XXL Nutrition

Zelda's BB trainingslog

Squat 90-100kg 8RM maar dat is een tijd geleden, ik draai nu setjes van 8x60kg fullsquats om m'n knieën niet de vernieling in te helpen. Deadlift 140kg 1RM, doe ik niet zo vaak meer vanwege knieën, heb trouwens ook niet meer gewicht thuis. BP lang niet getopt maar m'n PR was 100kg 1RM, ligt nu minstens tien kilo hoger denk ik.

ken het probleem met de knieen, niks forceren en rustigaan opbouwen. Een beetje spinnen of op de rollen rijden is mijn knie ook veel bij gebaat.

;) Dus jij trained ook thuis;)

Goede prestatie hoor en idd voorzichtig aan met die knie

• Topic Starter Topic Starter
Ja, heerlijk hoor thuistrainen, de apparatuur heb ik er allang uit, binnenkort weer even wat gewicht bijkopen. :cool:

Één klein probleempje: over een half jaar druk ik waarschijnlijk meer dan het maximum gewicht dat m'n drukbank kan hebben...

Nieuwe drukbank kopen dan ;)

Ja, vroeg of laat zal dat er wel van komen, of ik ga naar een sportschool.

Vandaag klein benentraininkje:

Full squat: 12x30 8x50 2x8x60
SLDL: 10x70 2x8x90

Beiden ver van faillure.

Ik had vandaag weer willen trainen, maar daar heeft moeder natuur een stokje voor gestoken. Vannacht om een uur of drie werd ik misselijk wakker, en het duurde niet lang voor ik met m'n hoofd boven een emmer hing. :( Tot een uur of 7 bleef het maar komen, af en toe dacht ik even dat het over was en ging ik weer in bed liggen, maar binnen tien minuten moest ik weer overgeven. Waarschijnlijk de shoarma die ik gisteravond in een Amsterdamse snackbar heb genuttigd. Vanaf een uur of tien vanochtend heb ik af en toe wat kunnen slapen, maar ben nog steeds echt verrot. Hopelijk gaat het morgen weer beter. :)

God slaat natuurlijk gelijk toe omdat je enkel ub traint.

Beterschaps verder.

Squat 90-100kg 8RM maar dat is een tijd geleden, ik draai nu setjes van 8x60kg fullsquats om m'n knieën niet de vernieling in te helpen. Deadlift 140kg 1RM, doe ik niet zo vaak meer vanwege knieën, heb trouwens ook niet meer gewicht thuis. BP lang niet getopt maar m'n PR was 100kg 1RM, ligt nu minstens tien kilo hoger denk ik.

beterschap en suc6 met beentraining!
;)

Ja, ik ben echt een vaatdoek nu. Ik kan sinds het einde van de middag gelukkig wel weer wat eten en drinken binnenhouden. Heb 4 beschuitjes en 3 kopjes boullion op. :o

Incline dumbbell press: 12x27 8x32 2x8x34 *
BOR: 8x80 2x8x82
Incline flyes: 8x21 2x8x23
Dumbbell curl: 3x8x21

Redelijke training, ondanks de naweeën (lees: bruine niagara waterval :D) van m'n buikgriepje. Ik heb 2 dagen bijna niet gegeten. :(

* edit: dumbbellpress was incline, 15 graden, aangepast. Flyes waren 30 graden...

Laatst bewerkt:
nu ben je nog eens goed gespoeld ;)

Waarom doe je trouwens DBP ipv BP? Of gaat het eerst om de pecks en dan de kilo's :)

nu ben je nog eens goed gespoeld ;)

Waarom doe je trouwens DBP ipv BP? Of gaat het eerst om de pecks en dan de kilo's :)

Ja. M'n borstspieren lopen naar verhouding nogal achter, en ik heb het idee dat dumbbell presses de borst bij mij meer benadrukken dan benchpress. Ik druk van nature namelijk nogal vanuit m'n schouders en triceps.

Ik ben trouwens wel weer zo'n beetje hersteld, zaterdag ga ik weer trainen, eerder heb ik geen tijd helaas.

Bah, k*t van die spuitpoep. Toch aardig getraind als je 2 dagen niet gegeten hebt ;)

Ja, heerlijk hoor thuistrainen, de apparatuur heb ik er allang uit, binnenkort weer even wat gewicht bijkopen. :cool:

Één klein probleempje: over een half jaar druk ik waarschijnlijk meer dan het maximum gewicht dat m'n drukbank kan hebben...

Anders doe je het toch gewoon net als Lauw, een drukbankje maken van kratten bier met een plank erop? :P

Ja gelukkig ben je weer wat herstelt.

Succes zaterdag

Ja joh een paar kratten bier plank er op en hup daar heb je je drukbank:rolleyes:

Houd wel je telefoon bij de hand kan je bellen naar de eerste hulp
als er wat gebeurt;) als je daar tenminste nog toe in staat bent.

Er zijn ook gasten hier die bv op internet goede drukbanken kopen uit een sportschool 2e hands dan weet je wel dat je kwaliteit hebt.

Anders doe je het toch gewoon net als Lauw, een drukbankje maken van kratten bier met een plank erop?
Inderdaad! :D
Stuur em een pm voor details, maar Lauw heeft inderdaad zelf wat in elkaar geknutseld met bierkratten enz. ;)

Terug
Naar boven