MuscleMeat

Zelda's BB trainingslog

Succes met je PR poging. :)

Goed om te zien dat je na je ziekte alles toch weer redelijk op de rails hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat idd de goeie kant op. Alleen ben ik nog steeds vrij snel overtraind helaas, als ik meer dan twee keer in de week train merk ik dat vaak toch best wel. Vermoeid, veel slapen, sloom enz...

Het gaat idd de goeie kant op. Alleen ben ik nog steeds vrij snel overtraind helaas, als ik meer dan twee keer in de week train merk ik dat vaak toch best wel. Vermoeid, veel slapen, sloom enz...

Welke supps gebruik je dan???Mss is shotgun NO wel iets voor je.....

Welke supplementen gebruik je dan???Mss is shotgun NO wel iets voor je.....

Ik ben toevallig vandaag weer begonnen met CEE creatine. Ik zat zelf te denken om binnenkort een kker NO Xplode te gaan gebruiken. Verder gebruik ik whey en multivitamines. Wat is eigenlijk het verschil tussen shotgun en xplode?

Zelda eet wat meer beef.
Ik word altijd lekker sterk van rood vlees.
Gooi dan deen week de kip eruit en biefstuk in de plaats, woppa knallen!

Ik ben toevallig vandaag weer begonnen met CEE creatine. Ik zat zelf te denken om binnenkort een kker NO Xplode te gaan gebruiken. Verder gebruik ik whey en multivitamines. Wat is eigenlijk het verschil tussen shotgun en xplode?

Precieze verschil weet ik niet , maar uit eigen ervaring kan ik vertellen dat ik shotgun echt meteen voelde werken,kreeg er zelfs trillende handen van , net of ik pep op had of te veel caffeine ofzo.Energy till the end......

Zelda eet wat meer beef.
Ik word altijd lekker sterk van rood vlees.
Gooi dan deen week de kip eruit en biefstuk in de plaats, woppa knallen!

Ik eet volop vlees, ben eraan verslaafd. :D

Precieze verschil weet ik niet , maar uit eigen ervaring kan ik vertellen dat ik shotgun echt meteen voelde werken,kreeg er zelfs trillende handen van , net of ik pep op had of te veel caffeine ofzo.Energy till the end......

Ik ga me er ff in verdiepen. :cool:

Eindelijk weer tijd om te trainen:

Decline dumbbell press: 12x27 8x32 2x8x37 PR :)
Side raises: 8x15 2x8x16
BOR: 2x8x80 rustig aan
Bent over raises: 3x8x18
Flyes: 8x22 2x8x24 steek in rechter borstspier/arm, voorzichtig

PR poging op DB press gelukt. :D Ik ben trouwens een paar dagen terug weer begonnen met creatine, hoplijk levert dit nog een extra boost op.

Knalze :D

Eindelijk weer tijd om te trainen:

Decline dumbbell press: 12x27 8x32 2x8x37 PR :)
Side raises: 8x15 2x8x16
BOR: 2x8x80 rustig aan
Bent over raises: 3x8x18
Flyes: 8x22 2x8x24 steek in rechter borstspier/arm, voorzichtig

PR poging op dumbbell press gelukt. :D Ik ben trouwens een paar dagen terug weer begonnen met creatine, hoplijk levert dit nog een extra boost op.

Goede training!!
Gaat het beter nu met je??

wat zijn je stats momenteel zelda?

wat zijn je stats momenteel zelda?

1.88 meter, 90-91 kilo, 11-13% (lang niet gemeten). Voor krachtstats zie log.

Ik ga trouwens iets minder eten de komende tijd, ongeveer op onderhoud. 91 kilo is voorlopig wel ff genoeg. Mocht blijken dat ik daardoor niet meer in kracht vooruitga, ga ik óf cutten óf verder bulken.

Ik ga trouwens iets minder eten de komende tijd, ongeveer op onderhoud. 91 kilo is voorlopig wel ff genoeg. Mocht blijken dat ik daardoor niet meer in kracht vooruitga, ga ik óf cutten óf verder bulken.

Best goed gewicht heb jij hoor;)

Goede training , goede stats , nice PR nog met dummbell press , keep up the good work!!!

Netjes hoor:thumbs: , flink blijven door buffelen !.

relaxed weer een pr erbij, had misschien nog wel meer in gezeten, niet? gezien de 2 setjes 8 * 37

vind alleen maar DBpresses :P ;)

SQ/DL/BP how much?

zit je trouwens aan de creatine?

Squat 90-100kg 8RM maar dat is een tijd geleden, ik draai nu setjes van 8x60kg fullsquats om m'n knieën niet de vernieling in te helpen. Deadlift 140kg 1RM, doe ik niet zo vaak meer vanwege knieën, heb trouwens ook niet meer gewicht thuis. BP lang niet getopt maar m'n PR was 100kg 1RM, ligt nu minstens tien kilo hoger denk ik.

Terug
Naar boven