, hoewel ik natuurlijk ook niet echt loeizwaar heb getraind.

Als ik creatine gebruikte BOR'de ik ook zoveel als Zelda.

Laatst bewerkt:
Eerste training van het jaar:

Decline dumbbell press: 12x27 10x32 8x36 8x36
Side raises: 8x15 2x8x16
Bent over raise: 3x8x18
Flyes: 8x23 3x8x24

Wilde nog wat biceps en rugwerk doen maar tijdens de side raises schoot het in m'n rechter biceps, om erger te voorkomen verder maar niet meer belast.

k*t blesures ook altijd voor de rest nette presses

Lekkere training toch,Suc6 ermee

Geen last meer gelukkig van de blessure aan m'n biceps, dus weer tijd om te trainen. :)

Incline flyes: 10x22 2x8x24 (30 graden)
BOR: 8x80 8x82 8x84 8x86 PR
Incline flyes: 3x8x24 (15 graden)
EZ bar curl: 3x8x48
Dragon flags: 2x8xbw
Concentration curl: 8x19 8x17

Nice rows, geen presses?

Terug
Naar boven