MuscleMeat

Zelda's BB trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad! :D
Stuur em een pm voor details, maar Lauw heeft inderdaad zelf wat in elkaar geknutseld met bierkratten enz. ;)

Het bankje kan nog redelijk wat aan hoor, alleen de haltersteunen kunnen maar maximaal 100 kg hebben volgens de stickers. 110 durf ik er nog wel voorzichtig op te leggen, maar daarboven hou ik het toch voor gezien, daarvoor ben ik iets teveel gehecht aan de plek waar mijn tronie thans tov mijn lichaam gesitueerd is. :D

Misschien kan ik haltersteunen maken van op elkaar gestapelde bierblikjes ofzo. Altijd al aluminium haltersteunen willen hebben. :cool:

Koop een skwattower Zelda, die simpele dingen kunne vaak nog wel 160kg hebben, niks als serieuze squatter, maar voor benchen is het wel goed, kost ook niet echt veel.

Koop een skwattower Zelda, die simpele dingen kunne vaak nog wel 160kg hebben, niks als serieuze squatter, maar voor benchen is het wel goed, kost ook niet echt veel.

Kan ik die denk je over een drukbank met geintegreerde haltersteunen schuiven? Het probleem is nog niet zo urgent, ik kan nog wel even toe met die 100 kilo, en anders blijf ik gewoon dumbbell presses doen ipv bench. Heb ook echt geen plek voor nog meer fitnesszooi, zal m'n vriendin leuk vinden als ze terugkomt van haar reis. :D

Zo, nog even tijd gevonden voor een traininkje:

Decline dumbbell press: 12x27 8x32 8x36 6x38 4x38 6x38
Chin up: 3x8xbw
Side raises: 2x8x15 2x12x12
Flyes: 3x10x22

Dumbbell presses gingen wel weer lekker, nog nooit eerder 38 kg gedrukt. :) Alleen 2e setje met 38 ging even wat minder door concentratieverlies. Ter variatie voor lats nu maar weer eens gechind. Ik heb het niet zo op die oefening maar je moet wat, de laatste reps trouwens met korte pauzes ertussen. Flyes en side raises met wat meer reps voor de verandering.

netjes!

Thanks! Ik heb zelden spierpijn in m'n borst, maar nu al twee dagen! :D

Heel mooie Dumb.Press,zelf vandaag nog tot 40kg Dumbbells gegaan.Bereid mezelf nu ook voor op die komende 2 dagen.Suc6 ermee....

Nog even en ik hoop daar ook aan te zitten Own Sculpterer. :D

Vandaag:
Incline dumbbell press: 12x27 8x32 8x34 6x36 5x36
BOR: 3x8x80
Incline flyes: 4x8x23
Dumbbell curl: 3x6x23

Voelde me een beetje slapjes, waarschijnlijk omdat ik vlak voor m'n training nog een tentamen zat te maken. :D

doe je benen? :D

Zal zeker niet lang meer duren als ik je log zo eens doorspit,ziet er zeer netjes uit en je boek ook progressie,keep up the good work en je word er vanzelf wel voor beloond.:thumb:

Ja alleen rustig aan, m'n knieën trekken het niet als ik vaker dan een keer of 2 per maand squat. En m'n prioriteit ligt er ook gewoon niet. :)

Zal zeker niet lang meer duren als ik je log zo eens doorspit,ziet er zeer netjes uit en je boek ook progressie,keep up the good work en je word er vanzelf wel voor beloond.:thumb:

Thanks, godzijdank gaat het weer de goede kant op na ruim een jaar stilstand.

Dumbbell press: 10x27 8x32 8x34 2x6x35
Flyes: 8x22 2x8x24
Side raises: 3x8x15
Bent over raises: 8x17 2x8x19 PR

In plaats van decline dumbbell presses nu flat. Ging duidelijk wat minder, waarschijnlijk doordat ik nu minder vanuit m'n lats kan drukken. Op zich niet verkeerd, want ik moet echt die borst aanpakken.

Bij mij is het net andersom,plat gaat beter als schuin.Alhoewel ik nu alleen nog maar schuin doe om mn bovenborst aan te pakken.Ziet er toch weer netjes uit hoor,gewoon blijven knallen.

Bij mij is het net andersom,plat gaat beter als schuin.Alhoewel ik nu alleen nog maar schuin doe om mn bovenborst aan te pakken.Ziet er toch weer netjes uit hoor,gewoon blijven knallen.

Dank u. Ik deed tot nu toe om en om incline en decline, dat wordt nu incline en flat. Ik denk dat flat snel beter wordt, want die blijven nu zelfs achter bij incline, gewoon een kwestie van gewenning denk ik. :)

lekkere traiingen decincline db press geeft trouwens de meeste emg prikkel aan de grote borstspier

Zo, nog even tijd gevonden voor een traininkje:

Decline dumbbell press: 12x27 8x32 8x36 6x38 4x38 6x38
Side raises: 2x8x15 2x12x12
Flyes: 3x10x22

Dumbbell presses gingen wel weer lekker, nog nooit eerder 38 kg gedrukt. :) Alleen 2e setje met 38 ging even wat minder door concentratieverlies. Ter variatie voor lats nu maar weer eens gechind. Ik heb het niet zo op die oefening maar je moet wat, de laatste reps trouwens met korte pauzes ertussen. Flyes en side raises met wat meer reps voor de verandering.

Ja nette trainingen hoor;)

Incline benchpress: 12x30 12x50 8x70 8x75 6x75 8x70
BOR: 3x8x80 (moeizaam)
Incline flyes: 3x8x24
EZ bar curl: 10x38 2x8x43

Voelde me niet echt fit, binnenkort tijd voor een rustweekje.

Terug
Naar boven