Moob
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat idd de goeie kant op. Alleen ben ik nog steeds vrij snel overtraind helaas, als ik meer dan twee keer in de week train merk ik dat vaak toch best wel. Vermoeid, veel slapen, sloom enz...
Mss is shotgun NO wel iets voor je.....Welke supplementen gebruik je danMss is shotgun NO wel iets voor je.....
Ik ben toevallig vandaag weer begonnen met CEE creatine. Ik zat zelf te denken om binnenkort een kker NO Xplode te gaan gebruiken. Verder gebruik ik whey en multivitamines. Wat is eigenlijk het verschil tussen shotgun en xplode?
Zelda eet wat meer beef.
Ik word altijd lekker sterk van rood vlees.
Gooi dan deen week de kip eruit en biefstuk in de plaats, woppa knallen!

Precieze verschil weet ik niet , maar uit eigen ervaring kan ik vertellen dat ik shotgun echt meteen voelde werken,kreeg er zelfs trillende handen van , net of ik pep op had of te veel caffeine ofzo.Energy till the end......

Ik ben trouwens een paar dagen terug weer begonnen met creatine, hoplijk levert dit nog een extra boost op.Eindelijk weer tijd om te trainen:
Decline dumbbell press: 12x27 8x32 2x8x37 PR
Side raises: 8x15 2x8x16
BOR: 2x8x80 rustig aan
Bent over raises: 3x8x18
Flyes: 8x22 2x8x24 steek in rechter borstspier/arm, voorzichtig
PR poging op dumbbell press gelukt.Ik ben trouwens een paar dagen terug weer begonnen met creatine, hoplijk levert dit nog een extra boost op.

1.88 meter, 90-91 kilo, 11-13% (lang niet gemeten). Voor krachtstats zie log.
Ik ga trouwens iets minder eten de komende tijd, ongeveer op onderhoud. 91 kilo is voorlopig wel ff genoeg. Mocht blijken dat ik daardoor niet meer in kracht vooruitga, ga ik óf cutten óf verder bulken.

Goede training , goede stats , nice PR nog met dummbell press , keep up the good work!!!

1.88 meter, 90-91 kilo, 11-13% (lang niet gemeten). Voor krachtstats zie log.
Ik ga trouwens iets minder eten de komende tijd, ongeveer op onderhoud. 91 kilo is voorlopig wel ff genoeg. Mocht blijken dat ik daardoor niet meer in kracht vooruitga, ga ik óf cutten óf verder bulken.