Fitness Seller

Zelda's BB trainingslog

Yep, decline presses ben ik sterker in, nu even overgestapt naar flat presses en daar ben ik altijd net ff iets zwakker in. Ging niet echt lekker gister, maar volgende keer beter hopelijk. Ik hoop niet dat ik weer op een plateau ben beland, de vorige keer dat dat gebeurde duurde het máánden voor ik weer progressie boekte.

Dankbare sport he......

Ik heb 39 graden koorts, dus voorlopig ff geen trainingen. :(

Jeps ik ken het, ik lig ook plat.. iedereen is bijna ziek, dom griepvirus..
werkt heel mijn schema naar de klote :mad:
veel beterschap alleszins! veel slapen en thee met honing helpt bij mij wel voor mn keel.. moest je daar ook last van hebben ;)

• Topic Starter Topic Starter
dat is minder zeg, lekker uitzieken eerst en dan terug aan het ijzer ;)

Jeps ik ken het, ik lig ook plat.. iedereen is bijna ziek, dom griepvirus..
werkt heel mijn schema naar de klote :mad:
veel beterschap alleszins! veel slapen en thee met honing helpt bij mij wel voor mn keel.. moest je daar ook last van hebben ;)

Het gaat alweer de goeie kant op gelukkig, maar trainen wacht ik nog ff mee, zal wel begin volgende week worden. M'n weerstand is wel es beter geweest zeg, vorige maand buikgriep, nu dit weer...

En jij ook beterschap Steven.

thx :rolleyes:
hoe was je zondag trouwens :D :roflol:

Zo, dat was wel weer genoeg rust! :D

Ik heb sinds 6 februari niet meer getraind. Was alleen een paar dagen flink ziek dus, en nog steeds een beetje vermoeid. Echt optimale rust heb ik dus niet gehad maar goed.

Dumbbell press: 10x22 8x27 8x32 2x6x34
Chin up: 3x8xbw
Decline flyes: 3x8x22
Dumbbell curl: 3x8x22
Side raises: 10x12 2x8x12

Voelde me niet echt fit tijdens training, en resultaten vielen ook een beetje tegen, hopelijk volgende keer beter...

FF opnieuw weer opbouwe..........
succes

Ben al 3 dagen terug van vakantie, eegister (4 maart) getraind:

Incline bench press: 12x50 8x70 2x8x75
BOR: 3x8x75
Incline flyes: 8x22 2x8x24
EZ bar curl: 8x38 8x43
Dragon flags: 2x8xbw

Redelijek training, alleen rug ging niet zo lekker, onderrug slap.

nette training hoor na zo'n tijd rust

Pff, ik heb echt te weinig tijd om te trainen de laatste tijd, laatste training weer een week geleden. :( Op zich misschien niet eens zo heel erg dat ik de afgelopen maand wat minder heb getraind, als ik nu dan maar weer wat meer gas erop zet. Ik moet dan maar wat dingen opofferen voor wat extra tijd. Niet uitgaan bijvoorbeeld, daardoor heb ik vanochtend lekker kunnen trainen. Door de weeks wordt het wat lastiger, want werk en school moet ik helaas even voor laten gaan en daar gaan aardig wat uurtjes in zitten, maar woensdag of donderdag moet waarschijnlijk wel lukken.

Vandaag zoals gezegd dus wel getraind en het ging best lekker, hopelijk volgende keer weer wat PR's evenaren.

Decline dumbbell press: 10x27 8x32 8x35 2x6x35
Lying row: 10x50 10x70 8x80 8x75 8x70
Side raises: 10x12 2x8x14
Flyes: 8x22 2x8x24
Dumbbell curl: 8x20 2x6x23 (auw aan handen, er moet weer wat meer eelt komen :D)
Crunches: 60xbw

Die Lying rows deed ik voor het eerst, om m'n onderrug wat te ontzien. Je ligt plat op een drukbankje op je buik en trekt de barbell omhoog. Is hier een officiële naam voor eigenlijk?

netjes kerel voor een tijdje eruit gelegen

Pff, ik heb echt te weinig tijd om te trainen de laatste tijd, laatste training weer een week geleden. :( Op zich misschien niet eens zo heel erg dat ik de afgelopen maand wat minder heb getraind, als ik nu dan maar weer wat meer gas erop zet. Ik moet dan maar wat dingen opofferen voor wat extra tijd. Niet uitgaan bijvoorbeeld, daardoor heb ik vanochtend lekker kunnen trainen. Door de weeks wordt het wat lastiger, want werk en school moet ik helaas even voor laten gaan en daar gaan aardig wat uurtjes in zitten, maar woensdag of donderdag moet waarschijnlijk wel lukken.

Vandaag zoals gezegd dus wel getraind en het ging best lekker, hopelijk volgende keer weer wat PR's evenaren.

Dumbbell curl: 8x20 2x6x23 (auw aan handen, er moet weer wat meer eelt komen :D)

Die Lying rows deed ik voor het eerst, om m'n onderrug wat te ontzien. Je ligt plat op een drukbankje op je buik en trekt de barbell omhoog. Is hier een officiële naam voor eigenlijk?

uitgaan is overrated, en nu als de donder naar de gym! :D

Door school en vriendin heb ik nu ook minder tijd om te trainen maar ik heb nu vaste avonden die ik vrij hou om te trainen, gaat wel beter.. dus mss een aanrader..

Hhaha komt wel goed met die eelt!'
Nette training trouwens:)

Jac xxx

Incline benchpress: 10x50 8x70 8x75 7x75 :(
Ez bar curl: 8x38 2x8x42
One arm triceps extension: 8x12 8x14 (heel lang niet gedaan)

Matige training, voelde me niet echt echt fit. Training was trouwens samen met m'n vriendin, die probeer ik ook een beetje aan de slag te krijgen, maar ze vond het tot nu toe saai. :D

Incline benchpress: 10x50 8x70 8x75 7x75 :(
Ez bar curl: 8x38 2x8x42
One arm triceps extension: 8x12 8x14 (heel lang niet gedaan)

Matige training, voelde me niet echt echt fit. Training was trouwens samen met m'n vriendin, die probeer ik ook een beetje aan de slag te krijgen, maar ze vond het tot nu toe saai. :D

Haha, ken ik :) ik heb pas ook met mn vriendin getraind maar ja ging ik ook niet voluit benchen want ja met haar als spotter.. :D en gwn voluit gaan gaat dan gwn niet, ik vond het denk ik wat ambetant :rolleyes:

Haha, ken ik :) ik heb pas ook met mn vriendin getraind maar ja ging ik ook niet voluit benchen want ja met haar als spotter.. :D en gwn voluit gaan gaat dan gwn niet, ik vond het denk ik wat ambetant :rolleyes:

Ik bench normaalgesproken helemaal zonder spotter. :D Maar haar aanwezigheid maakte het er niet beter op, kan me alleen toch beter concentreren.

Ik bench normaalgesproken helemaal zonder spotter. :D Maar haar aanwezigheid maakte het er niet beter op, kan me alleen toch beter concentreren.

Zonder spotter benche? Waarom? vaste bench zuigt en losse bench kan ik toch altijd dat ietsje meer tot het uiterste gaan door de laatste wat negatief te doen met mn spotter.. mss toch eens een spotter overwegen of op zijn minste eens proberen zou ik zeggen? :D

Terug
Naar boven