MuscleMeat

Zelda's BB trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Zonder spotter benche? Waarom? vaste bench zuigt en losse bench kan ik toch altijd dat ietsje meer tot het uiterste gaan door de laatste wat negatief te doen met mn spotter.. mss toch eens een spotter overwegen of op zijn minste eens proberen zou ik zeggen? :D

Is lastig als je thuis traint. :D

Maar gaat prima zonder hoor, ik heb wel eens een faillure maar dat is niet zo'n ramp als veel mensen denken. Gewoon afrollen naar je buik en voorzichtig eronderuit kruipen. Tot een kilo of 90 is dat bij mij goed gelukt.

Is lastig als je thuis traint. :D

Maar gaat prima zonder hoor, ik heb wel eens een faillure maar dat is niet zo'n ramp als veel mensen denken. Gewoon afrollen naar je buik en voorzichtig eronderuit kruipen. Tot een kilo of 90 is dat bij mij goed gelukt.

ja die faillure is meestal idd geen probleem maar met spotter bench ik harder en meer, durf ik sneller gewicht erbij steken en ga ik zelf tot de 6reps en helpt hij me die laatste twee reps er nog uit te halen maar ja thuis heb je idd geen spotter bij de hand :)

ik gebruik een back-protector(motorkleding) die in op me borst heb liggen om bij faillure de bar op te vangen.
gaat prima.

ik gebruik een back-protector(motorkleding) die in op me borst heb liggen om bij faillure de bar op te vangen.
gaat prima.

Hee goed idee! :D

Net weer een klein traininkje gedaan:

Decline dumbbell press: 10x27 8x32 8x35 8x34
DB row: 8x32 2x8x42
Side raises: 3x10x12
Flyes: 8x22 2x8x24

Gaat nog steeds niet echt lekker...

Ziet er zeer goed uit ga zo door!

Probleem is dat ik me maar niet echt fit voel, ben echt een vaatdoek na het trainen. :(

Afgelopen week had ik weer een lichte griep en ben gister naar de dokter geweest voor een keelontsteking. Gaat lekker dus met m'n weerstand!

Ik heb wat antibiotica gekregen en codeïne tegen het hoesten, van dat laatste maar gelijk 3 ipv 1 genomen gisteravond: héérlijk geslapen! :D

En of het nou de rust is of de antibiotica of de creatinekuur waar ik vandaag maar weer eens mee ben begonnen, het trainen ging best lekker. :)

Decline dumbbell press: 10x27 8x32 8x34 2x6x37
Dumbbell row: 3x10x37
Side raises: 12x12 2x8x14
EZ bar curl: 8x38 8x42 6x46

En voor de verandering ook eens niet moe na het trainen. Aangezien de antibiotica en de creatine waarschijnlijk niet binnen 24 uur te merken zijn lijkt het erop dat de diepe slaap hiervoor verantwoordelijk is, of het is natuurlijk gewoon toeval. Nou is het wel zo dat ik de laatste tijd niet zo goed slaap, door een slecht bed icm vriendin die weer naast me slaapt na op reis te zijn geweest. Misschien maar eens tijd om wat aan m'n nachtrust te gaan doen?

goeie training kerel, snurkt je vriendin erg dan?

kerel je bent erg vaak ziek man.

zou het niets goed voor je zijn om een tijd ertussen uittegaan om bij te komen en je lichaam te laten herstelen.dit is niet de motiverend bedoelt maar positief .dan kom je zeker beter als ooit te voren terug succes

goeie training kerel, snurkt je vriendin erg dan?

Ze heeft de onuitroeibare gewoonte om in haar slaap steeds tegen me aan te gaan liggen, zij heeft het altijd koud, ik heb het altijd warm. Ik word dus vaak wakker 's nachts, want ben niet zo'n vaste slaper. En komt dus nog bij dat het bed k*t is, het bestaat nl uit twee lossen matrassen waar steeds een spleet tussen ontstaat. :mad:

kerel je bent erg vaak ziek man.

zou het niets goed voor je zijn om een tijd ertussen uittegaan om bij te komen en je lichaam te laten herstelen.dit is niet de motiverend bedoelt maar positief .dan kom je zeker beter als ooit te voren terug succes

Ja ben inderdaad erg vaak ziek de laatste paar maanden, en heb natuurlijk ook die toxoplasmose gehad daarvoor (en nog steeds heel klein beetje). Ik heb daarom nu een nieuw medicijn gekregen, dat ik een maand ga proberen nadat de antibioticakuur voorbij is. Hopelijk helpt dat een beetje.

En rustig aan doe ik al, ik heb vorige maand een keer bijna 3 weken rust gehad (oa door reisje naar Rome) en train sindsdien ook hooguit twee keer per week, dankzij alle drukte en ziekte.

Ze heeft de onuitroeibare gewoonte om in haar slaap steeds tegen me aan te gaan liggen, zij heeft het altijd koud, ik heb het altijd warm. Ik word dus vaak wakker 's nachts, want ben niet zo'n vaste slaper. En komt dus nog bij dat het bed k*t is, het bestaat nl uit twee lossen matrassen waar steeds een spleet tussen ontstaat. :mad:

Ja ben inderdaad erg vaak ziek de laatste paar maanden, en heb natuurlijk ook die toxoplasmose gehad daarvoor (en nog steeds heel klein beetje). Ik heb daarom nu een nieuw medicijn gekregen, dat ik een maand ga proberen nadat de antibioticakuur voorbij is. Hopelijk helpt dat een beetje.

En rustig aan doe ik al, ik heb vorige maand een keer bijna 3 weken rust gehad (oa door reisje naar Rome) en train sindsdien ook hooguit twee keer per week, dankzij alle drukte en ziekte.

Heb nooit gesnapt waarom mensen op twee verschillende matrassen willen slapen in een tweepersoonsbed. :D Totaal anti imo...

Hopen dat je na die antibiotica een beetje snel opknapt. Ik vind het vieze troep, die soms nodig is. (al zijn er recente onderzoeken die succesvol zijn met slechts een klein deel van de hoeveelheden die nu standaard zijn)

succes!

Heb nooit gesnapt waarom mensen op twee verschillende matrassen willen slapen in een tweepersoonsbed. :D Totaal anti imo...

Hopen dat je na die antibiotica een beetje snel opknapt. Ik vind het vieze troep, die soms nodig is. (al zijn er recente onderzoeken die succesvol zijn met slechts een klein deel van de hoeveelheden die nu standaard zijn)

succes!

Van een 'bed' is eigenlijk geen sprake, het zijn gewoon twee matrassen op een zoldertje, voor een echt bed is daar geen plaats. :D

Ik hoop ook dat ik door dat spul snel opknap, het is een vierdaagse kuur, dus zullen het snel weten. Trouwens over die hoeveelheden: Nederland hanteert al veel kleinere hoeveelheden dan in veel andere landen gebruikelijk is, dus misschien had dat onderzoek daar betrekking op?

Nee geloof t niet, ging over Nederland. :D
maar 4 dagen is idd niet zoveel, ging ook over longontstekingen ed.
Ik heb het spul ook een aantal dagen gebruikt (amoxicilline), kwam d'r mooi van aan de schijt (echt tof na een knie operatie :D)

Hmm, tot nu toe geen last gelukkig, spul heet trouwens Azitromycine, 4x500mg.

O ja gister heb ik nog een uur gefietst, kilometer of 30. Hardlopen voelt niet zo lekker aan m'n knieën dus heb de mountainbike maar weer van stal gehaald. De echte cut is gepland voor mei-juni, dan wil ik zo snel mogelijk een kilo of 4-5 kwijtraken, hopelijk lukt dat in een week of zes.

Veel beterschap zou ik zeggen!
Ook succes nog met het slapen ;)

Vandaag even de 'grote 3' gedaan, tenminste afgeleiden daarvan...

Incline bench press: 10x50 2x8x70 8x75 6x80 4x80 3x80
Full squat: 3x8x50
SLDL: 8x90 2x8x95

Gister getraind, nu pas tijd te noteren:

Decline dumbbell press: 10x27 8x32 8x34 7x36 3x38
BOR: 3x8x80
Dumbbell curl: 3x6x23
Side raises: 3x8x14
Bent over lateral raises: 3x8x17

hmz, dat zijn volgens mij best aardige boLR's (wat een afkorting :D) zo aan het einde van je training! :thumbs:

Persoonlijk vind ik dat ze voor curls horen :D

Terug
Naar boven