AndroidHealthClinic

Zelda's BB trainingslog

gedaan met DBs drukken, of wilde je gewoon wat afwisseling?

goede curls :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
gedaan met DBs drukken, of wilde je gewoon wat afwisseling?

goede curls :thumbup:

Ik deed een tijd om en om decline en incline dumbbell presses, nu ga ik een tijdje om en om flat dumbbell drukken en incline bankdrukken. Flyes blijf ik wel gewoon doen. En ik moet nodig weer eens benen trainen trouwens, dat doe ik morgen misschien.

En ja die curls gaan lekker, en redelijk strict ook. :)

zoveel train je je rug ook niet, mss wat meer doen? dan gaat het beter en lichter voelen (heb ik ook)

zoveel train je je rug ook niet, mss wat meer doen? dan gaat het beter en lichter voelen (heb ik ook)

Nee, misschien moet ik ook even wat andere oefeningen gaan doen, zoals dumbbell rows, fatman pullups enz. Ik heb best lang achter elkaar bijna alleen Bent over row's gedaan omdat het zo'n complete rug oefening is imo. Maar nu is het tijd voor wat anders.

wat zijn fatman pullups?

Dumbbell press: 12x27 8x32 8x35 7x35 4x35 :(
Chin up: 3x8xbw
Incline flyes: 8x22 2x8x24
Side raises: 2x8x15 2x12x12
Crunches: 50xbw

Matige training, zaterdag nog 1x en dan rustweek (of twee).

Laatst bewerkt:
vreemde korte trainingen? en ga je nu deloaden ofzo?
DB press is toch verre van slecht :D

Ff rust kan geen kwaad.
Kan je daarna weer knallen.

vreemde korte trainingen? en ga je nu deloaden ofzo?
dumbbell press is toch verre van slecht :D

Ja, ik hou het idd kort, als ik teveel doe ben ik de rest van de dag moe. DB press is idd niet slecht, maar ben de afgelopen weken verwend met veel progressie, die nu even tot stilstand komt.

Ff rust kan geen kwaad.
Kan je daarna weer knallen.

Dat is het idee. :) Ik heb al een paar maanden niet meer echt een rustperiode gehad, hoewel er wel regelmatig een dag of 4 tussen 2 trainingen zat.

Die log's hier blijven me verbazen, start er binnenkort zelf een denk ik!
Je log zietr ook wel netjes uit, en ff op zelfde gewicht blijven hangen kent iedereen, die kilo's zullen komende trainingen wel erbij komen ;)
suc6 bro

Die log's hier blijven me verbazen, start er binnenkort zelf een denk ik!
Je log zietr ook wel netjes uit, en ff op zelfde gewicht blijven hangen kent iedereen, die kilo's zullen komende trainingen wel erbij komen ;)
suc6 bro

Thanks.

Morgen misschien nog even een klein traininkje en zaterdag sowieso. Zondagochtend om 6:00 vriendin ophalen van Schiphol, na een reis van 4 maanden, dus zondag veel cardio denk ik. :D Daarna even rustig aan, misschien dus een rustweekje, maar ik twijfel omdat ik eind februari op vakantie ga kan ik het misschien beter tot dan uitstellen...

Veel plezier zondag:):D

Thanks.

Morgen misschien nog even een klein traininkje en zaterdag sowieso. Zondagochtend om 6:00 vriendin ophalen van Schiphol, na een reis van 4 maanden, dus zondag veel cardio denk ik. :D Daarna even rustig aan, misschien dus een rustweekje, maar ik twijfel omdat ik eind februari op vakantie ga kan ik het misschien beter tot dan uitstellen...

Veel plezier zondag-zondagnacht-maandagochtend :D
en ik zou dan pas een rustweekje doen op eind februari op vakantie, want als je nu even doortraint, zie je er beter uit als je op vakantie gaat en dat wilt iedereen toch? :rolleyes:

4x35kg? vorige keer ging het een stuk beter he , dacht 2x 6x35kg D.Press

4x35kg? vorige keer ging het een stuk beter he , dacht 2x 6x35kg D.Press

Yep, decline presses ben ik sterker in, nu even overgestapt naar flat presses en daar ben ik altijd net ff iets zwakker in. Ging niet echt lekker gister, maar volgende keer beter hopelijk. Ik hoop niet dat ik weer op een plateau ben beland, de vorige keer dat dat gebeurde duurde het máánden voor ik weer progressie boekte.

Ik heb 39 graden koorts, dus voorlopig ff geen trainingen. :(

Terug
Naar boven