- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gedaan met DBs drukken, of wilde je gewoon wat afwisseling?
goede curls![]()

Incline benchpress: 12x30 12x50 8x70 8x75 6x75 8x70
BOR: 3x8x80 (moeizaam)
Incline flyes: 3x8x24
EZ bar curl: 10x38 2x8x43
Voelde me niet echt fit, binnenkort tijd voor een rustweekje.

zoveel train je je rug ook niet, mss wat meer doen? dan gaat het beter en lichter voelen (heb ik ook)
vreemde korte trainingen? en ga je nu deloaden ofzo?
dumbbell press is toch verre van slecht![]()
Ff rust kan geen kwaad.
Kan je daarna weer knallen.
Ik heb al een paar maanden niet meer echt een rustperiode gehad, hoewel er wel regelmatig een dag of 4 tussen 2 trainingen zat.Die log's hier blijven me verbazen, start er binnenkort zelf een denk ik!
Je log zietr ook wel netjes uit, en ff op zelfde gewicht blijven hangen kent iedereen, die kilo's zullen komende trainingen wel erbij komen
suc6 bro
Daarna even rustig aan, misschien dus een rustweekje, maar ik twijfel omdat ik eind februari op vakantie ga kan ik het misschien beter tot dan uitstellen...Thanks.
Morgen misschien nog even een klein traininkje en zaterdag sowieso. Zondagochtend om 6:00 vriendin ophalen van Schiphol, na een reis van 4 maanden, dus zondag veel cardio denk ik.Daarna even rustig aan, misschien dus een rustweekje, maar ik twijfel omdat ik eind februari op vakantie ga kan ik het misschien beter tot dan uitstellen...

4x35kg? vorige keer ging het een stuk beter he , dacht 2x 6x35kg D.Press
Ik heb 39 graden koorts, dus voorlopig ff geen trainingen.![]()